En kyllä tiedä itsekkään tällähetkellä minkälaista vannetta tuohon laittais, mietitään ja seurataan tilannetta
PTracing w108 320cdi ja nyt myös w124 4matic kunnostusta
Re: PTracing w108 320cdi
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracing w108 320cdi
Kolmireikäkromitarvikehimmelimangelsit kasari tuuning nääs!
Re: PTracing w108 320cdi
Viimeistely hommatkin edennyt! Jäljellä olis vielä ovet, lokarit ja konepelti, mutta siitäpä ne etenee pikkuhiljaa aina kun tekee. Vieläkin olis voinut hioa tasaisemman pinnan mutta jotenkin viimeinen asia mitä nyt haluan tehdä on lakan läpi hiomisen jostain eli varovasti vain roskat ja suurin osa ruiskun jaljestä pois
Takapäähänkin hieman ruuvasin jo osia kiinni. Väri on kyllä juuri se mikä pitikin, jollain tapaa alkuperäistä kunnioittaen kun aurinko ei paista mutta nykyaikainen kun paistaa
Takapäähänkin hieman ruuvasin jo osia kiinni. Väri on kyllä juuri se mikä pitikin, jollain tapaa alkuperäistä kunnioittaen kun aurinko ei paista mutta nykyaikainen kun paistaa
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracing w108 320cdi
Juu ne saattaa olla jo kaikki muuttuneet ruosteeksi tai noppakorolla jengien kätköissä.
Re: PTracing w108 320cdi
Toi väri on sanalla sanoen täydellinen!
Re: PTracing w108 320cdi
On se hieno auto
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: PTracing w108 320cdi
Kylähän tuohon rehti BBS RS toimis, aero 3:kin ehkä.. tai sit koneistaa peltivanteista keskiön ja laittaa niihin irtolipat. Jotenkin se ponttoonin keskikapseli viehättäis, jos on mukavasti huulta ympärillä.
Väri näyttää älyttömän hyvältä nyt kiillotettuna, sisustan kanssa syötävän herkullinen.
Väri näyttää älyttömän hyvältä nyt kiillotettuna, sisustan kanssa syötävän herkullinen.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: PTracing w108 320cdi
Kyllä tulee todella karkki tästä...
Jättäisin sen vannehifistelyn vielä tuonnemmaksi: helppo vaihtaa alle "mitä vaan" ja ekan kesän menee vaikka noilla...
Jättäisin sen vannehifistelyn vielä tuonnemmaksi: helppo vaihtaa alle "mitä vaan" ja ekan kesän menee vaikka noilla...
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: PTracing w108 320cdi
Ei, tän tasoisia autoja ei laiteta millä vaan vanteilla ajoon. Rakennetun auton uutuusarvo on olemassa vain hetken, siihen kannattaa panostaa. Näyttelyautoissa, joo kyllä vain, tämä todellakin on sellainen, muistetaan aina se ensivaikutelma. Mielummin sitten hilloaa tallissa siihen asti kun kiekotkin on kunnossa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: PTracing w108 320cdi
Kyllä tuossa pointtia on, ja kaikkeen tehtyy duuniin nähden se pieni venyminen noiden kanssa ei enää kauaa pitäisi ottaa
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: PTracing w108 320cdi
Joo vaikka vanne asiaa meinasin että ihan sama, ajaa vaikka noilla niin joka päivä sitä tulee mietittyä
Aina vain se alkaa enemmän autolta näyttämään
Aina vain se alkaa enemmän autolta näyttämään
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracing w108 320cdi
Nyt vauhtia siihen niputtamiseen, eihän tätä malta odottaa että näkee valmiina.
Ihan älyttömän siisti tulee kyllä, Suomen hienoin rakenneltu pystäri!
Meinasin jo että en kommentoi mutta hitto kun on vaan niin hieno.
Ihan älyttömän siisti tulee kyllä, Suomen hienoin rakenneltu pystäri!
Meinasin jo että en kommentoi mutta hitto kun on vaan niin hieno.
Re: PTracing w108 320cdi
Komea on! Olisin omaan w212:aan ottanut tuolla värillä penkit jos ois ollut tarjolla ja vielä käytettynä löytynyt sopiva yksilö. Törkeän hyvä väri.
Re: PTracing w108 320cdi
Samaa täällä odotellaan.. että koska se on kasassa
Hei, saako antaa rakentavaa kritiikkiä? No annan vaikkei saisi. Kaikki näyttää hyvältä, paitsi hattuhyllyn tarvike kaiutinritilät. Ne on toki varmaan olleet pitkälti tarvikkeita myös 60-luvulla, mutta ne on olleet enemmän umpinaisia, kantikkaita tms. Nuo ei vaan istu omaan silmään eikä ajankuvaan. Tähän on toki ratkaisu. Nimittäin 3D mallinnus ja tulostus. Eli katselisi sopivan oe tai aikakauden ritilän mallin ja suunnittelis oikean kokoisena noihin sun ämyreihin. Taas kerran mitätöntä pilkunnussintaa, mut hei, Se piru asuu niissä yksityiskohdissa.
Tämmönen taitaa olla orkkis:
Ihan hyvin se vois olla pyöreä, mut design samaa tyyliä. Toki huomattava parannus nykyiseen saadaan jos päällystää nuo metalliverkot kaiutinkankaalla. Sitä saa vaikka biltemasta.
Hei, saako antaa rakentavaa kritiikkiä? No annan vaikkei saisi. Kaikki näyttää hyvältä, paitsi hattuhyllyn tarvike kaiutinritilät. Ne on toki varmaan olleet pitkälti tarvikkeita myös 60-luvulla, mutta ne on olleet enemmän umpinaisia, kantikkaita tms. Nuo ei vaan istu omaan silmään eikä ajankuvaan. Tähän on toki ratkaisu. Nimittäin 3D mallinnus ja tulostus. Eli katselisi sopivan oe tai aikakauden ritilän mallin ja suunnittelis oikean kokoisena noihin sun ämyreihin. Taas kerran mitätöntä pilkunnussintaa, mut hei, Se piru asuu niissä yksityiskohdissa.
Tämmönen taitaa olla orkkis:
Ihan hyvin se vois olla pyöreä, mut design samaa tyyliä. Toki huomattava parannus nykyiseen saadaan jos päällystää nuo metalliverkot kaiutinkankaalla. Sitä saa vaikka biltemasta.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: PTracing w108 320cdi
Toi on vähän makuasia jo toi kajarit, itse näkisin sen sinä modernimpana palana tätä palapeliä. Koko projekti on sekoitus modernimpaa ja perinnettä. Miten paljon sitä modernia haluaa sitten näkyvän?
Se kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, miltä se täysin valmis tuote näyttää, sen päättää itse maestro joka autoa rakentaa.
Se kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, miltä se täysin valmis tuote näyttää, sen päättää itse maestro joka autoa rakentaa.
Re: PTracing w108 320cdi
Mä olen kanssa MJPfinin kannalla samoilla linjoilla. Ulkoisilla yksityiskohdilla leikkimistä juuri sopivsti. Tohon sopis hyvin jos etuvalotkin sais päivitettyä sopivalla tatsilla. Esim alkuperäisiin valoihin saisi linssioptiikka tms.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: PTracing w108 320cdi
Juu ei siinä modernisoinnissa ole mitään vikaa. Esim. Sisustassahan se on hienosti onnistunut W212 osilla. Lähinnä vaan itse karsastan aftermarket tavaran sekoittamista kokonaisuuteen. Eli voihan nuo ritilät olla vaikka 2021 mallin mesen näköiset mutta tollanen kasariverkko vaan on kasariverkko..anteeksi. Ja mun pyrkimyshän on vain ja ainoastaan auttaa tekemään tästä hienosta autosta vielä piirun verran viimeistellympi. Ei siis kannata ottaa vittuiluna. Ja jos tarvii 3D mallintamista ja tulostusta niin voin auttaa.MJPfin kirjoitti: ↑La 17.04.2021 08:44 Toi on vähän makuasia jo toi kajarit, itse näkisin sen sinä modernimpana palana tätä palapeliä. Koko projekti on sekoitus modernimpaa ja perinnettä. Miten paljon sitä modernia haluaa sitten näkyvän?
Se kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, miltä se täysin valmis tuote näyttää, sen päättää itse maestro joka autoa rakentaa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: PTracing w108 320cdi
Jäätävän hieno
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Re: PTracing w108 320cdi
Kommentti, ei niinkään ajankuva vaan tuo tarvike (teini-tuning) look pistää silmään. Mikä aikakausi vaan kunhan se olisi tunnistettavissa OE-osaksi, vaikka modernisoituna (alla moderni kaiutin). W116 oli vielä pyörät kaiuttimet hattuhyllyllä, sellaiset vaikka. W126 oli jo ne isot verkko/kangasmodulit.EVO X kirjoitti: ↑La 17.04.2021 10:14Juu ei siinä modernisoinnissa ole mitään vikaa. Esim. Sisustassahan se on hienosti onnistunut W212 osilla. Lähinnä vaan itse karsastan aftermarket tavaran sekoittamista kokonaisuuteen. Eli voihan nuo ritilät olla vaikka 2021 mallin mesen näköiset mutta tollanen kasariverkko vaan on kasariverkko..anteeksi. Ja mun pyrkimyshän on vain ja ainoastaan auttaa tekemään tästä hienosta autosta vielä piirun verran viimeistellympi. Ei siis kannata ottaa vittuiluna. Ja jos tarvii 3D mallintamista ja tulostusta niin voin auttaa.MJPfin kirjoitti: ↑La 17.04.2021 08:44 Toi on vähän makuasia jo toi kajarit, itse näkisin sen sinä modernimpana palana tätä palapeliä. Koko projekti on sekoitus modernimpaa ja perinnettä. Miten paljon sitä modernia haluaa sitten näkyvän?
Se kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, miltä se täysin valmis tuote näyttää, sen päättää itse maestro joka autoa rakentaa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: PTracing w108 320cdi
Täällähän on ollut keskustelua Tokihan sitä kritiikkiä saa ja pitääkin antaa kun julkisesti autosta projektikertomusta tehdään ja hyviä ajatuksia kanssaharrastajilta monesti tuleekin! Itse lähinnä mietin ennen asennusta että maalaanko nuo vaaleaksi niinkun etupenkkien muovitkin mutta mustana sopii paremmin. Enkä kyllä näe noidet nykyistenkään kans ongelmaa varsinkaan kun turvavyöosat ruuvaan tuohon hattuhyllylle. Ne ei taas miellytä omaa silmää ollenkaan vaikka ovatkin "originaalia" mutta turvavyöt siihen haluan ja isommin en viitsinyt alkaa rakentelemaan silloin kun sisustaa tein. Olis ehkä pitänykarra kirjoitti: ↑Su 25.04.2021 11:15Kommentti, ei niinkään ajankuva vaan tuo tarvike (teini-tuning) look pistää silmään. Mikä aikakausi vaan kunhan se olisi tunnistettavissa OE-osaksi, vaikka modernisoituna (alla moderni kaiutin). W116 oli vielä pyörät kaiuttimet hattuhyllyllä, sellaiset vaikka. W126 oli jo ne isot verkko/kangasmodulit.EVO X kirjoitti: ↑La 17.04.2021 10:14Juu ei siinä modernisoinnissa ole mitään vikaa. Esim. Sisustassahan se on hienosti onnistunut W212 osilla. Lähinnä vaan itse karsastan aftermarket tavaran sekoittamista kokonaisuuteen. Eli voihan nuo ritilät olla vaikka 2021 mallin mesen näköiset mutta tollanen kasariverkko vaan on kasariverkko..anteeksi. Ja mun pyrkimyshän on vain ja ainoastaan auttaa tekemään tästä hienosta autosta vielä piirun verran viimeistellympi. Ei siis kannata ottaa vittuiluna. Ja jos tarvii 3D mallintamista ja tulostusta niin voin auttaa.MJPfin kirjoitti: ↑La 17.04.2021 08:44 Toi on vähän makuasia jo toi kajarit, itse näkisin sen sinä modernimpana palana tätä palapeliä. Koko projekti on sekoitus modernimpaa ja perinnettä. Miten paljon sitä modernia haluaa sitten näkyvän?
Se kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, miltä se täysin valmis tuote näyttää, sen päättää itse maestro joka autoa rakentaa.
Hattuhyllyn kaiutinritilöitä voi vielä tietysti vaihtaa mutta katsotaan sitten kun auto on muuten valmiina eikä mitään muuta tekemistä ole Itseä häiritsee enemmän esimerkiksi huonot hitsisaumat jossain päin autoa kun tuollainen asia varsinkin kun kyseessä ei ole museoauto jota tarkastukseen oltaisiin viemässä. Museoautotkin on toki hienoja mutta ei niillä näin hauskaa ajokokemusta ikinä saa mitä tämä tulee tarjoamaan (Ja tämäkin tietysti vain ja ainoastaan minun mielipide )
On se taas edistynytkin. Konepelti ja takaovet fiksattu ja asennettu. Takaovia kasailinkin tuossa jo. Tuli huomattua että w108 ovissa on eroja rungossa lukko osiin liittyen. Vanhat koriin ruuvattavat lukon vastakappaleet oli rikki tai huonoja. Hommasin uudemmat vahvemman näköiset ja kas kummaa oli ovenpuolikin erilainen. No onneksi oli varaosa ovia joissa oli nekin osat tallella. Sitä kun sovitin sitten maalattuun oveen niin eipä mahtunutkaan kun oli erilainen oven rungon sisäosa. No sieltä saikin poistaa peltiä edestä niin alkoi sopimaan mutta taas käyttövivut oli hieman eri mittaisia ja uusien kiinnikkeille piti porata reikä. Koko päivä meni mutta vain yksi ovi melkein kasattu Noo seuraava onkin sitten helpompi
Sopi muuten yllättävän hyvin tuo taka kolmiolasin tiiviste joka oli tarvike osa. Toivotaan että kestää aikaa koska muuten ei juurikaan eroa alkuperäisestä
IG: @pyrytakkunen
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 708
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: PTracing w108 320cdi
Vuosien ja ties kuinka monien työtuntien jälkeen alkaa auto valmistua ihan kynsiin, mahtavaa!
Vähän kyllä huolestuttaa kun tämän auton kohdalla keskustelu pyörii kaiutinritilässä, onko siis projekti aloitettava kokonaan alusta?
Vai onko se vaan niin onnistunut, ettei muuta "sanomista" ole löytynyt..
Vähän kyllä huolestuttaa kun tämän auton kohdalla keskustelu pyörii kaiutinritilässä, onko siis projekti aloitettava kokonaan alusta?
Vai onko se vaan niin onnistunut, ettei muuta "sanomista" ole löytynyt..
S203 220CDI -03
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Jotain löyhästi Tähdellisiin ja harrasteluun liittyvää instasta: #gearloosegarage31640
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Jotain löyhästi Tähdellisiin ja harrasteluun liittyvää instasta: #gearloosegarage31640
Re: PTracing w108 320cdi
Tämä topicci tarjoaa kyllä aina niin mykistävän mahtavaa silimäkarkkia
Ei voi muuta sanua, ku hattua nostaa
Ps. mun mielestä aivan toimiva ehdotus tuo ritilähommeli jos siitä nyt vielä yhdessä viestissä sallitaan jauhaa tässä kuitenkin klassisen toimivaa luukkia haettu toki äärettömän asiallinen näinkin, moitteen sijaa kyllä ei löydä
Ei voi muuta sanua, ku hattua nostaa
Ps. mun mielestä aivan toimiva ehdotus tuo ritilähommeli jos siitä nyt vielä yhdessä viestissä sallitaan jauhaa tässä kuitenkin klassisen toimivaa luukkia haettu toki äärettömän asiallinen näinkin, moitteen sijaa kyllä ei löydä
om601
Re: PTracing w108 320cdi
Kiitos vain kehuista ja hyvä että on mielenkiintoista seurattavaa!blacklake kirjoitti: ↑La 22.05.2021 20:20 Tämä topicci tarjoaa kyllä aina niin mykistävän mahtavaa silimäkarkkia
Ei voi muuta sanua, ku hattua nostaa
Ps. mun mielestä aivan toimiva ehdotus tuo ritilähommeli jos siitä nyt vielä yhdessä viestissä sallitaan jauhaa tässä kuitenkin klassisen toimivaa luukkia haettu toki äärettömän asiallinen näinkin, moitteen sijaa kyllä ei löydä
Tokihan sitä saa jauhaa niin monta viestiä kun haluaa Ja en sitä sano ettei olis toimiva jos tekis uudet aikakauden mukaiset kaiutin ritilät. Olishan ne varmasti, mutta se asia ei vaan oo mun omassa mielessä rakentamisen tärkeysjärjestuyksessä kovin korkealla tällä hetkellä
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracing w108 320cdi
Nyt olis maalipinta saatu fiksattua valmiiksi ja korin kasauskin hyvällä mallilla! Kohta jäljellä oikeastaan vain sähköt ja sisustan rakentelu valmiiksi! Kovin on vielä tekemistä niissä, mutta luulen että loppukesällä vois pian päästä tienpäälle kokeilemaan
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracing w108 320cdi
Ui juma ku näyttää hyvältä, sit vaan parempia kuvia ja kunnon valossa!
Re: PTracing w108 320cdi
Äkkiä sisustaa pirttiin
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: PTracing w108 320cdi
Noniin, nyt olis korin osalta aikalailla kokonaan kasassa ja pesin vielä pölyt pois pinnasta niin sai ihailla ulkona! Ihan ei toukokuun aikana kerennyt, mutta ei kauaksi heittäny
Hirvittävän hidasta on edelleen kasata tuollaista. Esimerkiksi oven kahvat, kun ajattelin että muutama minuutti ja ovat kiinni. Ruuvasinkin ensimmäisen, mutta kiristäessä huomasin että vetää oveen pienen lommon joka tietysti näkyy suoraksi tehdyssä kyljessä hienosti! Oli operaatio siinäkin, muokata ja laittaa ne tukevasti kiinni mutta niin että lommoja ei ilmesty. Onnistui lopulta sekin aika hyvin ja taas on rakentaja ehkä hieman viisaampi
Seuraavaksi sitten sähköhommia valoille yms ja sisustaa valmiiksi
Hirvittävän hidasta on edelleen kasata tuollaista. Esimerkiksi oven kahvat, kun ajattelin että muutama minuutti ja ovat kiinni. Ruuvasinkin ensimmäisen, mutta kiristäessä huomasin että vetää oveen pienen lommon joka tietysti näkyy suoraksi tehdyssä kyljessä hienosti! Oli operaatio siinäkin, muokata ja laittaa ne tukevasti kiinni mutta niin että lommoja ei ilmesty. Onnistui lopulta sekin aika hyvin ja taas on rakentaja ehkä hieman viisaampi
Seuraavaksi sitten sähköhommia valoille yms ja sisustaa valmiiksi
IG: @pyrytakkunen
Re: PTracing w108 320cdi
Mitenkäs toteutit tuon, ettei kahva väännä pintapeltiä? Ilmeisesti jokin tukirakenne tuli sisäpuolelle? Itsellä on samaa ongelmaa Cadillacissa kun kaikki listojen kiinnikkeet vetää koripeltejä, vaikka ne ei ole edes hampaat irvessä tiukattukaan. Alunperin kun autot ei ole olleet 50-60v sitten niin kiiltäviä kuin nykymaaleilla maalatut, niin tuollaista ei ole juurikaan huomannut.
Pakko kysyä pesutavasta kun tuo pinta on nyt noin perhanan siisti, eli kai mennään kintaalla? Olen suorastaan neuroottiseksi tullut tuon pesun kanssa omissa autossa, ja todennut, että paraskin kuivausliina jättää väkisin hienoa mikronaarmua. Hommasin käsipuhaltimen, jolla puhallan nykyään kuivaksi, jonka jälkeen käyn tarvittavat alueen detailerilla ja hyvällä mikrokuituliinalla läpi. Meillä on ainakin niin kalkkista vettä, että pisarajälkiä jää todella herkästi. Jos kuivausliinaa käyttää niin King Karthurin Black diamond on kyllä ehdottomasti paras ja vähiten tulee jälkeä.
Pakko kysyä pesutavasta kun tuo pinta on nyt noin perhanan siisti, eli kai mennään kintaalla? Olen suorastaan neuroottiseksi tullut tuon pesun kanssa omissa autossa, ja todennut, että paraskin kuivausliina jättää väkisin hienoa mikronaarmua. Hommasin käsipuhaltimen, jolla puhallan nykyään kuivaksi, jonka jälkeen käyn tarvittavat alueen detailerilla ja hyvällä mikrokuituliinalla läpi. Meillä on ainakin niin kalkkista vettä, että pisarajälkiä jää todella herkästi. Jos kuivausliinaa käyttää niin King Karthurin Black diamond on kyllä ehdottomasti paras ja vähiten tulee jälkeä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)