190 2,6 tilalle 3,0 24valve
jep ei ole mitään hajua hyväksyykö evo 2:sta, mutta mulla ei ole evo2 jarruja varastossa vaan 2,5-16. ja sehän pitää muuttaa vertailumallia vastaavaksi tuommoset evo2 etu/taka jarrut ei varmaan ole ihan halvimmasta päästä ja kun sen 2,5 tehot riittää vertailu malliksi.
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
- ex-voortman
- Vakiokalustoa
- Viestit: 159
- Liittynyt: Ke 14.07.2004 22:46
- Paikkakunta: Kankaanpää
- Viesti:
Eiköhän tuo pitäis hyväksyä ku sehän on nimen omaa mallisarjan tehokkain auto pl. noi AMG virit
Tai kuinka ton nyt sit tarkemmin selvittäis...suomeen kadulle rekisteröty...? Ake:lle puhelu...sieltä se selviää. Enkä usko että nois jarruis 2.5-16 jarruihin eroa ole...ainakaa mutu-tuntumalt... 


MB 190E 2.3-16 :mrgreen: EFi.stellää jahka keriitään...EX...
VW Bora 1.8T Wetterauer
044-3300492
VW Bora 1.8T Wetterauer
044-3300492
jaa a voisinpa melkein olla pekka että eipä ole samat jarrut evo2 ja 2,5-16 siitä olen aivan varma että 2,3-16 ja 2,5-16 on samat jarrut. olin jostain lukevinani että siinä olisi jotku spekiaali hiili kuitulevyt ja moni mäntä satulat mutta??? joku todella viisas mersu exspertti tämänkin varmasti tietää
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
- ex-voortman
- Vakiokalustoa
- Viestit: 159
- Liittynyt: Ke 14.07.2004 22:46
- Paikkakunta: Kankaanpää
- Viesti:
EVO I:ssä tietääkseni samat jarrut kuin 2.3 ja 2.5-16:ssa, mutta EVO II:ssa edessä 300 mm ja takana 278 mm jäähdytetyt levyt. Hiukka on EVO II:ssa järeemmät hidastimet...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Miks sulla tossa allekirjoituksessa on että rojekti jäissä? :\Jasen698 kirjoitti:jaa a voisinpa melkein olla pekka että eipä ole samat jarrut evo2 ja 2,5-16 siitä olen aivan varma että 2,3-16 ja 2,5-16 on samat jarrut. olin jostain lukevinani että siinä olisi jotku spekiaali hiili kuitulevyt ja moni mäntä satulat mutta??? joku todella viisas mersu exspertti tämänkin varmasti tietää
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Evo 1:ssä on paljon isommat jarrut kuin 2.3-16:ssa. Evoon ei mene 16 tuumaisia pienempiä vanteita alle, koska jarrusatulat+levyt ovat niin isot. 2.3-16:seen menee 15 tuumaiset vanteet ettei mitään.FosgateT kirjoitti:EVO I:ssä tietääkseni samat jarrut kuin 2.3 ja 2.5-16:ssa, mutta EVO II:ssa edessä 300 mm ja takana 278 mm jäähdytetyt levyt. Hiukka on EVO II:ssa järeemmät hidastimet...
Minulla on kyseinen auto, joten tiedän asian varmasti.
MB 190 2.5-16 EVOLUTION 1
Miehän en asiasta tiiä mittään, mutta kuvia kiitos kyseisestä kulkineesta! Missäpäin harvinaisuus liikkuu?ToniA kirjoitti:EVO I:ssä ....
Minulla on kyseinen auto, joten tiedän asian varmasti.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
ei ole autoa mihin laittaa konetta. tarttis lukkoperällisen kattoluukullisen kopan mihin vois motin istutella vaihdossa voin antaa käyttökulkineen, tai sitten ostatte multa ton tekniikka kasan kaikkineen.tovayryn kirjoitti:Miks sulla tossa allekirjoituksessa on että rojekti jäissä? :\Jasen698 kirjoitti:jaa a voisinpa melkein olla pekka että eipä ole samat jarrut evo2 ja 2,5-16 siitä olen aivan varma että 2,3-16 ja 2,5-16 on samat jarrut. olin jostain lukevinani että siinä olisi jotku spekiaali hiili kuitulevyt ja moni mäntä satulat mutta??? joku todella viisas mersu exspertti tämänkin varmasti tietää
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
niin taitaa isot poijjaat joo leikkiä naftan kanssa. No oli miten oli naftalla taitaa silti saada enämpi tehoa kun tämmösestä isosta bensa motista, mutta mulla on kyllä jo homma suurinpiirtein tiedossa miten muutos tehdään enää tarttis auton mihin istutella.Muffler kirjoitti:Ne isot pojat rakentelevat varmaan turbodiiseleitäJasen698 kirjoitti:nooooo missä ne isot pojjat on jotka tietää näistä kaiken
ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
oikeen bensiiturboja kehiin
niitä ei oo koskaan liian vähän (no ei superturbojakaan tietenkään ole liian vähää). onko jotain esimerkkitapausta isosta bensa turbosta näitä on mukava seurailla, kun omat rojektit ei etene kun niitä on niin monta et ei tiiä mistä lähtis liikkeelle.
PS:onhan se tekosyy tuokin

PS:onhan se tekosyy tuokin

ex 190E 2,5-16 rulez
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii
ex 190E 2.0 "thyyning"
ex 190E 2,0 perus käyttöpeli
ex 190E 2,6 laiton alla
ex 190E 1,8 paapan silmäterä
190E 2,6 > 3,0-24 Toimii