Natisee kääntäessä
Natisee kääntäessä
Eli w201 natisee kun kääntää vasempaan, mutta ei natise oikealle kääntäessä... oiskohan joku alapallonivel menossa entiseks ? Oisko jotain tietoa? Natisee myös renkaiden ollessa paikallaan vasempaan suuntaan, kun menee töyssyistä, eli ei ole kyse joistain ohjauspyörän tiivistekumeista tjsp.
Ja toinen, on automaatti, potkasee välistä aika rajusti vaihdetta vaihtaessa, ja samoin välistä potkaisee paikallaan laittaessa D:lle (ja R). Onko tämä yleinen vanhojen automaatien "ominaisuus" vai onko kyseessä jonkinlainen ongelma`?
Ja toinen, on automaatti, potkasee välistä aika rajusti vaihdetta vaihtaessa, ja samoin välistä potkaisee paikallaan laittaessa D:lle (ja R). Onko tämä yleinen vanhojen automaatien "ominaisuus" vai onko kyseessä jonkinlainen ongelma`?
W201 2.5 Turbo Diesel -88
laitan tohon vielä 50% lisää. Oma mekkeri menossa huomenna alapallonivel remppaan Tiedän miltä nivelet kuulostaa kun ne on väljät.Aki P kirjoitti:Alapallo 101% varmuudella.
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
PALLONIVEL MERCEDES W201 MALLI 83--93
Hinta / 1 kpl
W201 Pallonivel V/O/A. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17-1118 13.90 ???
W201 Pallonivel V/O/A Saksalainen. . . . . . . . . . . . . 17-1937 19.90 ???
Lähde: www.motonet.fi
Hinta / 1 kpl
W201 Pallonivel V/O/A. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17-1118 13.90 ???
W201 Pallonivel V/O/A Saksalainen. . . . . . . . . . . . . 17-1937 19.90 ???
Lähde: www.motonet.fi
MB C30 /////AMG Facelift -04
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
- Kakkosnelonen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 80
- Liittynyt: Ma 30.08.2004 09:25
- Paikkakunta: pohjois-suomi
Susittelen lämpymästi korjaamoa esim.dealerin jobi paikkaa.Ite aikoinaan tuskailin kans pallojen kans.Korjaamolla oli kunnon prässi ja hyvä et kahvilla kerkesin käydä niin oli pallot irti.Narinaa piti ja yritin öljytä ruiskulla kumin sisään joka penteleen nupin.Ei huomannut pahemmin kun heilutti rengasta kun auton paino oli päällä mutku,nosturilla nosti ylös niin kyl rupes löytymään väljyyttä.
Pirssi w210