W212 350 cdi 2010 hakusessa
W212 350 cdi 2010 hakusessa
On ruvennut kiinnostamaan isomman auton hankinta.
Etsin palstalta mutta aika hintsusti on tietoa.
Eli lähinnä kiinnostaa onko sudenkuoppia joiden kanssa voi elää vai pitääkö kiertää kaukaa?
Pataljoonan hevosmiesten keskuudessa on kuulemma kestävä ja voimakas pannu??
Etsin palstalta mutta aika hintsusti on tietoa.
Eli lähinnä kiinnostaa onko sudenkuoppia joiden kanssa voi elää vai pitääkö kiertää kaukaa?
Pataljoonan hevosmiesten keskuudessa on kuulemma kestävä ja voimakas pannu??
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Kuinka tuttu mersun muuten on? CDI dieselit yleensä, mersun versiot niistä? Haulla OM642 hakuun. Eikös tuolla ole W212 tyyppivika ja ostothreadejakin?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Mercedes on tuttu, en kuitenkaan ole mikään osaaja. Osaan etsiä konekoodilla kyllä. Lähinnä kuulisin käyttäjiltä niitä käytännön asioita joita ei välttämättä tule miettineeksi kun menee ostohousut jalassa jo päätöksen tehneenä kauppaan.
On ollut -70 ja -80 luvun diiseleitä sekä surullinen W210-tarina joten tiedän miten pitää harrasteautoa käyttiksenä....
Tällä hetkellä on käyttiksenä 2015 W205 200, Nissanin pannulla. Tunnen kuitenkin että saattaa olla viimeisiä hetkiä ajaa isolla koneella ennen kuin verottaja verottaa meitä kaikkia konkurssiin.
Eli kysymys kuuluu: onko järkeä hankkia vuoden 2010 350 joka on nähnyt maailmaa n 230k km.n edestä?
On ollut -70 ja -80 luvun diiseleitä sekä surullinen W210-tarina joten tiedän miten pitää harrasteautoa käyttiksenä....
Tällä hetkellä on käyttiksenä 2015 W205 200, Nissanin pannulla. Tunnen kuitenkin että saattaa olla viimeisiä hetkiä ajaa isolla koneella ennen kuin verottaja verottaa meitä kaikkia konkurssiin.
Eli kysymys kuuluu: onko järkeä hankkia vuoden 2010 350 joka on nähnyt maailmaa n 230k km.n edestä?
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Terve. Täällä olis vähän samaa kutinaa, näitä foorumia kun lukee niin eihän noissa olekkaan muuta kuin vikoja ja kalliita sellaisia.
Ei muutakuin ostamaan vaan on ne niin hienoja peliä nuo 350 ja mahtavilla varusteilla ja voimaa kuin pienessä kylässä, niin minä ainakin teen kun sopiva paikalle sattuu. Täytyy korjata sitten jos on huono tuuri.
Ei muutakuin ostamaan vaan on ne niin hienoja peliä nuo 350 ja mahtavilla varusteilla ja voimaa kuin pienessä kylässä, niin minä ainakin teen kun sopiva paikalle sattuu. Täytyy korjata sitten jos on huono tuuri.
The Best or Nothing
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 479
- Liittynyt: To 11.04.2019 10:26
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Tässä on sama V6 moottori, tehoa on vaan hiukka vähemmän. On tietääkseni samalla kaverilla, ansaitulla "eläkkeellä" . Mittarissa lienee 1.2Mkm
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/van ... #gs.z3us74
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/van ... #gs.z3us74
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Uutisesta päällimmäiseksi jää korealaisella ajettu 1.6miljoonaa ja saatu uusi tilalle, mitähän veho ja mersu on suorituksesta antanut?
Ja toi 5.6l satasella taksissa, epäilen todella vahvasti. Jossain maakunnassa pitkiä siivuja ehkä mutta Vantaalainen taksi ei.
Ja toi 5.6l satasella taksissa, epäilen todella vahvasti. Jossain maakunnassa pitkiä siivuja ehkä mutta Vantaalainen taksi ei.
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Tekstissä mainittiinkin kulutuksen olleen maantieajossa keskimäärin 5,6 l satasella. Kyllähän nämä kaupunkiajossa vievät enemmän.MJPfin kirjoitti: ↑Ma 26.04.2021 08:31 Uutisesta päällimmäiseksi jää korealaisella ajettu 1.6miljoonaa ja saatu uusi tilalle, mitähän veho ja mersu on suorituksesta antanut?
Ja toi 5.6l satasella taksissa, epäilen todella vahvasti. Jossain maakunnassa pitkiä siivuja ehkä mutta Vantaalainen taksi ei.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 495
- Liittynyt: Su 02.12.2018 09:38
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
takaveto niin säästyy neliveto-ongelmilta
sedani niin säästyy ilmajousiongelmilta.
2010 niin säästyy ureaongelmilta.
se täydellinen unelma tietty se farmari, neliveto jne, mutta sitten on threadi on että:" olen käyttänyt 7t vuodessa auton huoltoon".
sedani niin säästyy ilmajousiongelmilta.
2010 niin säästyy ureaongelmilta.
se täydellinen unelma tietty se farmari, neliveto jne, mutta sitten on threadi on että:" olen käyttänyt 7t vuodessa auton huoltoon".
W212 E350cdi
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
lisäksi
rattivaihdevipu niin säästyy virtalukko-ongelmilta
rattivaihdevipu niin säästyy virtalukko-ongelmilta
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Tuommoisella W212 350 cdi 2012 mallilla olen nyt jonkin aikaa ajellut. On kyllä ehdottomasti paras Mersu jonka olen väryrysten jälkeen omistanut, kulutus on maltillinen ja voimaa riittää. Farmari, neliveto ja jonkinmoinen amg paketti. Ei havaittuja vikoja mutta mittarissa vasta 90tkm.
-Kaiken kokeneena voin sanoa että vielä on jotain kokematta
Matti Nykänen-
Matti Nykänen-
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
osui ja upposi. Auto tosin oli vitossarjan Bemari E61. Paskin auto tekniikaltaan ikinä, paras tosin ajotuntumaltaan.Nurmituomas kirjoitti: ↑Ma 26.04.2021 10:28
se täydellinen unelma tietty se farmari, neliveto jne, mutta sitten on threadi on että:" olen käyttänyt 7t vuodessa auton huoltoon".
B200 BE W246 2012
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Itsellä oli 6/2011 valmistettu, eikä siinä ollu ureatankkia.
Itse ottaisin sen verran tuoreen, että on tehokkaammalla ja vähemmän kuluttavalla koneella. Koskas ne tulikaan, joskus loppuvuodesta 2010 vissiin?
(Itse ottaisin kyllä ilman muuta ilmajousitetun nelivedon)
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Onko nuo tasosäätöfarkuissa ollut ongelmia?Nurmituomas kirjoitti: ↑Ma 26.04.2021 10:28 takaveto niin säästyy neliveto-ongelmilta
sedani niin säästyy ilmajousiongelmilta.
2010 niin säästyy ureaongelmilta.
se täydellinen unelma tietty se farmari, neliveto jne, mutta sitten on threadi on että:" olen käyttänyt 7t vuodessa auton huoltoon".
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Ei jos viitsii huoltaa systeemiä, veho sitä ei tee kun ei kuulu ohjelmaan. Venttiileitä menee joskus samoin pusseja ja kompura.
Samaa kuluvaa osaa kuin kaikki muukin, mitä paremmalla huollolla on sitä paremmin toimii.
Samaa kuluvaa osaa kuin kaikki muukin, mitä paremmalla huollolla on sitä paremmin toimii.
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Itsellä ollut kohta vuoden sedan eli W212. Uudemmalla 195kW koneella, tietenkin nelivetona. Valmistettu 11/10. Ilmajousilla, erikoissisustalla, yönäöllä, melkein kaikilla muilla herkuilla paitsi vetokoukulla ja peruutuskameralla. Alkuun auto tökki ja meni vikatiloihin jo ostomatkalla, syyksi paljastui murtunut DPF. Vaihdettiin liikkeen piikkiin. Vaihdatin heti alkuun myös termostaatin kun lämmöt pyörivät 70 hujakoilla. Talvella jumi laturin vapaakytkin ja repi hihnan, vaihdatin kiristimet+ohjainrullat ja sen kytkimen. Nyt pitäisi vaihdattaa vaihteistoöljyt ja KYB, sillä nykäisee hitusen joillain vaihteilla: enimmäkseen kylmänä mutta silloin tällöin lämpimänä, ei kuitenkaan luista tai pahasti kolauttele. Kovilla pakkasilla ilmapenkit (dynaaminen, tuet ja hieronta) lakkasi toimimasta, kun auto oli ollut lämpimässä ja ajettiin ulos kovaan pakkaseen, ei toimi vieläkään. Asia menossa tutkintaan, kun jaksaa aukoa ja käyttää starin päässä. Pitäisi käyttää myös merkkiliikkeessä arvioittamassa kuolleenkulman tunnistin, sillä kuskin puoli sekoilee ja näyttää välillä omiaan: otin pois käytöstä.
Auto kulkee maantiellä kuin unelma, 1600km etelän reissulla keskikulutus mittarin mukaan 6,2. Pitkällä ajalla keskikulutus 8L pintaan (maantietä ja kaupunkia). Erittäin hauska ohitella ja adaptiivivakkarilla huristella motarilla. Ilmajousituksella etenkin todella vakaa ja jämäkkä, ehkä jopa hitusen laivamainen maantiellä. Erinomainen ajettava. Ilmajousituksen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, ei laskenut maahan pakkasillakaan vaikka auto parkkeerattu poikittain ylämäkeen huonosta parkkipaikasta johtuen. Vaihdoin syksyllä ja nyt keväällä kompuran imuilman pienen 9e suodattimen. Ryynit suunnitelmissa myös vaihtaa. Talvella uusin alkup. akun tilalle Vartan AGM:n, kun webasto ei käynnistynyt yli 20 pakkasilla (eikä auto) säännöllisestä akkulatauksesta huolimatta.
Ei oikein meinannut löytyä luottoa autoon, kun ensimmäiset 3kk menivät temppuillessa DPFn (vikatilojen ja väärien diagnoosien perässä). Tietenkin osissa ym. mersulisä, mutta tämähän on tietoinen valinta premium auton osalta ja tiedostettava. Osia täytyy vaihdella, kun ikää tulee. Vieläkin vähän hirvittää. Auto kuitenkin todella hyvä ajaa, erinomaisilla varusteilla, ja vielä erittäin hyvän näköinen. Voin suositella ehdottomasti.
Auton VIN varusteita varten. Auto tuotiin heinäkuussa Saksasta, josta merkkihuoltohistoria ja läjä kuitteja.
WDD2120931A370826
Auto kulkee maantiellä kuin unelma, 1600km etelän reissulla keskikulutus mittarin mukaan 6,2. Pitkällä ajalla keskikulutus 8L pintaan (maantietä ja kaupunkia). Erittäin hauska ohitella ja adaptiivivakkarilla huristella motarilla. Ilmajousituksella etenkin todella vakaa ja jämäkkä, ehkä jopa hitusen laivamainen maantiellä. Erinomainen ajettava. Ilmajousituksen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, ei laskenut maahan pakkasillakaan vaikka auto parkkeerattu poikittain ylämäkeen huonosta parkkipaikasta johtuen. Vaihdoin syksyllä ja nyt keväällä kompuran imuilman pienen 9e suodattimen. Ryynit suunnitelmissa myös vaihtaa. Talvella uusin alkup. akun tilalle Vartan AGM:n, kun webasto ei käynnistynyt yli 20 pakkasilla (eikä auto) säännöllisestä akkulatauksesta huolimatta.
Ei oikein meinannut löytyä luottoa autoon, kun ensimmäiset 3kk menivät temppuillessa DPFn (vikatilojen ja väärien diagnoosien perässä). Tietenkin osissa ym. mersulisä, mutta tämähän on tietoinen valinta premium auton osalta ja tiedostettava. Osia täytyy vaihdella, kun ikää tulee. Vieläkin vähän hirvittää. Auto kuitenkin todella hyvä ajaa, erinomaisilla varusteilla, ja vielä erittäin hyvän näköinen. Voin suositella ehdottomasti.
Auton VIN varusteita varten. Auto tuotiin heinäkuussa Saksasta, josta merkkihuoltohistoria ja läjä kuitteja.
WDD2120931A370826
Viimeksi muokannut Burana, Ma 26.04.2021 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W212 E350 CDI 4matic aut. 195kW -11/2010
Entinen audisti..
A6 3.0TDI (ASB) aut. Quattro S-line 2007
Entinen audisti..
A6 3.0TDI (ASB) aut. Quattro S-line 2007
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Vai ohjauslukko-ongelmilta, jos tarkkaan otetaan.
Onhan noissa ollut juuri virtalukossa ongelmaa, pyrkii P päälle ennen auton pysähtymistä.
oulaistenliikenne.fi
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
No joo, sitä 'rattilukkoa' takoitin. Kärisvätkös molemmat versiot tuosta P:lle heitosta, en muista? Sehän on piirilevyn ongelma, mutta jos rakenne on erilainen niin...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
itellä on 350cdi 4 matic s212 vm 2011 ajettu 670tkm vanha ruotsin taksi todella hieno ja hiljainen ajella ei oo urea laitteita ... neliveto toimii hienosti nyt kun sai tärinän pois vaihdoin kummatkin etuvetoakselit ja sen laakerin sinne öljypohjaan noin 2 tunnin homma osat oli halpoja kl varaossassa veho pyysi 2400e per akseli kl myi tingatun hinnan kanssa 199e kpl voimaa on kun pienessä kylässä kuluttaa jonkun 10 (työmatka 13km) litraa lyhyessä ajossa matkalla taipuu 7 korville mahtava auto
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Olen ketjun aloittaja ja tuntuu että mikään ei ole hyvä, joka paikasta saa olla W212:sta harrastamassa-lompakon kanssa.
Monesti on kova hinta ajaa premium-tuotteella, joskin joku siitä premiumista pitäisi myös näkyä kun auto on jo vähän maailmaa nähnyt. On kauhunsekaisia kokemuksia W210 kanssa jonka jälkeen vannoin olla ostamatta isoa vanhaa premiun autoa....
Aika paljon mietittävää on ihan vaan tämän foorumin nopeahkolla googlauksella. Enemmän käyttöautoa kun harrasteautoa kuitenkin etsimässä.
Monesti on kova hinta ajaa premium-tuotteella, joskin joku siitä premiumista pitäisi myös näkyä kun auto on jo vähän maailmaa nähnyt. On kauhunsekaisia kokemuksia W210 kanssa jonka jälkeen vannoin olla ostamatta isoa vanhaa premiun autoa....
Aika paljon mietittävää on ihan vaan tämän foorumin nopeahkolla googlauksella. Enemmän käyttöautoa kun harrasteautoa kuitenkin etsimässä.
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Täällä foorumilla puhutaan luonnollisesti vioista ja niiden korjaamisesta.T1enhaara kirjoitti: ↑Ma 26.04.2021 21:47 Olen ketjun aloittaja ja tuntuu että mikään ei ole hyvä, joka paikasta saa olla W212:sta harrastamassa-lompakon kanssa.
Monesti on kova hinta ajaa premium-tuotteella, joskin joku siitä premiumista pitäisi myös näkyä kun auto on jo vähän maailmaa nähnyt. On kauhunsekaisia kokemuksia W210 kanssa jonka jälkeen vannoin olla ostamatta isoa vanhaa premiun autoa....
Aika paljon mietittävää on ihan vaan tämän foorumin nopeahkolla googlauksella. Enemmän käyttöautoa kun harrasteautoa kuitenkin etsimässä.
Meillä oli 5,5 vuotta S212 vm. 2012, joka oli lähes viaton auto. Kilometrit 125 tkm -> 235 tkm. Ei yhtään vaihdettua alustan osaa. Ei yhtään vikaa missään sähkölaitteessa. Ei vikaa laatikossa, ei moottorissa (meillä tosin OM 651). Ainoat viat olivat takaoven kahvamekanismi sekä takailmajousien vaihto, kun alkuperäisillä jousilla oli ikää 7 vuotta ja vajaat 200 tkm. Ilmajouset on toki laskettava kuluvaksi osaksi.
Jos haluaa luotettavan auton, niin W212 on hyvä valinta. Sitten vielä jos tähtää mahdollisimman uuteen ja vähän ajettuun yksilöön, niin voi pystyä ajamaan pitkään ilman murheita. Jos katselee myös OM651-koneisia, on helpompi löytää hyvä yksilö.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
150 tkm tuli w212 kokemusta ja se oli pääosin positiivista, luja auto, tyyppiviat on jo tiedossa, näitä ostais kaikki jos uusia sais käytetyn hinnalla. Äskettäin oli seuraavan sukupolven kanssa aiheen vierestä (BMW vs MB) keskustelua ja oma luotettavan ja edullisen auton suositus (aiemmin mainituista syistä) oli:
-takaveto
-ilman saastelaitteita = Euro 5
-sedan jos ei ole pakko perhesyistä olla farkku
-nelosdiesel OM651 yhdellä turbolla jos itsetunto riittää
-5-vaihteinen automaatti huollettavuuden takia jos kilometrejä tulee vähän (kulutusero 7G verrattuna on n. 0,5 l)
-takaveto
-ilman saastelaitteita = Euro 5
-sedan jos ei ole pakko perhesyistä olla farkku
-nelosdiesel OM651 yhdellä turbolla jos itsetunto riittää
-5-vaihteinen automaatti huollettavuuden takia jos kilometrejä tulee vähän (kulutusero 7G verrattuna on n. 0,5 l)
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Ei se om651 ole mikään mörkö, mutta sama pätee mitä muihinkin moottoreihin ja autoon yleensä, mitä paremmalla huollolla ollut yksilö löytyy sitä varmemmin on vähemmän vikaa.
Sanoisin että käytetty taxi on varmempi kuin jonkun siivousfirman vanha. Paljon näkee jo päältä miten on pidetty. Loput näkee huolloista. Iso nippu kuitteja mukana ja ajopäiväkirja on hyvä merkki monesti.
Ei mitään dokumenttia mukana ja tyhjä huolto kirja niin en edes harkitse.
Sitten se tonni kannattaa varata heti huoltoihin varalta, käytetty auto ja ei sitä vielä tiedä onko jotain akuuttia mitä haluaa tehdä tai joutuu tekemään.
Viimeisillä rahoilla ei kannata ostaa käytettyä premium autoa, ne kulut ja osahinnat näkyy siinä merkissä hiukan.
Sanoisin että käytetty taxi on varmempi kuin jonkun siivousfirman vanha. Paljon näkee jo päältä miten on pidetty. Loput näkee huolloista. Iso nippu kuitteja mukana ja ajopäiväkirja on hyvä merkki monesti.
Ei mitään dokumenttia mukana ja tyhjä huolto kirja niin en edes harkitse.
Sitten se tonni kannattaa varata heti huoltoihin varalta, käytetty auto ja ei sitä vielä tiedä onko jotain akuuttia mitä haluaa tehdä tai joutuu tekemään.
Viimeisillä rahoilla ei kannata ostaa käytettyä premium autoa, ne kulut ja osahinnat näkyy siinä merkissä hiukan.
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Osta tojota, sehän on top 3 aina kaikissa tyytyväisyyskyselyissä.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 495
- Liittynyt: Su 02.12.2018 09:38
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
jos vertaa muihin merkkeihin, ja on oltava automaatti niin ei niitä ns halpoja vaihtoehtoja oikein ole. Volkkarit on DSG ja kaksoismassavauhtipyörä ongelmaa täynnä. lisäksi niissä jäätyy välijäähdyttimet ja koneet hajoaa ja jos ei hajoa niin vie öljyä litran tonnille.
Fordin kaksoiskytkinlaatikot on ongelmallisia ja kalliita vaihtaa
Moni muu merkki on CVT vaihteisto metalliketjulla joka on todella syvä joki varsinkin jos ajettu 200tonnia. en luottaisi niihin kuin alle 100tonnin. Ei mitään keinoa korjata, menee laatikko vaihtoon. Nissanit ja moni muu. Ehkä toyotan versio jotenkin toimii.
Oikeita turbiini automaatteja on enää harvassa autossa. Koska se on liian kallis tehdä.
mikä ihmeellistä jos haluaa turbiiniautomaatin niin melkein pitäisi ostaa joku iso peugeotti. ?
lisäksi vertailu kannattaa tehdä muihin 260hp autoihin. eikä 1.6corollaan
Fordin kaksoiskytkinlaatikot on ongelmallisia ja kalliita vaihtaa
Moni muu merkki on CVT vaihteisto metalliketjulla joka on todella syvä joki varsinkin jos ajettu 200tonnia. en luottaisi niihin kuin alle 100tonnin. Ei mitään keinoa korjata, menee laatikko vaihtoon. Nissanit ja moni muu. Ehkä toyotan versio jotenkin toimii.
Oikeita turbiini automaatteja on enää harvassa autossa. Koska se on liian kallis tehdä.
mikä ihmeellistä jos haluaa turbiiniautomaatin niin melkein pitäisi ostaa joku iso peugeotti. ?
lisäksi vertailu kannattaa tehdä muihin 260hp autoihin. eikä 1.6corollaan
W212 E350cdi
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Tuon ikäisessä kannattaa katsella ainakin huohotinventtiili (PCV valve jos haluaa googletella), että ei ime öljyä pois venttiilikopasta turbolle ja sitä myöten aiheuta muita ongelmia. Todennäköisesti tuon huohottimen tiivisteet ja läppä ei ole enää täysin tiivitä, lisäksi huohotinletkun tiiviste imusarjaan (punainen), turbon ja imusarjan välinen punainen tiiviste myös ovat lähempänä vaihtokuntoa kuin toimivaa. Nämä pitämällä kunnossa eliminoi monta johdannaisvikaa (öljyä imusarjan läppien moottorille, öljyn pääsy ahtoputkiin ja cooleriin, öljyn syönti ja sen seurannaiset mm. DPF:lle jne.). Katsoisin myös ahtoputkien ja tiivisteiden tiiveyden.
Ainakin omalla pienellä otannalla enemmän on ollut OM642-koneisia, joissa nämä viat ovat olleet päällä kuin täysin ehjiä. Ennakoivasti huollettuna säästää monelta harmilta.
Ainakin omalla pienellä otannalla enemmän on ollut OM642-koneisia, joissa nämä viat ovat olleet päällä kuin täysin ehjiä. Ennakoivasti huollettuna säästää monelta harmilta.
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Minä en itse asiassa edes tiedä. Muutama ollut vuosien varrella, viimeisin oli nyt talvella E350cdi farkku.
oulaistenliikenne.fi
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Käsittääkseni vain rattivaihteinen kärsii, kun vaihteensiirtäjä on sähköinen (?)
W212 E350 CDI 4matic aut. 195kW -11/2010
Entinen audisti..
A6 3.0TDI (ASB) aut. Quattro S-line 2007
Entinen audisti..
A6 3.0TDI (ASB) aut. Quattro S-line 2007
- harrikka95
- Mersumies
- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Sedani tuli hommattua ja kyllä siinä ainakin on pussit joka nurkassa, ongelmat tulee myöhemmin
Mercedes-Benz W212 350CDI -09 Airmatic
Mercedes-Benz W126 300SE -86
Pakko ajaa Mersuilla kun ei muilla pysty..
-------------------------------------------------------------------
Mercedes-Benz W126 300SE -86
Pakko ajaa Mersuilla kun ei muilla pysty..
-------------------------------------------------------------------
Re: W212 350 cdi 2010 hakusessa
Tuntuu että ei oikein uskalla painaa liipaisinta otsikon mukaiseen hankinnan suhteen, tieto kun lisää tuskaa. Olen selaillut foorumi aika lailla.
Tällä hetkellä on varmatoiminen, vailla mitään ongelmia palvellut 2015 S205 200d ja tuntuu et vaihtamalla saa välittömästi alkaa harrastaa lompsalla jos hankkii 200k ajetun 350:n
Meneekö autokuume ohi odottelemalla ja selaamalla myynti-ilmoituksia...
Mutta luultavasti heti kun oikea kiesi ja diili sattuu kohdilleen niin olen myyty. Sitä odotellessa..
Tällä hetkellä on varmatoiminen, vailla mitään ongelmia palvellut 2015 S205 200d ja tuntuu et vaihtamalla saa välittömästi alkaa harrastaa lompsalla jos hankkii 200k ajetun 350:n
Meneekö autokuume ohi odottelemalla ja selaamalla myynti-ilmoituksia...
Mutta luultavasti heti kun oikea kiesi ja diili sattuu kohdilleen niin olen myyty. Sitä odotellessa..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.