No joo...voisko noista jokin olla mahdollinen syyllinen siihen, että matka-ajos kone käy välil h****tin rikkaal, kiihdytykses paineet tippuu tai jotai ja seos vetää laihalle, tasakaasul ajo nykivää ja ku vähä koskee kaasuun nykiminen loppuu ku auto alkaa vetään...kulutus tuos alkaa nyt oleen aika hulluis lukemis...260km takan ja 1/4tankkia jäljel...vai onko nää oireita kuluneesta määräjakajasta...??? ajattelin kans koittaa tuota ohjauspaineen nostoa(kaveri, jolla oli RST fordi poltti parit männät, nosti ohj. paineet niin onkelma loppui) Tuo "kalibrointihan vaikuttaa koko kierrosalueelle, joten tyhjäkäyntiseokset täytyy kuitenkin käydä vielä säätämäs...Siinä on ny paljo sekavaa tekstiä mutta viisaat tutkikaa ja kysykää niin tarkennan kans näitä vaivoja. Ton seosmittarin kans pystyy hyvin analysoimaan tuota ruuan saantia...ne jotka tietää FMI1.2 mitttarin, kysymys: onko tyypillistä, että tasakaasul ajaes kaikki vihreet valot palaa ja niiden päälle viel yks punainen...???




