Jos kaikki tekee tarkasti niin ei välttämättä tarvii. Puhdas pöytä ja momenttiavain on oikeastaan tarvittavat työkalut, ultraäänipesuri plussaa.
Ainoa suurin virheen paikka on kuusiokolomutterin asentaminen oikeinpäin.
Tarkkaan katsot miten päin oli kun otat pois ja samoin päin takas.
w211 om647 virittelyä
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: La 23.05.2020 17:07
Re: w211 om647 virittelyä
Hienoa kuulla että tämäkin projekti on vielä elossa. Onko muka mahdollista saada muutoskatsastettua tuollaiselle turbolle? Kuulema vm 2000 asti voi autoja "tuunata" ilman mitään isompia huolia kun katsurilta tätä asiaa kysyin. Onko vielä vakio sisukset moottorissa vai onko jotenkin vahvistettu?
Re: w211 om647 virittelyä
Nykyään on mahdollista muutoskatsastaa euro3 luokan autoon esim. Välijäähy tai ahdin. 2021 keväällä tulleet uudet säädökset mahdollistaa sen. Tämä varmistettu heti kun uudet säädökset tuli voimaan. Ja nyt vaan konttorille teholapun kanssa ja paperiin tuli maininta ahtimesta ja välijäähdyttimestä.
Moottoria vahvistettu reilusti, että kestää. Korsetti, arpit, h-rofiilit yms.
Moottoria vahvistettu reilusti, että kestää. Korsetti, arpit, h-rofiilit yms.
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit