Kolahtelun syypää voi olla iskariin pääsevä kosteus,joka pakkasten tultua jäätyy sisälle tai jotain sinne päin.
Helpoin testata viemällä auto lämpenemään halliin 2-3 tunniksi ja sen jälkeen
testaa koloissa,että koliseeko.
Oma 124 hiljeni noin tunniksi ja taas se f.......g kolahtelu alkoi.
Autosta on väännelty keulaniveliä ym. vermeitä ja etsitty välyksiä vaan eipä löydy.Iskarit on jämäkät,lukuunottamatta pientä välystä iskaritangon ja patruunan välissä .Minkäslainen välys siinä saa olla vai saako olla ollenkaan ?
Oisko tietoo ???
iskarit kolahtelee
iskarit kolahtelee
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Iskari kuluu enemmän pieneltä matkalta. Kun iskari on irti niin sen voi testata painamalla se noin puoleen väliin, jossa se normaalistikin on ajon aikana ja kokeilemalla välystä. Jos iskari on kolissut niin sivusuunnassa tuntuu selvä välys.
Pitkänä iskarissa väystä ei välttämättä ole
Pitkänä iskarissa väystä ei välttämättä ole
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
auto oli normaalisti renkaiden varassa kun testasin sivusuuntaa iskareistakttopar kirjoitti:Iskari kuluu enemmän pieneltä matkalta. Kun iskari on irti niin sen voi testata painamalla se noin puoleen väliin, jossa se normaalistikin on ajon aikana ja kokeilemalla välystä. Jos iskari on kolissut niin sivusuunnassa tuntuu selvä välys.
Pitkänä iskarissa väystä ei välttämättä ole
Ei ollut tarkoitus tehdä tästä uuttaa aihetta,mutta sormi lipsahti vahingossa
uuteen aiheeseen ,vaikka piti kommentoida "keula kolahtelee 124:ssa" jutussa
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Joskus meni takaiskari poikki ihan lenkin juuresta ja se piti ihme kolkotuksen! huomasin vasta sitten kun nosti ylös,mikä oli vian syy 

S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Re: iskarit kolahtelee
Morjens en löytäny haulla enkä kehannu pistää uutta topiccia pystyyn, eli takapää kolahtaa ikävästi terävissä möykyissä kuten syvemmät katkokset tiessä, kolina on enemmän hanttimiehen puolella. Auto on katsastettu vähän yli viikko sitten joten vika tuskin on iskareissa? ja pirssihän on 290 vm 96 w210.
S211 320cdi
W210 290td,
w202 220d
W210 290td,
w202 220d
Re: iskarit kolahtelee
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Koleiles tuolta ja lisää hakusanoja jos ei ihan löydy.
Koleiles tuolta ja lisää hakusanoja jos ei ihan löydy.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-