Muistelen, että täällä on kertaalleen tätä kysytty&vastaukset saatu, mutta kun etsivä ei topicia enää löytänyt ja asia osui omalle kohdalle niin tarkistetaan proceduuri uudelleen siitä tietäviltä!
Elikkäs Vm -92 W124:n muovisten sivulistojen irroitus olisi pääongelma; huomasin että oven alareunassa on yksi ruuvikiinnitys ja muut olisivat klipseillä pitkin ovea kiinni. Onkohan muita ruuveja vai lähdenkö repimään näitä klipsuja vain auki ja muovi irtoaa ulospäin? Mitenkähän on sitten niiden listojen irroituksen kanssa, jotka ei oo ovissa? Pitääkö listojen yläreunassa olevat kromipätkät vetää erikseen ulos?
Yritetään tässä toteuttaa Vaseliinivinkkiä mahdollisen kukkimisen estämiseksi, kiitokset jelppauksesta taasen!
t. Juhana
Sivulistojen irroitus W124
Sivulistojen irroitus W124
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ainaki ton cupeen oven paneeli irtos kun otti sen ruuvin pois, veti pikkusen ala reunasta, niin että ne painonastat irtoaa. Sitte työntään sitä paneelia perään päin oven ollessa auki.
Niitä painonastoja on muuten hankala löytää uusia, ainakaan tästä paikallisesta vehosta ei löytyny, helsinkin vastaavasta. Häätyy kokeilla svenssonia vielä.
Niitä painonastoja on muuten hankala löytää uusia, ainakaan tästä paikallisesta vehosta ei löytyny, helsinkin vastaavasta. Häätyy kokeilla svenssonia vielä.
Tosta en tiäMitenkähän on sitten niiden listojen irroituksen kanssa, jotka ei oo ovissa? Pitääkö listojen yläreunassa olevat kromipätkät vetää erikseen ulos?
Bil & Traktor.
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
Koitetaan, tack för tips! Ensiyrittämällä tosin totesin, että kovin tiukassa noi nastat on...
t. J
.. ja just kun noita ei varmaan naapurin R-kioskilta saa niin ei viitsis väellä ja voimalla kiskoa. Ei kai ne ihan kertakäyttöisiä sentään oo; olettaen että säilyy ehjänä listan irroituksessa? Mitä muuten oman kupeesi kyljistä paljastu operaation jälkeen; oliko ruostevapaata vyöhykettä?AMG kirjoitti: Niitä painonastoja on muuten hankala löytää uusia, ainakaan tästä paikallisesta vehosta ei löytyny, helsinkin vastaavasta. Häätyy kokeilla svenssonia vielä.
t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ei ne kertakäyttösiä ole, mutta kun ne ovat ollu sielä ~10 vuotta ja muovihan ei tunnetusti haprastu....Ne nipsut maksaa muuten jotain 1,5€ kpl ja niitähän on kylki täynä...
Ei löytyny paneeleiden alta muutako pölyä, ihan ruosteettomat oli, maalipintaki oli parempi kuin autossa muuten
Ei löytyny paneeleiden alta muutako pölyä, ihan ruosteettomat oli, maalipintaki oli parempi kuin autossa muuten

Bil & Traktor.
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport