300td nakuttaa...
300td nakuttaa...
kertokaapa missä vika ku kone nakuttaa tasasesti tyhjäkäynnillä ja mun mielestä se nakutus ei lopu vaikka antaa kierroksia. nakutus on aika voimakas.. suuttimet? nostajat?? auto siis 124 300turbod...
Haulla pitäs löytyy.. Ittellä napautteli/kilkatti kans..ei naputa kohta.. kone paria mäntää vaille kasassa..
Kansi oikaistu, uuvet venat ja kumit, yksipako ohjuri..
Joutuuko öljyä lisäillä? Paljo ajettu. Ittellä Veteli mehua normaalia enemmän!
Voisiko Alakerrasta kopautella..kun kierroksillakaan ei häviä
Kansi oikaistu, uuvet venat ja kumit, yksipako ohjuri..
Joutuuko öljyä lisäillä? Paljo ajettu. Ittellä Veteli mehua normaalia enemmän!
Voisiko Alakerrasta kopautella..kun kierroksillakaan ei häviä

Ettei vaan olis männänrenkaissa jo liika kulumista/poikki..joukkis kirjoitti:ajettu 550...nostajat vaihdoin ja ääni ei muuttunut yhtään. täytyy tutkia...

Onko konetta rempattu koskaan..Nuilla kilsoilla tehaskunnossa olevaa mottia saa jo huoltaa.. Riippuu kyllä aika pitkälti miten huollettu.. Öljyn vaihto tärkeä!
Juurikin samat oireet..täällä ! eikun kansi pois..Eipä jäänyt siihen vielä..Kakkosen ylim. rengas kulunut millin ohuiseksi..aikasa kesti ja siitä poikki.. Huohotus kasvo tuon myötä huomattavasti..normaaliin nähden.. Luulin ekan kantta/tiivistettä..joukkis kirjoitti:kylmänä savutti sinistä aikas runsaasti ja heti ku se ei ois käyny kaikilla... kannentiiviste??

Kun käynistää tussauttelleeko kylmänä? Mulla piti puoli vuotta tuota..Viimeset viikot todella rytkytystä

Keskiviikkona pitäs uuret savut saada..

Re: 300td nakuttaa...
Kannattaa tarkistaa suihkut. Osaa sekin pitää kivaa meteliä. Ravistuskin puhuu puolestaan.joukkis kirjoitti:kertokaapa missä vika ku kone nakuttaa tasasesti tyhjäkäynnillä ja mun mielestä se nakutus ei lopu vaikka antaa kierroksia. nakutus on aika voimakas.. suuttimet? nostajat?? auto siis 124 300turbod...
AJA MILLÄ AJAT, MUTTA MERSULLA LOPUT.
Mersu on Mersu!!! Ni...ni...niiiin, ja, sitten muut on näitä katiskoita.
Mersu on Mersu!!! Ni...ni...niiiin, ja, sitten muut on näitä katiskoita.
TEstit vedetty..hyvin tuntuu olevan vetoja..
nyt vaan rauhallista ajua joku tuhat..
Rempan tein täysin omissa oloissa.. ja kone autossa paikallaan.. Öljypohjan irrotus..Konetta tunkkaila niin ilmaan kun mahd. mulla nosti autoa jo..sillon onnistu..Tosi tiukilla..Yksin ei ois onnistuntut..
Katoppa sitä män.reng. onko mittes väljistynyt urassaan..
? Itteltä tuo kakkosen surma..Otin kaikki muutkin männät irti.. ja laitoin jokaiseen uudet renkaat..
Putkissa jos oikeen hartiaa..niin vaihtoon/hoonaus! Uudet renkaat hajoo pian kuluneissa putkissa.. Pari uutta putkee 1 ja 2.. muut oli kohtuu tasolla..
Tuommosen työn kun tekee.."Tniin kannattaa tosiaan vaihtaa kerralla..Sillon siitä tuloo ei hyvä.. vaan paras..Tieten riippuu vähän mitä..mut yleensä nuo kriittiset paikat.. kansi oikasta sun muut.. putkitukset..
Alakerta oli tosi hyvä..Nepä nuissa mersuissa on tehty kestämään..Tahtoo vaan tuo yläpää jäädä vähän jälkeen..!
Onko sulla nuo ajokilometrit..pitäviä..
? 

Rempan tein täysin omissa oloissa.. ja kone autossa paikallaan.. Öljypohjan irrotus..Konetta tunkkaila niin ilmaan kun mahd. mulla nosti autoa jo..sillon onnistu..Tosi tiukilla..Yksin ei ois onnistuntut..

Katoppa sitä män.reng. onko mittes väljistynyt urassaan..

Putkissa jos oikeen hartiaa..niin vaihtoon/hoonaus! Uudet renkaat hajoo pian kuluneissa putkissa.. Pari uutta putkee 1 ja 2.. muut oli kohtuu tasolla..
Tuommosen työn kun tekee.."Tniin kannattaa tosiaan vaihtaa kerralla..Sillon siitä tuloo ei hyvä.. vaan paras..Tieten riippuu vähän mitä..mut yleensä nuo kriittiset paikat.. kansi oikasta sun muut.. putkitukset..
Alakerta oli tosi hyvä..Nepä nuissa mersuissa on tehty kestämään..Tahtoo vaan tuo yläpää jäädä vähän jälkeen..!
Onko sulla nuo ajokilometrit..pitäviä..