
Väyrysen kierrokset
Väyrysen kierrokset
Ostin tuossa väyrysen vuosimallia -96, 230:llä koneella. Muutoin toimivan tuntuinen vehjes, vaikkei paljon olekaan tullut ajeltua. Huomasin että tyhjäkäynnillä kun antaa kierroksia niin n. 4000 kierroksen kohdalla käynti "hyppää" ts. kun kaasua painaa tasaisesti niin kierrokset nousee ja laskee itsestään. Olisiko kellään tietoa onko normaalia, vai onko kyseessä jotain patologista? Ilmeisesti väiskin mallivikana on jonkinlainen nokka-akselin kuluminen, voisiko liittyä siihen? Itsellä kun tuppaa tuo tietämys tekniikasta rajoittumaan siihen, että osaan ajaa auton korjaamolle 

Väiskin kierrokset
Jees, hyvä homma! Pistää aina tuon tyyppiset ongelmat syömään hermoja, jos jotain oleellista vikaa löytyy niin maksaa yleensä maltaita. Eikä yhtään lohduta vaikka "elämä on"
Ajossa kierrokset tosiaan pysyy ihan tasaisena eikä ole ollut ongelmia.

- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Re: Väyrysen kierrokset
Mulla oli -96 E-200, ja se teki aivan samaa eli taitaa olla vain ominaisuus eikä vika...
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Voidaanhan me se jalan lepuutustuki survoa konehuoneen puolelle.e320 kirjoitti:Juu ja mulla on automaatti joten voi olla vaikeaa.
Kun tulee rintapelliin aukko, niin kuuleekin paremmin notta kiärtääköö vaiko eikö

* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
väyrysen kierrokset
Ari66 kirjoitti:Voidaanhan me se jalan lepuutustuki survoa konehuoneen puolelle.e320 kirjoitti:Juu ja mulla on automaatti joten voi olla vaikeaa.
Kun tulee rintapelliin aukko, niin kuuleekin paremmin notta kiärtääköö vaiko eikö
Taitaa kaikki väyryset olla "viallisia" ei muuten otakaan paikallaan yli 4000
kierroksen,vaikka polkaiset kaasun pohjaan, on jokin varojuttu boxin ohjelmassa. Ainakin kaikisssa näin on ollut joita olen huoltanut ja päästöjä mitannut.Siis ei vika ilmeisesti
