W201 OM606,605 tai 612?
W201 OM606,605 tai 612?
Kyselläänpä mitenkä nätisti istuu 606 tuonne 201 pellin alle ja onko edes mahdollista muutoskatsastaa jos kyseessä alunperin 2.0d, toisaalta alkavat olemaan aika harvassa nuo alkuperäset turbot joten mitenkäs vaikea olisi toteuttaa 612 W201 mitenkä iso sähköurakka olisi luvassa? Kiitos vastauksista etukäteen!
Re: W201 OM606,605 tai 612?
Tuttavani joka noita superturboja enemmän harrastaa selitti joskus ettei noihin tenaviin oikein saa suoraa kutosta istumaan nätisti ilman isompia muokkauksia.
Muutoskatsastuksen osalta itse selvittäisin sen kysymällä konttorilta niin saa ainakin ajantasaista ja varmaa tietoa.
612 sähköt hoituu esim Baldurs DID1 ECUlla.
https://controls.is/shop/ecu/DID1
Päässyt käsitykseen että kyseinen tyyppi joka noita tehtailee auttaa myös asennuksessa, jos kysyttävää ilmenee.
Suomestakin löytyy ohjelmoijia jotka muokkaa orkkis ecun siten että saa CDI koneen käyttöön alkuperäisen auton ulkopuolella.
Sitä en osaa sanoa kumpi on helpompi / halvempi tapa.
Muutoskatsastuksen osalta itse selvittäisin sen kysymällä konttorilta niin saa ainakin ajantasaista ja varmaa tietoa.
612 sähköt hoituu esim Baldurs DID1 ECUlla.
https://controls.is/shop/ecu/DID1
Päässyt käsitykseen että kyseinen tyyppi joka noita tehtailee auttaa myös asennuksessa, jos kysyttävää ilmenee.
Suomestakin löytyy ohjelmoijia jotka muokkaa orkkis ecun siten että saa CDI koneen käyttöön alkuperäisen auton ulkopuolella.
Sitä en osaa sanoa kumpi on helpompi / halvempi tapa.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W201 OM606,605 tai 612?
Islantilaisen boxsissa näyttää olevan samat edc15 liitimet kuinoho kirjoitti: ↑Ke 19.07.2023 13:18 Tuttavani joka noita superturboja enemmän harrastaa selitti joskus ettei noihin tenaviin oikein saa suoraa kutosta istumaan nätisti ilman isompia muokkauksia.
Muutoskatsastuksen osalta itse selvittäisin sen kysymällä konttorilta niin saa ainakin ajantasaista ja varmaa tietoa.
612 sähköt hoituu esim Baldurs DID1 ECUlla.
https://controls.is/shop/ecu/DID1
Päässyt käsitykseen että kyseinen tyyppi joka noita tehtailee auttaa myös asennuksessa, jos kysyttävää ilmenee.
Suomestakin löytyy ohjelmoijia jotka muokkaa orkkis ecun siten että saa CDI koneen käyttöön alkuperäisen auton ulkopuolella.
Sitä en osaa sanoa kumpi on helpompi / halvempi tapa.
mersun käyttämässä
eli sopivat liitimet saa jostain purku vehkeestä
Mökkillä
'
'
Re: W201 OM606,605 tai 612?
Eli suorakutonen pois vaihtoehdoista, tässä lähinnä vaan cdi koneessa mietityttää täytyykö purkaa kojelautaa vai tuleeko konehuoneeseen tarvittavat piuhat jotka moottori vaatii toimiakseen?
Re: W201 OM606,605 tai 612?
Kojelauta on niin helppo irrottaa W201:stä että se ei varsinaisesti ole ongelma. Et varmaan juuri sitä tarkoittanutkaan.
Meillä poika vaihtoi C124:ään OM613 tekniikan, niin virtalukollehan siinä piti johtoja vetää. Tai itse asiassa tuohon tuli virtalukko W210:sta josta tekniikka muutenkin. Mittaristo on myös W210:sta.
Meillä poika vaihtoi C124:ään OM613 tekniikan, niin virtalukollehan siinä piti johtoja vetää. Tai itse asiassa tuohon tuli virtalukko W210:sta josta tekniikka muutenkin. Mittaristo on myös W210:sta.
oulaistenliikenne.fi
Re: W201 OM606,605 tai 612?
Selvä homma, joo en nyt ihan varsinaisesti tuota meinannut tarkoitin siis että tuleeko esim W201 tarvittavat johdot jotta voi yhdistää cdi koneeseen esim.
Onko myös esim pakko ottaa virtalukkoa luovuttaja autosta? Kaveri laittanut 612 volvoon ja ei tarvinnut virtalukkoakaan irroittaa luovuttaja autosta ja ecusta poistettiin ajonesto emulaattorilla
Onko myös esim pakko ottaa virtalukkoa luovuttaja autosta? Kaveri laittanut 612 volvoon ja ei tarvinnut virtalukkoakaan irroittaa luovuttaja autosta ja ecusta poistettiin ajonesto emulaattorilla