Kyseessä e270 cdi w211 vm03. Eli nyt kun pakkaset on saapunut niin kuskin puolelta edestä alkanut kuulumaan kamala narina kun rattia kääntää. Narahtaa myös jokaisessa töyssyssä mitä tulee vastaan. Aamulla kun autolla lähtee ensimmäisen kerran liikkeelle niin ei kuulu mitään, mutta kun hetken aikaa on ajanut niin alkaa narisemaan. Narina kuuluu siis ulkopuolelta mutta kuuluu silti sisällekkin todella kovaa.
En ainakaan ole huomannut mitään erityistä kolausta jonka jälkeen narina olisi alkanut vaan alkoi ihan yllättäen pari päivää sitten. Arvelin ensin että voisi olla ohjaustehostimen öljy olla lopussa mutta aika outoa että narahtaa silloinkin kun painaa konepellistä renkaan kohdilta. Voisiko liittyä jotenkin alustaan?
W211 järkyttävä narina rattia kääntäessä
W211 järkyttävä narina rattia kääntäessä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W211 järkyttävä narina rattia kääntäessä
Kyllä se perinteisesti on ollut alapallonivel, joka tuota aiheuttaa. Jos alapallon kumin läpi öljyä laittamalla se hiljenee, niin siinä on vikapaikka tunnistettu. Injektioruiskua ja -neulaa ovat monet menestyksekkäästi tuohon öljyämiseen käyttäneet. Se ei tarkoita, etteikö olisi yleensä järkevää silti vaihtaa siihen siihen sitä niveltä, vaikka sen ölyämällä saisi hiljaiseksikin. Ei se enää täydessä iskussaan ole siinä vaiheessa, kun narina alkoi.
Ehkä yläpallokin voisi olla aiheuttaja näissä, en osaa varmaksi sanoa.
Ehkä yläpallokin voisi olla aiheuttaja näissä, en osaa varmaksi sanoa.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: W211 järkyttävä narina rattia kääntäessä
Omat narinat johtuivat reaktiotankojen nivelistä.
2013 SLK 55 amg
2006 E280cdi
2006 E280cdi