Moro!
Olis tarkotus madaltaa hieman S212, 2010, E250cgi farkkua. Rekisteröity loppu vuosi 2009.
Takana on pussit, joten riittääkö taakse tasonsäätö tangot ja eteen jouset? Sitte staarilla laskee takaa?
Onko ideoita jousista ja tangosta mistä kannattaisi tilata ja minkälaiset?
Muuta huomioitavaa?
Tää alusta puoli on mulle vielä aika hepreaa.
S212 vm. 2010 madallus
Re: S212 vm. 2010 madallus
Eteen jouset ja takaa säätää starilla. Sen saa hyväksi jo sillä.
Jos oikein haluaa hifistellä niin eteen BCracing coiloverit niin saa korkeuden just haluamakseen ja tolpat on huollettavissa.
Taakse voi tietty anturille laittaa säätötangon niin saa sillä ruuvata korkeutta ilman staria.
Jos oikein haluaa hifistellä niin eteen BCracing coiloverit niin saa korkeuden just haluamakseen ja tolpat on huollettavissa.
Taakse voi tietty anturille laittaa säätötangon niin saa sillä ruuvata korkeutta ilman staria.
Re: S212 vm. 2010 madallus
Minkalaisen säätötangon vaatii taakse? Mistä kannattaa hankkia?
Löytyy esim. tämmöisiä https://www.tuningdesign.net/product/12 ... ta-technix mutta ei käy 4-matickkiin.
Kohteena samanlainen S12 farmari mutta 4-matic.
Hifistelyyn eteen tämä lienee hyvä: https://www.race.fi/fin/bc_racing_br_fr ... 155547-254
Löytyy esim. tämmöisiä https://www.tuningdesign.net/product/12 ... ta-technix mutta ei käy 4-matickkiin.
Kohteena samanlainen S12 farmari mutta 4-matic.
Hifistelyyn eteen tämä lienee hyvä: https://www.race.fi/fin/bc_racing_br_fr ... 155547-254
Mercedes Benz S212 350 CDI E 2010 4-Matic
Mercedes Benz W219 320 CDI CLS 2008
Mercedes Benz W219 320 CDI CLS 2008
Re: S212 vm. 2010 madallus
Nelikon tangoista en tiedä, kannattaa vilkaista mitä siellä on nyt.
Halvimmillaan saattaa päästä kun hakee pari kuulaniveltä ja tekee itse.
Eteen noi BC tolpat on hyvät, itse tykkäsin kun sai säätää mieleisekseen.
Halvimmillaan saattaa päästä kun hakee pari kuulaniveltä ja tekee itse.
Eteen noi BC tolpat on hyvät, itse tykkäsin kun sai säätää mieleisekseen.