W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
AaPoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Ti 13.07.2021 11:34
Paikkakunta: Tampere

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja AaPoo »

Petteri Kivimäki kirjoitti: La 02.12.2023 17:17 Kun tasan vuosi sitten hajosi autostani, niin omaan vm. 2017 S213 E200D ei saanut kuin yhtä mallia laturia; varaosahaussa ei yhtään koko Suomessa, Motonet ei myynyt. Auto hyytyi Mikkeliin ja siellä merkkiliikkeessä luvattiin auto kahdessa päivässä kuntoon akku asennettuna 2070 euroa, KL:stä olisi saanut Saksasta tilaamalla OEM 2100 euroa pelkkä laturi. Pelkästään OEM, tarviketta autooni ei myynyt mikään liike, vaikka kuinka soitteli ystävällinen Mikkelin Motopajan kaveri tukkumyyjille.

..nyt näyttää myyvän Motonet 789 euron hintaista laturia,pakko olla tarvike:
https://www.motonet.fi/varaosat/laturit ... b4a2978cd5
Mikäli oikein selvittelin tuon varaosanumeron a0009063003, sparetolta sais uutta Valeota noin 600-700 euroon, tällä hetkellä tosin tilaustavarana:

https://spareto.fi/tuotteet/valeo-laturi/440772
https://spareto.fi/tuotteet/valeo-laturi/439990

Ebaysta sama Valeo
https://www.ebay.de/itm/354791979167
S212 E350CDI 4Matic 2009
Avatar
Orlov
Mersumies
Mersumies
Viestit: 987
Liittynyt: La 27.02.2021 23:00

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Orlov »

Pitää etsiä oikein, eise tarkoita että on mahdollista
Avatar
markoala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2719
Liittynyt: Ma 11.04.2005 12:21
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja markoala »

W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Avatar
puunakki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 575
Liittynyt: Ke 27.05.2015 08:38

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja puunakki »

Jos olisi ollut kesä, olisin voinut hyvin etsiskellä halvempaa laturia (esim tätä) ja odotella sen saapumista, sinä aikana sitten ajellut jonkun SL:än kanssa. Jumpperilla en jaksa pitkää työmatkaani ajella, senverran mukavuudenhaluinen olen :D
Käyttikset:
MB S213 200d -18

Harrastevehkeet:
MB R230 SL 500 -03 AMG 55 look
MB R129 SL 500 -96
MB R107 SL 300 -86

Entiset:
MB S212 E 350Cdi -10 Avantgarde
MB W211 E 320Cdi -03 Avantgarde
MB W203 C 220Cdi -06 Elegance
MB W210 E 220D -98 Classic
MB W124 E 200D -94
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2803
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Joo, nyt kun tuo autoni alkuperäinen OEM varaosanumero on minunkin tiedossani, niin olisi ehdottomasti kannattanut sinnitellä risalla laturilla Kangasniemelle saakka tai niin pitkälle kun auto kulkee, hinauttaa kaskolla auto Jyväskylään "Makkarajoen Veholle" ja tilata netistä halpislaturi/käytetty ovokolta:
https://ovoko.fi/osat/dfi18828-a0009063 ... ori-laturi

Vähintäänkin tonni olisi säästynyt. Mutta minkäs teet, taktiikkaa ja strategiaa on paha alkaa hiomaan, kun kotiin on 120 km, pakkasta -22 ja autoon syttyy latauksen merkkivalo.

Mikähän siinä on, että merkkihuollosta/KL-varaosilta ostaessa tuon OEM-laturin kilohinta on käsittämättömät 265 euroa? Suomalaista perseilyä vai maksaako se minimaalisen hyödyn tarjoava jarrutusenergian talteenotto?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
AaPoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Ti 13.07.2021 11:34
Paikkakunta: Tampere

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja AaPoo »

Petteri Kivimäki kirjoitti: Su 03.12.2023 10:51

Mikähän siinä on, että merkkihuollosta/KL-varaosilta ostaessa tuon OEM-laturin kilohinta on käsittämättömät 265 euroa? Suomalaista perseilyä vai maksaako se minimaalisen hyödyn tarjoava jarrutusenergian talteenotto?
Törkeät katteet eli voiton maksimointi. Nuo hintaerot on välillä ihan järkyttäviä jostain perusosista. Esimerkiksi W212 tarvike etukardaani 690 KL-varaosat, Saksan ebay 150 euroa posteineen.
S212 E350CDI 4Matic 2009
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2803
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

https://huutokaupat.com/4539292/mercedes-benz-e-2016

..moottorin häiriövalo palaa välillä ja välillä sammuu, ei ole vaikuttanut ajamiseen. Syynä todennäköisesti hiukkassuodatin.

Kamuxilla eivät osaa lukea vikakoodeja?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Avatar
puunakki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 575
Liittynyt: Ke 27.05.2015 08:38

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja puunakki »

Petteri Kivimäki kirjoitti: La 09.12.2023 12:34 https://huutokaupat.com/4539292/mercedes-benz-e-2016

..moottorin häiriövalo palaa välillä ja välillä sammuu, ei ole vaikuttanut ajamiseen. Syynä todennäköisesti hiukkassuodatin.

Kamuxilla eivät osaa lukea vikakoodeja?
Tai eivät halua laittaa todellista syytä ilmoitukseen. :angel:
Käyttikset:
MB S213 200d -18

Harrastevehkeet:
MB R230 SL 500 -03 AMG 55 look
MB R129 SL 500 -96
MB R107 SL 300 -86

Entiset:
MB S212 E 350Cdi -10 Avantgarde
MB W211 E 320Cdi -03 Avantgarde
MB W203 C 220Cdi -06 Elegance
MB W210 E 220D -98 Classic
MB W124 E 200D -94
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2803
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

^ Tarkemmin ajateltuna tuo myynti-ilmohan on Kaluxilta hieman vaarallinen. Autoliikettä kun velvoittaa kuluttajansuojalaki ja jos myytävä ajoneuvo on olennaisesti huonommassa kunnossa kuin myyjäosapuoli vahingossa tai tahallaan antaa ymmärtää, niin lain mukaan Kamux korvaa ison osan korjauskuluista..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
vesmat
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 04.03.2019 22:05

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja vesmat »

W213 220 D v.2017 aj. alle 90 tkm. Vuosi sitten laitettiin uusi Adblue säiliö marmoritiskillä 2500€, kun en tiennyt, että sinne ad tankkiin pitää laittaa
lisäainetta joka estäis pumpun tukkeutumisen. Nyt tänään halkes se ad putki moottorille, arvio 660€. Nämä molemmat vuoden aikana ja ostin auton uutena. Tällä tavalla ainakin dieselit häviää enkä erehdy hallituksen säköauto hehkutuksiin. Seuraava saa olla paljon kuluttava bensa, koska olen mielestäni maksanut ilmastotavoitteet yli 3000 €/v. (korjaamoille).
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3092
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Hage »

Ei nyt suoranaisesti Petterin autoon liity vaan yleisesti; tuntuu että kaikki ensimmäisten vuosien W213:ssa on kamalasti vikoja ja koska ovat nykypäivän kulkineita niin luonnollisesti kaikki osat järkyttävän kalliita kun pitää olla antureita ja kaikkia hienoja elektroniikkahömpötyksiä joka kapistuksessa. Voidaanko tälläisiä vikoja laittaa lastentautien piikkiin mitä jokaisessa uudessa automallissa on vaiko onko nämä jo 7 vuoden ikäisenä jo paalauskamaa?
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3077
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja jysi »

EDIT: ei mulla mitään asiaa olekaan
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Ei ne mitään paalauskamaa ole, mutta elektroniikka kikkareet joita käytetään täytyy olla huonolaatuisia.
Valmistajilla ei ole enää nykyään mitään moraalia, rahat vaan kylmästi pois.
Avatar
puunakki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 575
Liittynyt: Ke 27.05.2015 08:38

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja puunakki »

Adblue pois ja aika kivasti mennään
Käyttikset:
MB S213 200d -18

Harrastevehkeet:
MB R230 SL 500 -03 AMG 55 look
MB R129 SL 500 -96
MB R107 SL 300 -86

Entiset:
MB S212 E 350Cdi -10 Avantgarde
MB W211 E 320Cdi -03 Avantgarde
MB W203 C 220Cdi -06 Elegance
MB W210 E 220D -98 Classic
MB W124 E 200D -94
E200kompressor
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2323
Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja E200kompressor »

CDI_05 kirjoitti: To 04.04.2024 10:04 Ei ne mitään paalauskamaa ole, mutta elektroniikka kikkareet joita käytetään täytyy olla huonolaatuisia.
Valmistajilla ei ole enää nykyään mitään moraalia, rahat vaan kylmästi pois.
Tuosta ongelmasta pääsee kun ostaa vain laatumerkkejä. Kiinalaisista, afrikkalaisista, espanjalaisista, ranskalaisista, unkarilaisista, puolalaisista ja saksalaisista osista Saksassa kasattu auto ei ole sieltä edullisemmasta päästä käyttöautoja.
Eikä tule ikinä koskaan meille mihinkään hintaan koska minulle auto on väline jolla pääsee ilman uhrilahjoja ja loitsuja testerillä paikasta toiseen.

Meillä on Mercedes seissyt tallissa katsastusten välissä jo kymmenkunta vuotta. Ainoa tapa pitää se jotenkin liikennekelpoisena.
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3077
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja jysi »

Hage kirjoitti: Ke 03.04.2024 23:12 Ei nyt suoranaisesti Petterin autoon liity vaan yleisesti; tuntuu että kaikki ensimmäisten vuosien W213:ssa on kamalasti vikoja ja koska ovat nykypäivän kulkineita niin luonnollisesti kaikki osat järkyttävän kalliita kun pitää olla antureita ja kaikkia hienoja elektroniikkahömpötyksiä joka kapistuksessa. Voidaanko tälläisiä vikoja laittaa lastentautien piikkiin mitä jokaisessa uudessa automallissa on vaiko onko nämä jo 7 vuoden ikäisenä jo paalauskamaa?
W213, ikää kesäkuussa 8 vuotta, mittarissa nyt 245 tkm.
Takuun loppumisen jälkeen vaihdettu takajarrupalat, kohta pitäisi vaihtaa levyt + palat + alapallonivel.
Ehkä huolettomin MB jonka olen koskaan omistanut.
Joko työnnän paaliin?
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Ei se mikään ongelma ole ainakaan minulle, vaikka joku niin luulee. Laatumerkkejä on useampia pihassa.
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3092
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Hage »

jysi kirjoitti: To 04.04.2024 11:23
Hage kirjoitti: Ke 03.04.2024 23:12 Ei nyt suoranaisesti Petterin autoon liity vaan yleisesti; tuntuu että kaikki ensimmäisten vuosien W213:ssa on kamalasti vikoja ja koska ovat nykypäivän kulkineita niin luonnollisesti kaikki osat järkyttävän kalliita kun pitää olla antureita ja kaikkia hienoja elektroniikkahömpötyksiä joka kapistuksessa. Voidaanko tälläisiä vikoja laittaa lastentautien piikkiin mitä jokaisessa uudessa automallissa on vaiko onko nämä jo 7 vuoden ikäisenä jo paalauskamaa?
W213, ikää kesäkuussa 8 vuotta, mittarissa nyt 245 tkm.
Takuun loppumisen jälkeen vaihdettu takajarrupalat, kohta pitäisi vaihtaa levyt + palat + alapallonivel.
Ehkä huolettomin MB jonka olen koskaan omistanut.
Joko työnnän paaliin?
Ei kai sitä kannata pois heittää jos se toimii?
Meilläkin W213 on ollut järkyttävän vähävikainen laitos. Kerran mennyt SS akku takuuseen ja laatikko temppuili n. 100tkm kohdalla. Muuten ajeltu täyttä häkää. Pointtina nyt olikin se että noin yleisesti alkanut foorumille tulemaan paljon viestejä siitä että ~ '17 ja '18 mallisissa on ilmennyt vikoja joita en itse osaisi odottaa näin uusissa autoissa. Mutta enhän mine tunnetusti mittee mistee tiiä, jos sitäkään.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17211
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja dealer »

jysi kirjoitti: To 04.04.2024 11:23 Joko työnnän paaliin?
Voisi olla nyt juurikin oikea hetki, kun on niin pitkään selvitty ilman suurempaa vikaa :problem:
oulaistenliikenne.fi
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3077
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja jysi »

dealer kirjoitti: To 04.04.2024 15:00
jysi kirjoitti: To 04.04.2024 11:23 Joko työnnän paaliin?
Voisi olla nyt juurikin oikea hetki, kun on niin pitkään selvitty ilman suurempaa vikaa :problem:
Pitää varmaan sitten myydä nuo levyt ja palat pois kun ehdin tilaamaan, ovat odottaneet poutaa että saa vaihtaa kesärenkaat samalla
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Oota nyt rauhassa vielä josko se siitä kumminkin lähtis.
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3077
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja jysi »

Perkele kun olisin 2017 ostanut vaikka käytetyn Teslan.
https://www.ksml.fi/teemat/6675450?fbcl ... 798ZiUnx92
mpower
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ti 18.11.2014 18:03
Paikkakunta: Lohja

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja mpower »

jysi kirjoitti: To 04.04.2024 23:08 Perkele kun olisin 2017 ostanut vaikka käytetyn Teslan.
https://www.ksml.fi/teemat/6675450?fbcl ... 798ZiUnx92
Hähää! Puhutaan, että sähkömoottori lähes ikuinen, senkus laakereita pikkasen vaihtaa! Mutta, että ,jotta jo 14 motti menossa, ai jaijai sentään ja!® Vanhalla diisselimersulla ehkä jo toinen motti menossa oikein huollettuna!

Kyllähän Teslakuski saattaa kaivata jo 100 km ajettuaan tauon, pissattaahan ja kahvituttaahan se jo vanhaa miestä!
Melutasokin hirmuinen Mersuun verrattuna. Saa sitten Teslamiäs 100 km ajettuaan rakon tyhjennettyä ja korvat nollattua! :D

Mää tolla W222 Ässällä semmoset 400 km vedellyt yhdeltä istumalta. Laitoin sellasen kuuman selkähieronnan päälle, niin olo piristyi kummasti! Mieleeni tulikin Thaimaan lomareissuilta tuttu sirojen thaityttöjen niin ihanan mukavan muhkurainen lämmin hieronta!

Selkeesti olivat ammattilaisia ja tiesivät mistä miehet tykkää! :)

En pitäisikään mitenkään mahdottomana sitä, etteivätkö Mersun lämpöhierontapenkkien suunnittelijat olisivat käyneet ihan firman piikkiin opiskelemassa Thaimaassa mukavaa lämpöhierontaa ja sitten mahdollisuuksiensa mukaan suunnitelleet Mersuun sellaista!?

Kiva olis nähdä semmonen, miten muhkurainen lämpöhierontamekanismi on Mersun penkeissä toteutettu!
Noh, kuhan mietin! :lol:

EDIT: Niin juu ja sorry! Siis alkuperäiseen aiheeseen OT, mutku jysille vastasin!
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
vesmat
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 04.03.2019 22:05

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja vesmat »

Ad-säiliö 2450 €, Adblue letkun vaihto 660, Etunivelet 550 €, Akku 270€ uutena ostin 7 v.sitten ajettu alle 90 thkm. Tuleeko seuraavaksi Nox-antureiden vaihto, laturi vai mitä ? Mersu kestää jos sitä jatkuvasti korjaa ? Kiitos.
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 529
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Kyllä ne sieltä tulee anturit ja laturi vuorollaan, se on varmaa.
Kitta_Mersu-17
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 17.04.2024 00:14

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Kitta_Mersu-17 »

...täällä käyty kans W213 -17 200d kanssa marmoritiskillä. Moottorivalo paloi kojetaulussa ja Adblue säiliö pitäisi vaihtaa, 2600€ pelkkä säiliö.Onko tähän "ominaisuuteen" löytynyt mitään halvempaa ratkaisua? Mulle jäi tää auto ja tarvetta vähänlaisesti enään. Autossa kilometrejä oli ostettaessa 9000km.
Alkuvuosina Adblue moottorilta lähtenyt putki "lytyssä" mikä meni takuuseen. Ei ole muuta vaihdettu kuin se ja molemmat taka "iskari" pussit 100000km kohdilla, 125000km vaihdettiin vaihdelaatikon öljyt huollossa. ....Asiaa kyselee Mersu nainen
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2803
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

^ Mersunaista lohdutan: Ad Blue -säiliötä ei merkkiliikkeen mukaan voi korjata, mutta M-B Lab Tuusulassa korjaa, ainakin tietyt viat.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
tulimäki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 25.02.2010 22:10
Paikkakunta: Häme

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja tulimäki »

Kitta_Mersu-17 kirjoitti: Ke 17.04.2024 00:28 ...täällä käyty kans W213 -17 200d kanssa marmoritiskillä. Moottorivalo paloi kojetaulussa ja Adblue säiliö pitäisi vaihtaa, 2600€ pelkkä säiliö.Onko tähän "ominaisuuteen" löytynyt mitään halvempaa ratkaisua? Mulle jäi tää auto ja tarvetta vähänlaisesti enään. Autossa kilometrejä oli ostettaessa 9000km.
Alkuvuosina Adblue moottorilta lähtenyt putki "lytyssä" mikä meni takuuseen. Ei ole muuta vaihdettu kuin se ja molemmat taka "iskari" pussit 100000km kohdilla, 125000km vaihdettiin vaihdelaatikon öljyt huollossa. ....Asiaa kyselee Mersu nainen
Hieman halvemmallakin pääsee vaikka säiliötä ei saa korjattua ja joutuu uusimaan. Merteilissa ko. säiliö 1750€ + vaihtotyö noin tunnin homma mukaanlukien vikakoodien luku ja poisto. Marmorilla laskuttavat työn lisäksi erikseen vikakoodin luvusta, analysoinnista, virran antamisesta autolle diagnosoinnin aikana jne. Pienikin homma maksaa aina satasia.
Avatar
markoala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2719
Liittynyt: Ma 11.04.2005 12:21
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Re: W213 pas..kallis tekniikka tulee kalliiksi

Viesti Kirjoittaja markoala »

200500km Vaihdettu tähän mennessä alapallo varret, iskarit, molemmat nox anturit. Hyvin on toiminut. Hyvä ajaa.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Vastaa Viestiin