Mielenkiintosta, onkohan volvo teettänyt nuo päästömittaukset volkkarin labrassa
AdBlue deactvointi
Re: AdBlue deactvointi
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti )
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
Re: AdBlue deactvointi
Mistä GLK ruostuu? Onko facelift ja pre-facelift malleilla eroa tässä suhteessa?
W212 Pehmennetty Avantgarde
S204 Olipa kerran Cee
Seittenneliskanttinen osa-aikaeläkkeellä
S204 Olipa kerran Cee
Seittenneliskanttinen osa-aikaeläkkeellä
Re: AdBlue deactvointi
Takalokarin kaarista tuo alkaa ruostumaan. Vuosimalli 2009 eli niitä ensimmäisiä, viimeiset viisi vuotta ollut minulla ja hoidan autoa hyvin. Pesen tarvittaessa, aina käsin, ja vahailen kolme neljä kertaa vuodessa mutta niin vaan alkaa ruostumaan. Kahtena vuonna jo fiksailtu mutta joka kevät ruostetta on laajemmalla alueella. En edes ajale hiekkateillä, muuten 300tkm ajeltu joista omia viimeiset 90tkm ja niistä kaupunkiajoa 99%. Eli ainakin oma käyttö on parasta mahdollista ruostumattomuuden kannalta mutta ei auta, nyt joutuu jo fiksailemaan parin sentin päästä lokarin pokkauksesta eli ihan reilusti näkyvältä alueelta.
Silläpä tuon joutaisi vaihtamaan jos vaan olisi saanut GLCeen ilman urea riesaa. Teknisesti kun tuo on melkeinpä viaton yksilö ollut, eli luotto mersuihin on edelleen kova.
Silläpä tuon joutaisi vaihtamaan jos vaan olisi saanut GLCeen ilman urea riesaa. Teknisesti kun tuo on melkeinpä viaton yksilö ollut, eli luotto mersuihin on edelleen kova.
Re: AdBlue deactvointi
11 tai 12 malliseen GLK tein jarruputket ja samalla oli vasemman puolen sisälokarit ja pohjamuovit pois ja tuossa ainakin oli takakaaret 100% kunnossa. Kaaren reunan rakenne on ihan erilainen mitä vanhemmissa esim. w211 korisissa joissa ne kaaret on todellinen ongelma. Glk on kaaren sisäpuolella erillinen "huuli" sielä ylempänä jonka taakse sisälokari asettuu ja se kaaren reunakin erilailla tehty. Toki huonolla tuurilla sinnekkin saattaa ruoste iskeä kuten mihin tahansa raudasta tehtyyn mutta ei pitäisi olla mikään joka autoa koskeva ongelma.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500