c250tdt taas pajalle..
c250tdt taas pajalle..
Huamenia!
Eilen taasen hinasimme johtotähden pajan parkkipaikalle odottelemaan dieselexpertin hellää ja rakastavaa käsittelyä. Ei s@@tana taaskaan käyntiin -> letkut ilmaa täynnä. Just vaihdettu O-renkaat ja siirtopumpun muovinen "onales" joka kusi, kun juppo mäkkärin edustalla, naftaa mäkeen. No jos tämä murheenkryyniksi muodostuva rotko nyt rupeis toimimaan, niin tulis luotto takaisin tohon kärryyn..
Eipä muuta,
rusakko kuittaa.
Eilen taasen hinasimme johtotähden pajan parkkipaikalle odottelemaan dieselexpertin hellää ja rakastavaa käsittelyä. Ei s@@tana taaskaan käyntiin -> letkut ilmaa täynnä. Just vaihdettu O-renkaat ja siirtopumpun muovinen "onales" joka kusi, kun juppo mäkkärin edustalla, naftaa mäkeen. No jos tämä murheenkryyniksi muodostuva rotko nyt rupeis toimimaan, niin tulis luotto takaisin tohon kärryyn..
Eipä muuta,
rusakko kuittaa.
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
Re: c250tdt taas pajalle..
Täällä samat ongelmat 250 TDT:n kanssa.. Aina jos yli 12 h auto käyttämättä, ja pakkasta edes joitain asteita, niin saa sahata käyntiin 1-2 minuuttia yhtä soittoa. Älä menetä uskoa vaan starttaa vaan niin kyllä se sieltä lähtee. Mulla 30.3 varattu aika Rollen Tähtihuoltoon, niin aloitetaan kaikista o-renkaista ja pumpun muoviputkista..T-mu kirjoitti:Huamenia!
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rollen tähtihuolto on Helsingin Vuosaaressa.. En oo itekään käynyt, mutta paikkaa on forumilla kehuttu. Et sattumalta tiedä mitään mersupajoja Porvoosta?Kai M kirjoitti:Onkos tuo rollen tähtihuolto porvoossa? Onko tyyriskin paikka?
OT: btw...Tarmolassa ainakin on yksi
tähtihuolto mutta se ei koske mersuja vaan jotain tv-elektroniikkaa lautasanteeneja yms. Ettet vaan sinne oo tillannut aikaa vahongoissa?
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
nonniin.. diagnoosi tuli! Ei mitään vikaa missään
Siirtopumppu ollut pöydällä, liittimet ja o-renkaat käyty taas läpi.. ei missään mitään vikaa. No pääasia on se että auto toimii taas
Ei vaan saa nyt hehkutella liikaa ettei vaan..
Odotellaan ja ihmetellään.. henkimaailman hommia



Odotellaan ja ihmetellään.. henkimaailman hommia

C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
Mikäs diagnoosi se tuollainen on
Jos se ei kerran ole lähtenyt käyntiin, niin onhan siellä jotain vikaa ollut.. Tietysti jos ei vika ole toistettavissa, niin eihän se silloin virallisesti vika ole 


ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
Näin ohimennen heitän yhden kysymyksen kehiin. Minkä verran tankissa oli ainesta kun ei lähtenyt käyntiin?
Oma C250 eei suostu lähtemään alle 1/4 tankilla käyntiin jos seissyt yli 10tuntia
Oman tulkinnan mukaan ei voine johtua mistään muusta kuin siitä että tankki on niin matalalla vs.124
Oma C250 eei suostu lähtemään alle 1/4 tankilla käyntiin jos seissyt yli 10tuntia

Oman tulkinnan mukaan ei voine johtua mistään muusta kuin siitä että tankki on niin matalalla vs.124
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Tuotanoin, mä oon joskus yrittänyt omalla ajaa tankin ns kuivaks, mutta kun pokeri ei ole riittänyt, en valon syttymisen jälkeen ole ajanut kun n 70 km. Mulla se ei meinaan vaikuta yhtään siihen käynnistymiseen. Mites jos tankissa olisi esim vettä, sehän sen voisi tehdä. Nämä ihan vaan "ääneen ajateltuna". Kyllä toi C lähtee ainakin niin paljon paremmin kylmällä käyntiin kuin tuo VAGAllu D. kirjoitti:Näin ohimennen heitän yhden kysymyksen kehiin. Minkä verran tankissa oli ainesta kun ei lähtenyt käyntiin?
Oma C250 eei suostu lähtemään alle 1/4 tankilla käyntiin jos seissyt yli 10tuntia![]()
Oman tulkinnan mukaan ei voine johtua mistään muusta kuin siitä että tankki on niin matalalla vs.124


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Jos tarkkoja ollaan niin 2/5 oli ainesta tankissa. Teki kerran saman myös täydellä tankilla, mutta silloin oli se siirtopumpun muovinen "onales" kaputt.Allu D. kirjoitti:Minkä verran tankissa oli ainesta kun ei lähtenyt käyntiin?
Tätä mäkin aluksi ajattelin, mutta putkissa kyllä näkyy kulkevan ihan selvästiAntti V kirjoitti:Mites jos tankissa olisi esim vettä, sehän sen voisi tehdä.
ilmaa.
Kaikki on myynnissä jos hinnasta päästään yhteisymmärrykseenAki P kirjoitti:Kyllähän tuo ilmavaivalta haiskahtaa. Joskus kuulemma vuotaa ne pa-putket vaikkei niissä mitään vauriota näyttäis olevan.
Mutta jos ei tuu kuntoon niin myy mulle se "epäkuntoisena"?

C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
Ei mullakaan vaikuta tuo tankin tilanne käynnistymiseen,aina lähtee kuin palmun alta.Antti V kirjoitti:Tuotanoin,
Mutta onnea T-mulle vian etsintään.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Lucky you... Itellä aina kun pakkasasteita, ja yli 12 tuntia käyttämättä, niin ongelmat alkaa. Riippumatta tankin täyttöasteesta, viimeksikin oli täynnä. Starttia saa vinguttaa sen 1-2 minuttia tauotta ennen kuin edes lupaa, mutta aina on lopulta lähtenyt, onneksi on hyvä akku.vähis kirjoitti: Ei mullakaan vaikuta tuo tankin tilanne käynnistymiseen,aina lähtee kuin palmun alta.
Mutta onnea T-mulle vian etsintään.
Ilmoittelen löydöksistä kun omani menee pajalle 30.3.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
No onkos teillä siellä autoissanne jossain sitä sellasta kangaspintaista letkua? Semmosta jos löytyy niin heti vaihtoon ja kunnon paksua kumiletkua vaikka tilalle. Ite oon havainnu sen kangaspintasen letkun käyttöiäksi noin vuoden, sen jälkeen alkaa tulla ilmaa putkistoon vaikkei muka mitään vuotoa mistään näkyiskään ja saa kirnuta kauan käyntiin vaikka ois lämmin koneki ja seisonu vaan puoli tuntia.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
ilmaako?
Aivan sama homma c220 dieselin kanssa. Nokka alas ja laakista käyntiin. muussa tapauksessa muutama startti yritys jättää koneen käymään. Mikä lie vaivaa?caddy66 kirjoitti:Suoritin syksyllä ennen o_renkaitten vaihto testin,kunjätti yöksi keulan lievään ylämäkeen n. -6 kraatia,niin sai startata muutaman kerran ennen kuin jäi käymään.MUTTA seuraavana yönä ahteri sinne ylämäkeen kerta laakista käymään.Testeemista se on tämäkin,saa kukin päätellä mistä ehkä johtui.TERE