tere
kuinka suuret muutokset 280 ässän dieselöinti vaatii jos siihen nostaa 5 pyttysen dieselin keulalle vai meneekö suoraan??
w126:sen dieselöinti
Menee laatikkoon suoraan. kun vaihtaa vanhasta koneesta sen vauhtipyörän takana olevan laipan. Jos kone on w123sesta niin koneen jalat on hieman liian pitkät. joutuu siirtämään moottorin tyynyjä rungossa leveämmälle. Sitten tietenkin hehkutus ja sammutus systeemit (alipaine sammutus). Oliko sulla manuaali vai automaatti laatikko? jos automaatti niin kaipaa koneen syöttöpumppuun sen laatikon alipaine säätimen.
Ja menee huomattavasti pienemmällä...Jarno.v kirjoitti:Eikö tuohon "samalla vaivalla" laita uudemman 60x pannun, on se hieman moternimpi kuiten..
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
V...u nää paskat enää mitään maksa.Mika.T kirjoitti:Ja on huomattavasti kalliimpi
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85