vaihdoin jakopäänketjun niin nokkapyörä on sitten vissiin hampaan pielessä.. miten se on kun laittaa ilman kiristintä merkit kohalleen pitääkö ne paikkaansa
turbo diesel kirjoitti:miten on kun laittaa kampiakselin merkin 0:merkkiin niin pitäskö nokka-akselin merkin olla just merkissään vai haittaako jos muutaman millin sivussa ?
Mulla ei ainakaan ollu ihan just kohallaan ku kantta käytin irti ja taas kasasin. Kokeilin kääntää yhen hampaan eri asentoon, mutta sit meni jo aika paljo pois kohalta, et veikkaisin et ihan vähäinen ei haittaa, mutta kannattaahan se kokeilemalla varmistaa ainaki et on oikeilla hampailla.
oli se nokkapyörä mennyt yhen hampaan pieleen, mutta ei se vieläkään osu aivan kohilleen merkissä mutta on lähempänä kuin edellinen. pitää varmaan tehdä säädettävä nokkapyörä
Tarkistappa se pumpun ajoituskin samalla... yhden hampaan heitto tekee pumpun ajoituksessa paljon. Vaikkakin ketjun vaihdossa nokka-akselin ratas se helpoiten hyppää