Ajeltu vaan on menemään ja kaikki tuntuu nyt pelaavan kun vaihtoi nelospytyn puolan vielä uuteen. Näemmä sillä loppui pätkimiset. Jännästi Race-eculla vika hävisi mutta Street-eculla aina pätki.
Pian saakin taas alkaa purkimaan, jos koittas keksiä kytkimelle jonkun ratkaisun, haaveissa olisi kova vauhtipyörä ja varmasti riittävä kytkin.. Mistähän moisen löytäisi..
w201+m111+turbo+maxxecu=??
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Mulla on w201 m104(vapari) swappi meneillään ja ajattelin sulta kopioida valmiin reseptin katsastusta varten
Kiinnostais mikä syyläri sulla on siinä ja tuliko sulle korkeussäädettävä ta tekniksi vai ihan perusmalli?
Mä aattelin koneistaa m102 kovan vauhtiksen isommalle kytkimelle ja pitkäakseli 717 loota tulee perään.
m103 3l on 240mm kytkin, pitäs varmaan sintterilevyllä ahdetussa jo hyvin mutta semmonen kova vauhtis on varmaan melko harvinaisuus, itse tyydyn 228mm massalevyyn. Aftermarket kovia vauhtiksia taitaa olla myös lyhytakseliin sopivia mutta kalliita ovat
Asiallista tekemistä on khyl tämä rojekti

Kiinnostais mikä syyläri sulla on siinä ja tuliko sulle korkeussäädettävä ta tekniksi vai ihan perusmalli?
Mä aattelin koneistaa m102 kovan vauhtiksen isommalle kytkimelle ja pitkäakseli 717 loota tulee perään.
m103 3l on 240mm kytkin, pitäs varmaan sintterilevyllä ahdetussa jo hyvin mutta semmonen kova vauhtis on varmaan melko harvinaisuus, itse tyydyn 228mm massalevyyn. Aftermarket kovia vauhtiksia taitaa olla myös lyhytakseliin sopivia mutta kalliita ovat
Asiallista tekemistä on khyl tämä rojekti

Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Syyläri on vakio, tää on ilmastoitu malli niin on tollanen iso syyläri. Alusta on tämä --> https://www.tuningdesign.net/product/52 ... ja--6045mmhennse kirjoitti: ↑Ma 18.09.2023 19:12 Mulla on w201 m104(vapari) swappi meneillään ja ajattelin sulta kopioida valmiin reseptin katsastusta varten![]()
Kiinnostais mikä syyläri sulla on siinä ja tuliko sulle korkeussäädettävä ta tekniksi vai ihan perusmalli?
Mä aattelin koneistaa m102 kovan vauhtiksen isommalle kytkimelle ja pitkäakseli 717 loota tulee perään.
m103 3l on 240mm kytkin, pitäs varmaan sintterilevyllä ahdetussa jo hyvin mutta semmonen kova vauhtis on varmaan melko harvinaisuus, itse tyydyn 228mm massalevyyn. Aftermarket kovia vauhtiksia taitaa olla myös lyhytakseliin sopivia mutta kalliita ovat
Asiallista tekemistä on khyl tämä rojekti![]()
Alustaan ei olsi edes tarvinnut tehdä muutoksia. Ainoastaan isot jarrut eteen ja taa ja paksumpi etuvakaaja piti laittaa.
Sintterilevyä en taida kyllä laittaa. Kytkin pitää kyllä näinkin mutta luistaa jos kakkosella yrittää kytkimellä kuivalla asfaltilla perseillä

MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Prokkis laitettu talviteloille ja heti hiluxin moottoriremontin jälkeen alan nyppiä tästä moottoria irti ja alkaa jatkojalostus. Tai oikeastaan kun hiluxista on saatu kone pois niin saa jatkaa tällä sitten siitä.
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88