Eipä oo tullut puoleen vuoteen päivitettyä mutta autoa on kyllä tehty sen minkä kerenny.
Siirsin auton joulun jälkeen kotiin autotalliin ja autonostimen myös, oli aika homma purkaa, siirtää ja koota nostin uudelleen. Painoikin tuo tolppa aivan pirusti. Autotallin sisäkorkeus on 2,6m että ei sitä kovin ylös saa mutta alla mahtuu touhuamaan sen minkä vielä tarvii.
Etupalkkia katselin että mitähän sen kanssa, siinä oli lommo keskellä ja ajettu johonkin niin että syylärin kannakkeet oli vähän vääntyneet ja tuo putki oli ihan linkussa ja lisäksi se oli aika ruosteessakin. Olin jo toissa syksynä hankkinut uuden alkuperäisen palkin kun halvalla sai joten ei muutaku vanha irti
IMG_5947.JPG
Tässä uusi hitsattuna paikalleen, hiekkapuhalsin sen ensin. Toi putki piti irrottaa syylärin kannakkeista, oli ihan väärässä asennossa vaikka on alkuperäinen osa.
IMG_5998.JPG
A-pilarit ja helmojen etupäät tein molemmin puolin valmiiksi tässä vaiheessa, piti laittaa auton etupää pukeille että sai nostinta laskettua sen verran että sai käpälät käännettyä alta pois ja maalattua helmat ja nostokohdat. Etupään ja moottoritilan maalauksessa täytyy autoa saada nostettua ja laskettua niin oli hyvä tehdä noi valmiiksi.
On muuten selkeä syy miksi tuo a-pilarin pystysauma ruostuu, on tehtaalla vedetty se musta saumatiiviste suoraan pellille ennen korin pohjamaalausta koska etulokasuojien kiinnittämisen jälkeen tuonne ei ole enää mahtunut massoja laittaa. Luulisin että tuo alue on nyt aika paljon parempi kuin alkuperäinen.
IMG_6030.JPG
IMG_6031.JPG
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.