Nyt puhutaan jo kahdesta aivan eri asiasta, toisaalta yllättävästä liukkaudesta tavallisessa ohituksessa, ja toisaalta miten auto käyttäytyy mutkaradalla kun kitkakerroin on suhteellisen hyvä/tasainen ja kuski 'ajaa' auton mutkien läpi.Sivonen kirjoitti:Tottumiskysymys. En minä ainakaan uskalla lähteä etuvedolla ajamaan kovaa, se vaan ei minun käsissä -kovassa ajossa- käänny mihinkään. Varsinkaan ABS-jarrullinen sähköauto.RH kirjoitti:jos talvikelillä mutkaisella paikallistiellä on tarkoitus edetä aktiisesti ja mahd. nopeasti paikasta A paikkaan B ilman turhia paineita ulosajaosta, niin minä otan mieluummin vaikka Volvo 850:sen. Yrittäkääpä pysyä perässä samanikäisellä ja - tehoisella124:llä. Ette taatusti onnistu.
Rallin F-ryhmässä etu- ja takavetoiset on yhtä nopeita. Yleisessä sarjassa viime vuonna oli Karhumäki Golfilla kakkosena (ensimmäinen etuveto kolmen sakissa viiteen vuoteen).
Minulla on erittäin hyviä kokemuksia tuon <- auton käyttäytymisestä kun vetävät pyörät lähtevät sutimaan 110 kmh vauhdissa, ohituskaistan muuttuessa yllättäen auraamattomaksi vesi/lumisohjoksi. Takavedolla tuossa olisi luultavasti pyörähdetty välittömästi rekan kylkeen, nyt tehtiin vain sellaista 30 cm sivussuuntaista hakemista ja ohi mentiin. Epäilemättä pito olisi myös menetetty aikaisemmin.
Sähköautomaatista winterasennolla samoin erittäin positiivisia kokemuksia.