CLS 350 CDI Airmatic toiminta
CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Potilas on CLS 350 CDI vm. 2011. Homma on nyt sellainen, että vaikkapa kotiin tullessa ja moottorin sammuttaen auto jää ihan normaalikorkeuteen. Mutta kun laittaa kaukosäätimestä auton lukkoon, niin joku rele tai venttiili takapäässä naksuu, ilman suhina kuuluu ja auto laskeutuu noin 25 milliä. Onko toiminta normaalia? Mitään virheilmoituksia ei ole tullut.
Noh, sitten taas ajoon lähtiessä kompuran ääni kuuluu ja nostaa autoa sen noin 25 milliä. Semmonen juttu sitten taas tänään. Auto on vasta vajaa puoli vuotta minulla ollut, ja mielestäni alussa ei tuollaisesti alas laskeutunut ja ajoon lähtiessä kompura käynnistynyt. Tuskin tuollaisesti kuitenkaan kuuluu käyttäytyä? Pitäisi varmaan taas viedä "kuusen alle" ja antaa hänen tutkia Starilla?
Noh, sitten taas ajoon lähtiessä kompuran ääni kuuluu ja nostaa autoa sen noin 25 milliä. Semmonen juttu sitten taas tänään. Auto on vasta vajaa puoli vuotta minulla ollut, ja mielestäni alussa ei tuollaisesti alas laskeutunut ja ajoon lähtiessä kompura käynnistynyt. Tuskin tuollaisesti kuitenkaan kuuluu käyttäytyä? Pitäisi varmaan taas viedä "kuusen alle" ja antaa hänen tutkia Starilla?
Viimeksi muokannut mpower, La 15.05.2021 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Oma S212 tekee samaa jos sattuu parkkeeraamaan epätasaiselle.
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Ahaa, mun pitää viedä sitten parkkihalliin tasaiselle ja sitten tutkia tarkemmin. Ilmeisesti ei ole syytä olla alustavasti huolissaan?
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
No en ole varma pitäisikö olla huolissaan, ainakaan itse en ole asiasta jaksanut huolestua.
Juuri äsken ajoin pihaan ja auto jäi vähän rinteeseen perä koholleen niin laski alas parikytä milliä kun ovet lukitsin.
Juuri äsken ajoin pihaan ja auto jäi vähän rinteeseen perä koholleen niin laski alas parikytä milliä kun ovet lukitsin.
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Mulla suhahtaa juuri kun ovet laittaa lukkoon ja auto laskee just 20-25mm. Auto seisoi yli kk ja siihen 20-25mm laskuun jämähti, eli ei ainakaan pussit vuoda. Mielestäni kuuluu juuri tehdä edellämainituin tavoin. W218 350CDI -12 ja Airmatic.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Kävin tuota omaani parkkihallissa tutkimassa kun siellä ainakin tasaista. Kyllä se sen noin 25 mm laskeutuu, mutta vasta sitten kun laittaa ovet lukkoon. Jätin nyt auton kotipihaan lukitsematta yöksi ja katson onko korkeus muuttunut.
Tasaisesti oli 385 mm lokasuojasta pyörän keskiöön. Comfort asetus mulla aina.
Tasaisesti oli 385 mm lokasuojasta pyörän keskiöön. Comfort asetus mulla aina.
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Ei ollut korkeus yön aikana mihinkään muuttunut. Laitoin sitten auton lukkoon, niin sen noin 25 mm laskeutui. Kai sen sitten kuuluu noin toimia kun ei mitään virheilmoituksiakaan tule?
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Itsellä W212 Airmaticilla ja tuntuu välillä ettei tuo Airmaticin toiminta aivan omaan järkeen käy, mutta kuunnellut olen monien muiden kokemuksia asiasta, niin juuri kuvailemasi oireet (ominaisuudet) kuulostavat normaaleilta. Ilmeisesti tuo Airmatic ei meinaa "nukkua" oikein koskaan vaan aina on säätelemässä alustaa, myös ajon aikana ajoprofiilista riippuen.
W210 E 50 AMG (M119) -97
_______________________________________
*EX* W211 E 220 CDI Classic (OM646) -02
*EX* W211 E 320 CDI Avantgarde (OM648) -03
*EX* S212 E 350 CDI Avantgarde (OM642) -11
_______________________________________
*EX* W211 E 220 CDI Classic (OM646) -02
*EX* W211 E 320 CDI Avantgarde (OM648) -03
*EX* S212 E 350 CDI Avantgarde (OM642) -11
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Mielenkiinnosta ja piruuttaan vielä kokeilin nostaa auton ylös ennen kotiin tullessa. Laitoin sitten auton lukkoon, mitään pihinää, puhinaa, releen tai venttiilin naksumista ei kuulunut, vaan jäi siihen ylös. Pitääpi katsoa mitä se on aamulla.
Mites tuo muuten on, saako tuota korkeutta myös jostain namiskuukkelista laskettua jos ylös nostettu ja haluaa normaalikorkeuteen?
Mites tuo muuten on, saako tuota korkeutta myös jostain namiskuukkelista laskettua jos ylös nostettu ja haluaa normaalikorkeuteen?
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
tupla pois
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Noniin, siellä se aamullakin nökötti samassa ylhäisessä korkeudessaan, eipähän ainakaan pussit eikä kai muukaan sitten vuoda!?
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Samantyyppistä täälläkin w219. Minusta vaan tuntuu, että, kun laitan ne ovet lukkoon, niin silloin se putoaa asetettuun ajokorkeuteen. Autossa madalluslinkit ja pudotuksem jälkeen korkeus on se johon olen sen säätänyt. Ja kun seuraavaksi lähden liikenteeseen, niin mielestäni ei nosta alustaa eli jostain syystä se nousee ajossa (miksi?) ja pudottaa vasta parkkiin tullessa oikeaan tasoon. Vain keula tekee tätä, mutta ei joka kerta.
Voisi tietenkin tehdä perusteellisempaa tutkimusta ja seurailla anturiarvoja, missä vaiheessa ne alkaa muuttua. Nyt tasaisella tallissa, oikeassa levelissä näyttää keula -25 ja perä -15. En tiedä mitä tuo nyt meinaa, kun linkeillä huijataan. Järjestelmäpaine oli 6,45bar.
Voisi tietenkin tehdä perusteellisempaa tutkimusta ja seurailla anturiarvoja, missä vaiheessa ne alkaa muuttua. Nyt tasaisella tallissa, oikeassa levelissä näyttää keula -25 ja perä -15. En tiedä mitä tuo nyt meinaa, kun linkeillä huijataan. Järjestelmäpaine oli 6,45bar.
CLS 55 AMG
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Kyllä minua tämä homma nyt vaan jotenkin häiritsee. Varmaan pitäisi Starilla tutkia onko korkeus sitä mitä pitääkin. Ja mun mielestä ilmakompura ei silloin auton ostaessa joka kerta ajoon lähtiessä käynnistynyt.
Laitan kuvan kun auto lukkoon laitettuna ja korkeus ajon jälkeen alas laskeutuneena sen noin 25mm. Korkeus lokasuojasta pyörän keskiöön 360-365mm. Mun mielestä se olisi hyvä noin aina. Pitänee viedä "kuusen alle" tai saa joku toinenkin Starin omistaja ilmoittautua Lohjan lähistöltä. Niin, ja jos jollakin sama auto, niin jos viitsisi katsoa heidän auton korkeuden.
Laitan kuvan kun auto lukkoon laitettuna ja korkeus ajon jälkeen alas laskeutuneena sen noin 25mm. Korkeus lokasuojasta pyörän keskiöön 360-365mm. Mun mielestä se olisi hyvä noin aina. Pitänee viedä "kuusen alle" tai saa joku toinenkin Starin omistaja ilmoittautua Lohjan lähistöltä. Niin, ja jos jollakin sama auto, niin jos viitsisi katsoa heidän auton korkeuden.
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Tuli mieleen, kin puhut, että kompura käy ajoon lähtiessä ja nostaa taas, niin mulla kyllä mylvintää kuuluu yleensä myös joskus virtoja kytkiessä ja taas tallista peruutellessa, mutta olen koko ajan pitänyt sitä SBC-yksikön mylvintänä. Jotkut kuvaa sitä lehmän ammunnaksi. Mutta tiä vaikka se olis kompura? Toisaalta, kun se ei pudota muuten korkeutta (vuoda), niin miksi se kompura sitten kävisi.
Vaatii tutkimista.
Vaatii tutkimista.
CLS 55 AMG
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Ainahan Airmatic päästää ilmaa pois kun auton parkkeeraa.Sensijaan välitön kompuran käyminen auton käynnistyessä ei mielestäni kuulu asiaan.Auton toki kuuluu nousta vähän,mutta ilman pitäisi tulla ilmasäiliöstä eikä kompuran tuottamana.En tästä mallista tiedä,mutta muistaakseni W220 ei säädä alituiseen ajossa jousitusta,vaan tsekkaa tilanteen 15-20min.välein ja päästää tarvittaessa ilmaa jousiin tai pois.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Tämän mukaan ainakin 219:ssa pitäisi toimia juuri noin, kun ovet lukitsee:
https://www.youtube.com/watch?v=w2S0vMbB4ok
Ja noin pitäisi toimia myös 211:ssa, vaikken omassa ole vielä asiaa huomannut, pitääpä ensi kerralla katsoa. Ilmeisesti ei sitten enää laskeudu, jos on jo valmiiksi päällä alempi asento (sport)?
https://www.youtube.com/watch?v=w2S0vMbB4ok
Ja noin pitäisi toimia myös 211:ssa, vaikken omassa ole vielä asiaa huomannut, pitääpä ensi kerralla katsoa. Ilmeisesti ei sitten enää laskeudu, jos on jo valmiiksi päällä alempi asento (sport)?
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Minukin autossa on sbc ja airmatic, mutta ei se mylvi eikä ammu. Ja silti toimii ihan normaalisti.Pacer kirjoitti: ↑Pe 21.05.2021 20:13 Tuli mieleen, kin puhut, että kompura käy ajoon lähtiessä ja nostaa taas, niin mulla kyllä mylvintää kuuluu yleensä myös joskus virtoja kytkiessä ja taas tallista peruutellessa, mutta olen koko ajan pitänyt sitä SBC-yksikön mylvintänä. Jotkut kuvaa sitä lehmän ammunnaksi.
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
SBC-generaatiolla tai automallilla on varmasti eroa. Ainakin w211/w219 platoissa tuo on ihan normaalia (tai ainakin paljon keskuteltu), että paineistelee hydrauliikkaa, milloin mistäkin syystä. Siihen on tullut päivitysosiakin (damper), jotka vaimentavat ääntä ja värinää polkimessa.
CLS 55 AMG
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
218 CLS 350cdi ei taida olla äänne lähde sbc yksikköPacer kirjoitti: ↑Pe 21.05.2021 20:13 Tuli mieleen, kin puhut, että kompura käy ajoon lähtiessä ja nostaa taas, niin mulla kyllä mylvintää kuuluu yleensä myös joskus virtoja kytkiessä ja taas tallista peruutellessa, mutta olen koko ajan pitänyt sitä SBC-yksikön mylvintänä. Jotkut kuvaa sitä lehmän ammunnaksi. Mutta tiä vaikka se olis kompura? Toisaalta, kun se ei pudota muuten korkeutta (vuoda), niin miksi se kompura sitten kävisi.
Vaatii tutkimista.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Kun lukitset auton sammutuksen jälkeen, oliko parin minuutin kuluessa, Airmatic pudottaa korkeutta hieman molemmista päistä. Palautuu takaisin edelliseen ajokorkeuteen kun seuraavana kerran avaat kuskin oven.
Jos menee tuon parin minuutin yli, auto ei lukittuna pudota korkeutta vaan pysyy siinä missä oli. Sama pätee myös "mökkitie"-asetukseen, ei pudota sitä.
Takapenkin selkänojan takana on lisäilmasäiliö millä Airmatic pääsääntöisesti muuttelee sitä auton korkeutta, minulla kompura käynnistyy vähäksi aikaa ehkä kerran kaksi kuukaudessa kun järjestelmä tarvitsee lisää painetta. Jos jyskyttää joka kerta lähtiessä niin jossain alkaa olla vuotoa.
Jos menee tuon parin minuutin yli, auto ei lukittuna pudota korkeutta vaan pysyy siinä missä oli. Sama pätee myös "mökkitie"-asetukseen, ei pudota sitä.
Takapenkin selkänojan takana on lisäilmasäiliö millä Airmatic pääsääntöisesti muuttelee sitä auton korkeutta, minulla kompura käynnistyy vähäksi aikaa ehkä kerran kaksi kuukaudessa kun järjestelmä tarvitsee lisää painetta. Jos jyskyttää joka kerta lähtiessä niin jossain alkaa olla vuotoa.
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Alkaa pudottaa heti korkeuttaa kun lukitsee auton. Jos ei lukitse, niin korkeus sama, ei siis pudota yhtään.Mikvei kirjoitti: ↑Ma 31.05.2021 13:37 Kun lukitset auton sammutuksen jälkeen, oliko parin minuutin kuluessa, Airmatic pudottaa korkeutta hieman molemmista päistä. Palautuu takaisin edelliseen ajokorkeuteen kun seuraavana kerran avaat kuskin oven.
Jos menee tuon parin minuutin yli, auto ei lukittuna pudota korkeutta vaan pysyy siinä missä oli. Sama pätee myös "mökkitie"-asetukseen, ei pudota sitä.
Takapenkin selkänojan takana on lisäilmasäiliö millä Airmatic pääsääntöisesti muuttelee sitä auton korkeutta, minulla kompura käynnistyy vähäksi aikaa ehkä kerran kaksi kuukaudessa kun järjestelmä tarvitsee lisää painetta. Jos jyskyttää joka kerta lähtiessä niin jossain alkaa olla vuotoa.
Jos auton ollessa lukossa ja korkeus siis laskenut sen noin 25 mm, niin oven avatessa ei mitään tapahdu, vasta sitten kun käynnistät , niin joka kerta kompura käynnistyy, nousee sen noin 25mm. Jotain häikkää nyt mielestäni on?
Tuskin kuuluu noin käyttäytyä? Ja niin kuin aikaisemmin kerroin, esim. jos illalla tulet kotipihaan ja jätät auton lukitsematta, niin auto on aamulla samassa korkeudessa, ei kai siis mikään voi vuotaa?
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Jos auton sammutuksesta auton lukitsemiseen on alle se pari minuuttia, niin juuri näin sen pitäisi käyttäytyä. Samoiten jos ei lukitse.
Ovea avatessa pitäisi ainoastaan SBC systeemin surahtaa (jos sellainen on) kompura tosiaan lähtee vasta kun virrat on päällä, muttei sen pitäisi joka kerta sitä tarvita jos systeemi ok.oven avatessa ei mitään tapahdu, vasta sitten kun käynnistät , niin joka kerta kompura käynnistyy, nousee sen noin 25mm. Jotain häikkää nyt mielestäni on?
Kannattaisi lukaista vikakoodit starilla antaako se mitään.
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Joo, voisihan sitä "kuusen alla" tutkia. SBC ei näin nuoressa ole. Auto noin puoli vuotta ollut ja mun mielestä alussa ei näin toiminut, siis joka kerta ajoon lähtiessä kompura käynnistynyt.
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
tupla pois
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: CLS 350 CDI Airmatic toiminta
Minä huomasin, että kun aiemmin tykkäsin käyttää sport1:stä, niin teki tuota pudotusta sammutuksen jälkeen, mutta nyt olen ajellut pari viikkoa sport2:lla ja en ole kertaakaan huomannut, että laskisi enää "lepoasentoon", jos se sellainen toiminto nyt on. Ja tämä taso on nyt se missä auton haluan olevankin ja diagnostiikan mukaan sport1 oli sentin ylempänä, vaikka olin siinä uskossa, ettei korkeudessa ole eroa noilla moodeilla, vain jäykkyydessä.
CLS 55 AMG