w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Ajeltu vaan on menemään ja kaikki tuntuu nyt pelaavan kun vaihtoi nelospytyn puolan vielä uuteen. Näemmä sillä loppui pätkimiset. Jännästi Race-eculla vika hävisi mutta Street-eculla aina pätki.
Pian saakin taas alkaa purkimaan, jos koittas keksiä kytkimelle jonkun ratkaisun, haaveissa olisi kova vauhtipyörä ja varmasti riittävä kytkin.. Mistähän moisen löytäisi..
Pian saakin taas alkaa purkimaan, jos koittas keksiä kytkimelle jonkun ratkaisun, haaveissa olisi kova vauhtipyörä ja varmasti riittävä kytkin.. Mistähän moisen löytäisi..
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Mulla on w201 m104(vapari) swappi meneillään ja ajattelin sulta kopioida valmiin reseptin katsastusta varten
Kiinnostais mikä syyläri sulla on siinä ja tuliko sulle korkeussäädettävä ta tekniksi vai ihan perusmalli?
Mä aattelin koneistaa m102 kovan vauhtiksen isommalle kytkimelle ja pitkäakseli 717 loota tulee perään.
m103 3l on 240mm kytkin, pitäs varmaan sintterilevyllä ahdetussa jo hyvin mutta semmonen kova vauhtis on varmaan melko harvinaisuus, itse tyydyn 228mm massalevyyn. Aftermarket kovia vauhtiksia taitaa olla myös lyhytakseliin sopivia mutta kalliita ovat
Asiallista tekemistä on khyl tämä rojekti
Kiinnostais mikä syyläri sulla on siinä ja tuliko sulle korkeussäädettävä ta tekniksi vai ihan perusmalli?
Mä aattelin koneistaa m102 kovan vauhtiksen isommalle kytkimelle ja pitkäakseli 717 loota tulee perään.
m103 3l on 240mm kytkin, pitäs varmaan sintterilevyllä ahdetussa jo hyvin mutta semmonen kova vauhtis on varmaan melko harvinaisuus, itse tyydyn 228mm massalevyyn. Aftermarket kovia vauhtiksia taitaa olla myös lyhytakseliin sopivia mutta kalliita ovat
Asiallista tekemistä on khyl tämä rojekti
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Syyläri on vakio, tää on ilmastoitu malli niin on tollanen iso syyläri. Alusta on tämä --> https://www.tuningdesign.net/product/52 ... ja--6045mmhennse kirjoitti: ↑Ma 18.09.2023 19:12 Mulla on w201 m104(vapari) swappi meneillään ja ajattelin sulta kopioida valmiin reseptin katsastusta varten
Kiinnostais mikä syyläri sulla on siinä ja tuliko sulle korkeussäädettävä ta tekniksi vai ihan perusmalli?
Mä aattelin koneistaa m102 kovan vauhtiksen isommalle kytkimelle ja pitkäakseli 717 loota tulee perään.
m103 3l on 240mm kytkin, pitäs varmaan sintterilevyllä ahdetussa jo hyvin mutta semmonen kova vauhtis on varmaan melko harvinaisuus, itse tyydyn 228mm massalevyyn. Aftermarket kovia vauhtiksia taitaa olla myös lyhytakseliin sopivia mutta kalliita ovat
Asiallista tekemistä on khyl tämä rojekti
Alustaan ei olsi edes tarvinnut tehdä muutoksia. Ainoastaan isot jarrut eteen ja taa ja paksumpi etuvakaaja piti laittaa.
Sintterilevyä en taida kyllä laittaa. Kytkin pitää kyllä näinkin mutta luistaa jos kakkosella yrittää kytkimellä kuivalla asfaltilla perseillä
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Prokkis laitettu talviteloille ja heti hiluxin moottoriremontin jälkeen alan nyppiä tästä moottoria irti ja alkaa jatkojalostus. Tai oikeastaan kun hiluxista on saatu kone pois niin saa jatkaa tällä sitten siitä.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Tämän ketjun vois siirtää prokkis puolelle jos mahdollista.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Tuli taas vähä sepitettyä tätäkin ja nappasin koneen ja lootikon ulos. Pitäisi laittaa hukkaportti tilaukseen ja sun muuta pikkuhommaa.
Kuvia taas jahka saa jotain aikaiseksi.
Kuvia taas jahka saa jotain aikaiseksi.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Vähä hiljaasta ollu kun on ollu kaikellaasta muuta mutta ulkonen hukkaportti on sepitetty (sanan varsinaisessa merkityksessä) paikalleen pakosarjan alle. Sille vielä viimeistelyt kunhan taas aamuvuoroviikkoon pääsee niin on aikaa taas tehdä. Laitetaan siitä kuva sitten kun on valmiimpaa. Screamerilla nyt alkuun ja katotaan miltä se kuullostaa.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??
Nojoo vois kai tännekki jotain yksinpuhelua heitellä välillä.
Ajettu on nyt jotain 2000km eikä mitään ongelmia.
Perä tuli vaihdettua pienestä ja pitkästä pieneen ja lyhyeen, kytkin kestää nyt aika kivasti.
Ulvoo vaan aivan saatanasti.
Nyt pitäisikin löytää joko iso 3.92 avoin tai asd perä.
Ei ainakaan ostoilmoitukset tavoita perän omistajia..
Ajettu on nyt jotain 2000km eikä mitään ongelmia.
Perä tuli vaihdettua pienestä ja pitkästä pieneen ja lyhyeen, kytkin kestää nyt aika kivasti.
Ulvoo vaan aivan saatanasti.
Nyt pitäisikin löytää joko iso 3.92 avoin tai asd perä.
Ei ainakaan ostoilmoitukset tavoita perän omistajia..
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=n300hv(so far)
Kansa vaatii kuvia lissee!
Hienoa että auto toimii ja ilometrejä tulee! Se on hyvä fiilis kun omin kätösin jotain tekee ja homma toimii!
Hienoa että auto toimii ja ilometrejä tulee! Se on hyvä fiilis kun omin kätösin jotain tekee ja homma toimii!
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=n300hv(so far)
Missä mallissa on alun perin ollut isoa perää 3.92 välityksellä ?
wiimax.fi
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=n300hv(so far)
Ei hajuakaan mutta pienen 3.92 perän löysin c180 bensamanuaalista.
Kuvia olis kiva laittaa kun niitä olis. Mutta eipä ole oikeastaan mitään tapahtunut. Kai sitä jonkun kuminpolttovideon voisi käydä Pinpinkarvan kans kuvaamas.
Asioita hidasti myös se että ostin Ilmajoen puolelta oman tuvan ja edestakainen matka pajalle on nyt noin 80km
Ehkä jo ensikesänä sais omas tallis räpätä, vielä pitää siirtää puuvarasto muualle ja kaataa seinä ja valaa vähän lisää petoonia lattiaan.
Puhumattakaan vielä että remppaa pitäis tehdä tuvassakin kun purueristeet pitäs kaivaa huitsin vittalaan.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=n300hv(so far)
Ostin pari vuotta sitten tällaisen ja oli kuulemma lähtöisin W202 C220 D taksista. Saattoi olla myös C200 D
190D 2.5 -89
C 230K -97
C 220 CDI -12
C 230K -97
C 220 CDI -12
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=n300hv(so far)
Kävikin tuossa hyvä säkä ja löytyi nopeasti 3.92 välityksellä iso asd perä niin pääsee taas rakentelemaan.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=n300hv(so far)
Nojoo perämurikka tuli tänään perille ja eilen kävi sitten se mitä on odotettu eli hammaspeikko kävi murikassa.
Auto on pajalla ja ensviikolla alkaa purkuhommat. Pudotan takakelkan samalla alas ja vaihtelen koripuslat uretaanisiin.
Laitellaan sitten taas kuvatuksia.
Auto on pajalla ja ensviikolla alkaa purkuhommat. Pudotan takakelkan samalla alas ja vaihtelen koripuslat uretaanisiin.
Laitellaan sitten taas kuvatuksia.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=n300hv(so far)
Sitä on heti intouduttu polkemaan kun isompa perä tontilla odottamassa
Itellä on rojektit vähän jäissä, työt haittaa osaltaan ja moottoripyöräkausi sitten loput.
Neidille löytyi halpa pyörä mikä oli puoliksi osina, ja se vienyt kaiken "harrastus ajan"
C43 ecu homma odottelee inspiraatiota, yhden tiiliskiven jo sain tehtyä. Hups.
Itellä on rojektit vähän jäissä, työt haittaa osaltaan ja moottoripyöräkausi sitten loput.
Neidille löytyi halpa pyörä mikä oli puoliksi osina, ja se vienyt kaiken "harrastus ajan"
C43 ecu homma odottelee inspiraatiota, yhden tiiliskiven jo sain tehtyä. Hups.
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=n300hv(so far)
Ei kyllä se perä oli vasta tulonpäällä ja hajos ihan vahingossa. Ehkä puoli kaasua oli käytössä.
Mutta joo prokkis jälleen palasina pajalla, pitäisi löytää jostain 100mm asd perän laipat tai sitten jonkinlaiset 110mm vetoakselit että sais leikkaaliimaayhdista menetelmällä tehdä melkein suorat vetoakselit.
Onneksi sentään sorvi käytössä niin on mahdollisuus tehdä kohtuu suorat edes.
olsin laittanu kuviaki mutta en päässy imgbb tilille jostain syystä
Mutta joo prokkis jälleen palasina pajalla, pitäisi löytää jostain 100mm asd perän laipat tai sitten jonkinlaiset 110mm vetoakselit että sais leikkaaliimaayhdista menetelmällä tehdä melkein suorat vetoakselit.
Onneksi sentään sorvi käytössä niin on mahdollisuus tehdä kohtuu suorat edes.
olsin laittanu kuviaki mutta en päässy imgbb tilille jostain syystä
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=??(so far)
Nojoo piti tehä uus imgbb acco kun ei naamakirja anna enää sinne kirjautua jostain syystä.
Elikkä tuli nypättyä takakelkka lattialle kun perämurikka kosahti.
Nyt on tehtynä ison asd perän takakiinnikkeet valmiiksi, sorvasin tuommoset holkit joihin tulee sitten puslat. Täytynee vielä joku vahvikelevy päräyttää tuohon niin on sitten viimesenpäälle.
Koripusliksi tilasin uretaaniset kun näkyi olevan melkein samanhintaiset kun halvimmat tarvikekumit.
Seuraavaksi vetarien teko. Leikkaaliimaayhdistä, väyrysen kepeistä ja 110mm sisäpäistä ja tenavan omista tulee nyt tehtyä. Kestää minkä kestää, tehdään sitten parempi.
Billetti keppi karpiolan sorvaamosta 300€ kappale joten tämä on ihan hyvä vaihtoehto.
Iso asd on laipasta laippaan 28,5cm kun taas pieni avoin on 22,5cm eli toisinsanoen 3cm per keppi pitää lyhentyä vakion. Vakio kepin pituus on 54cm joten 51cm on tuleva kepin mitta.
Edit: kepit valmiina, saas nähdä kuinka kestää
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Laitetaas ny pieni updeitti tännekki vaikka ei kukaa mitää kommentoikkaan heh
Vetarit on kestäny rääkkiä mutisematta.
Vähän tärrää 100+ nopeuksissa, liekkö pinpinkarvan diy lyhennetyn kartaanin ja jäykän kannatinlaakerin ansiota vai lähes yhtä kierot diy vetarit mitä alkuperäiset oli.
Täytynee kokeilla vaihtaa kannatinlaakeri nyt näin alkuun.
Vetarit on kestäny rääkkiä mutisematta.
Vähän tärrää 100+ nopeuksissa, liekkö pinpinkarvan diy lyhennetyn kartaanin ja jäykän kannatinlaakerin ansiota vai lähes yhtä kierot diy vetarit mitä alkuperäiset oli.
Täytynee kokeilla vaihtaa kannatinlaakeri nyt näin alkuun.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Hienoa tekemistä. Onko muuten perämurikan kolmiolaippa osunu samoille kohdin vai ootko joutunu kardaania muokkaamaan välissä?
Tommonen vetareiden hitsaus-operaatio saattais olla mullakin edessä, kun siitä 210mm kunkkuperästä haaveilen m104 jatkoks. Kangaroosteamilla olis w201 sopivaa takakanttakin siihen ihan sopuhintaan. Tosin tuskin saan edes pikkuperää rikki vakiomoottorilla kun en kumiakaan polta
Tommonen vetareiden hitsaus-operaatio saattais olla mullakin edessä, kun siitä 210mm kunkkuperästä haaveilen m104 jatkoks. Kangaroosteamilla olis w201 sopivaa takakanttakin siihen ihan sopuhintaan. Tosin tuskin saan edes pikkuperää rikki vakiomoottorilla kun en kumiakaan polta
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Jep jep hyvää settiä! Muutama vetari tullut hitsuuteltua nippuun mitä ihmeellisimpiin tarkoituksiin.
Sit kun on hyvä niin teettää karpiolalla yms pajalla mallin mukaiset yhdestä palasta.
Sit kun on hyvä niin teettää karpiolalla yms pajalla mallin mukaiset yhdestä palasta.
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Offia ketjun autoon, mutta kuitenkin loivasti asiaan liittyvää!
Karpiolasta tulikin mieleen, kaveri teetti vetoakselit siellä Mazda MX-5:een . Hänellä Bemarin perä ja Bemarin 6-vaihteinen laatikko nyt autossa. Välitykset laatikossa on vaan päin sitä itteään, ykkönen hirmu pieni, ja hirmu porras kakkoseen,ei ole kuulemma hyvä!
Aikoinaan mulla vuonna 1992 kun vielä intoa oli, tein itse vetoakselit dragsteriin. Kyselin sitten FHRA:lta millaiset ne pitää olla? Kelpaako ns.uivat!? Martti Luoso oli kai pikkasen hölmistynyt?
Noo, en mää FHRA:sta sen kummemmin välittänyt, tilasin sopivaa tavaraa firman kautta missä olin koneistajana duunissa!
Silloinhan mulla oli sorvi ja jyrsinkone tallissa. Jotain pintakarkaistavaa terästä oli.
Sitten vielä löin isot "MW " leimat kirjainmeisteillä vetoakseleiden päihin!
Katsokaas, ajattelin silleen, jos joku katsastuksessa kyselee, niin kato itte, MW leimat ja kaikki on! MW=Mark Williams, tunnettu jenkkiläinen vetoakselivalmistaja!
Noo, kukka mittä kyselly!
EDIT: Kyselin kaverilta mitä hänen Karpiolalla teettämät vetoakselit maksoi. 600 ilman kuittia, ja se kuitti mitään auta muuta kuin valtiota, ja siis herrojen perseeseen menee! Koneistaja kun aikoinaan ammatiltani olin, zoomailin työn laatua ja hyväksi havaitsin! Ei paha!
Pojasta vaariin:Ex-romuja:Mosse Scandinavia,Vauxhall Victor,Escort1.1,Toyota Crown,Fiat 124,Fiat 850,BMW 2000,BMW 2002,BMW1600-2,BMW 318i,Fiesta,Megane 1.6, Pösö 406 2.0,Volvo S60,Audi TT Quattro 165kW-99,Honda CR-V-05,MB W203 220CDI-07, MB W211 280CDI-07, BMW 528i 2010,MB CLS 350 CDI 2011,MB S350 BlueTec 4-Matic 2014
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Takapätkä on lyhennetty, jäsen pinpinkarvalla sattui olla sopiva jouten. Hyvin tuntuu hitsatut vetarit kestävän, En ole kyllä säälinyt yhtään.hennse kirjoitti: ↑Ke 28.08.2024 11:29 Hienoa tekemistä. Onko muuten perämurikan kolmiolaippa osunu samoille kohdin vai ootko joutunu kardaania muokkaamaan välissä?
Tommonen vetareiden hitsaus-operaatio saattais olla mullakin edessä, kun siitä 210mm kunkkuperästä haaveilen m104 jatkoks. Kangaroosteamilla olis w201 sopivaa takakanttakin siihen ihan sopuhintaan. Tosin tuskin saan edes pikkuperää rikki vakiomoottorilla kun en kumiakaan polta
Ihme kun on kortti vielä taskussa kun pitää perseillä joka aamu töihin lähtiessä.
Ei tule karpiolan vetarit kysymykseen kun hinta oli 300€ kappale. Hitsailen mieluummin lisää näitä. Ainekset on vielä kahteen vetoakseliin ja mitta on 51cm tenavan ulkopäillä ja väyrysen 110mm sisäpäillä.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
600-700Nm vetarit ei kyllä hitsaamalla kokoonnu
Kylmä fakta.
Ehkä sovitteilla ja jne, niitä kyllä taitaa löytyä kestäviäkin Mersun tuotannosta? Vetoakseleita
Kylmä fakta.
Ehkä sovitteilla ja jne, niitä kyllä taitaa löytyä kestäviäkin Mersun tuotannosta? Vetoakseleita
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Noh, viimekesänä tuli 261hv ja reilu 400nm, molemmat 5000rpm ja siihen loppui penkkitouhut kun oli liian pieni hukkaportti.
Nyt on ulkoinen hukkis, ahtopaine pysynyt samana joten ainakin ne nyt 400-500nm näyttää kestävän, puhumattakaan kytkinpommeista sun muusta
pahoinpitelystä
Taisivat onnistua hyvin...
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Kestää ne aikansa, ja sopivasti kun katkeaa pääsee parsimaan lattiaa ja jarruputkia bensatankkia ym hauskaa.
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Aivan varmasti, toivottavasti sitte vaikka palaa koko roska niin voin ostaa jonku jenkkikasin tilalle
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Jostain 140/22x sarjasta varmaan löytyisi vahvemmat vetarit, toki vaatii sovitteita. Mutta eikös noita käytetä ihan yleisesti? Pitäs kestää lähelle 700Nm?
https://www.thekangaroosteam.com/shop-1 ... -c209-r170
Varmaan tuolta jäänyt mieleen
https://www.thekangaroosteam.com/shop-1 ... -c209-r170
Varmaan tuolta jäänyt mieleen