Toimivia canbus lasikanta t10 w5w mistä?

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Voinenä
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 77
Liittynyt: Pe 02.10.2020 15:53

Toimivia canbus lasikanta t10 w5w mistä?

Viesti Kirjoittaja Voinenä »

Muutama vuosi sitten ostin rekisterivaloihin motonetista tuommoiset mutta noin kuukausi sitten toinen sammui. Motonetissa ei noita enää ole joten mistä seuraavat. Kolmet olen jo ostanut mutta kaikki ovat vilkkuvaa sorttia. Mistä arvon mersukolleegat ostavat toimivia? Linkki olisi plussa. Koko lamppuhässäkkää en jaksaisi vaihtaa kun pelkät polttimot vaihtaa kymmenessä sekunnissa. Auto on melkein rippikouluikäinen GLK jos se mitään vaikuttaa. Ja tosiaan tuo canbus sisäänrakennettuna pitää olla.
Avatar
MouTine
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1524
Liittynyt: La 15.06.2013 11:08
Paikkakunta: Sirius.

Re: Toimivia canbus lasikanta t10 w5w mistä?

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Ei semmosia ole olemassa. Jos kestoa haluat, niin ledielementtejä "polttimossa" on lämmön takia niin harvassa että valoteho olematon. Siten kun mennään tehokkaisiin ledipolttimoihin niin lämpö tappaa ne hetkessä.

Onkohan siinä GLK:ssa sama polttimokehto kuin 204/221/216? Mulla oli tossa 216:ssa kokonaiset semmoset vaihdettavat ledipaskat, mutta koska vihaan sydämeni pohjasta noita oksettavia ylivaloitettuja takakilpiä, niin revin helvettiin ja korvasin 2W lasikantaisilla perinnepolttimoilla. Saat vaikka ilmaiseksi ne ledit jos haluat?
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe

Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6

...Ja pienet sille!
Voinenä
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 77
Liittynyt: Pe 02.10.2020 15:53

Re: Toimivia canbus lasikanta t10 w5w mistä?

Viesti Kirjoittaja Voinenä »

Älä nyt noin synkeesti sano. Motonetin vanhat toimi kolmisen vuotta/100000km joten kyllä niitä kelvollisia on, tai ainakin joskus ollut. Todellakin haussa on ~50 lumenin tehoiset ja normaalisävyiset 4000-6000k eikä mitään teiniviritystä. Toki ylikirkkaan saa himmeäksi maalaamalla lasimaalilla lasin eli muovin. Mutta koska olen laiskin kaikista niin pelkät polttimot hakusessa.
_Bäri_
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: La 28.01.2023 15:28

Re: Toimivia canbus lasikanta t10 w5w mistä?

Viesti Kirjoittaja _Bäri_ »

Vaihdoin vianosta sisältä ledit takaisin halogeeneiksi. Suurin osa leveistä oli lämmennyt niin paljon että olivat jo alkaneet sulamaan. Parissa kohtaa oli lampun pohjakin alkanut tummumaan. Nämä olleet motonetin halvimpia ledejä, mitä aikasempi omistaja asentanut.

Mulla ei ole oikeen yhdessäkään autossa nuo ledit toimineet kunnolla. Jatkuvasti joku poltin vilkkunut omaa elämää tai ledin elämä itsessään ollut jo aika lyhyt.
M-B Viano 125 Edition.
M-B C32 Amg
Vastaa Viestiin