Eli vikatila jatkunut jo jonkin aikaa ja kyseessä -06 w211, mittaristoon ei ole ilmestyny mitään valoja mutta koodinlukijaan kun heittää kiinni niin näyttää että abs/esp ongelma, huomasin ajellessa että ratti on aivan aavistuksen vinossa niin vaikuttaako se että ohjauskulma anturi antaa väärää tietoa? Jarruvalokytkin? Aiemmin lukija näytti vikaa olevan kuskin puolen takarenkaan nopeus anturissa ja pyyhin koodin pois ja sitä ei enää tullut, nyt näytti pelkästää abs yksikössä olevan ongelma, mistä lähtisin etsimään ensimmäisenä vikaa? Kaikki neuvot tulis tarpeen
Ps. Jos ei ole järkevää sanottavaa älä tule vittuilemaan
W211 ratti aavistuksen vinossa ja limp mode
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ke 15.12.2021 22:18
-
- Mersumies
- Viestit: 631
- Liittynyt: La 21.02.2015 14:16
Re: W211 ratti aavistuksen vinossa ja limp mode
Viimeinen lause oli sen verran typerä, ettei viitsi vastata järkeviä. Yksi ja ainoa ratkaisu on ongelmaan (sen lisäksi, että ratti kannattaa suoristaa joka tapauksessa). Jaa mikä se ratkaisu on, no se mikä lähes kaikkiin ketjuihin tarjotaan ratkaisuksi...
2007 R 320cdi
Re: W211 ratti aavistuksen vinossa ja limp mode
Jos ratti on hieman vinossa ei pitäs antaa mitään koodeja. > saa olla todella paljon vinossa et antaa koodia (mitä itse tiedän) > ja se näkyy ESP vika ilmotuksena näytössä.
Jos antaa puhtaan vikakoodin niin korjaa se mitä näyttää ja jos ei -> en varmaan tekis yhtään mitään. Ja jos antaa silti niin mee lukee starilla missä vika > systeemi testi ajo yms.
ABS /ESP: yleisimmät ongelmat. > abs anturit ja niiden magneetti rinkulat. Jarrupolkimen anturi. Ratin rinkula.
Jos antaa puhtaan vikakoodin niin korjaa se mitä näyttää ja jos ei -> en varmaan tekis yhtään mitään. Ja jos antaa silti niin mee lukee starilla missä vika > systeemi testi ajo yms.
ABS /ESP: yleisimmät ongelmat. > abs anturit ja niiden magneetti rinkulat. Jarrupolkimen anturi. Ratin rinkula.