Nuo penkin kulmat jotka rikki menee ni on hyvin yksilöllistä. Tossa 250:ssä alkaa olla liki 200t mittarissa mutta kulma on oikeastaan vielä virheetön. Toki siihen vaikuttaa se että pidän penkinsuojaa siinä aina. On sellainen työasusuoja eli sen saa sit pois helposti jos sellainen tarve tulee.
Kyynärnoja tossa sinisessa Maticissa taitaa olla jotenkin luonnottomassa asennossa jos oikein kattoin? Ja kun webasto ilmeiseti on laitettu ni se on jälkikäsin sinne "isketty" ja jonku auton pissapojansäiliökö toimii polttoainetankkina
On ilmansuotimen vieressä ylimääräinen "punttuuna" ja en oikein keksi sille muuta funktiota.
Tasonsäätö tosiaan on hyvin yksinkertainen kapistus korjata. Jakoaskin korjaus sensijaan ei sit ole.
Mistäs nuita iskareita tohon hintaan saa ostaa?
124TDT 4Matic kulutuksesta voin senverta kommentoida et talvella lyhyehkössä (~10km / suunta puolet taajamaa) menee se reipas 9l talvella ja kesällä noin 9l kun ei säästele. Viime syksynä maantieajossa ~700km siivu pääsi menosuunnan 7.2 ja tulo 6.9. Ilmastointia kun ei tarvi ja talvinopeusrajoitukset ni yllättävänkin vähillä se sit menee. Eräreisu joten kuormaa matkassa kuitenkin oli vaikka matkustajina mun lisäksi oli vain koira.
Ilmastoinnin kanssa kesänopeuksissa tyypillinen lukema pitkässä siivussa on 7.8l ja jos ei tartte ohitella ni 7.5. Tota väliä on tullu ajeltua kymmeniä kertoja et Farkku ja Matic lisä on noin 0.6l kun vertaa 124 300DT:n kulutukseen. Siinäkin on samalleen mynän 7, cooleri ja väljempi ahdin. Mosa on alkuperäinen OM603. Tuossa siivussa on liki puolet 120 rajoitusta ja vakkariasetus todellista aina sen 6 yli ni moni ei ohittele eikä itten tarte ohitella.
Kaupunkiajossa Matic ja Farkkulisä em sedaniin on 0.7l luokkaa.
Mosahan tuossa Maticissa on ahdettu OM606. Toki ahdin on eri sekä coolerin kanssa ja onhan siinä sit mynän 7lla syöttöpumppu.
W124 250DT OM602 manuaaliaskilla sit menee talvella lyhyessä ajosa noin 6.2l ja kesällä tyypillisesti 5.6l ja jos säästellen menee ni monta tankillista olen menny 5.2l. Pitkässä matkasa menee hieman enemmän eli noin 5.8. Tämä on kaikin puolin orginaali ja vain syöttöpumppu on "kohdistettu" mynän toimesta.