Mercedes-Benz Vito Bussi 112 CDI AUT

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Tore
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Tore »

Onko porukalla kokemuksia tällaisesta?

Veskola esiin! 8)

:D

Millaisilla vaivoilla mennään?
MB 300 TDT -87 A
korjaamo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja korjaamo »

Vetoakselit, takajarrut, suuttimet, suuttimen prikat, moniurahihnankiristin, valoviiksi... riippuu tietysti aikas paljon kilometreistä.
veskola
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Re: Mercedes-Benz Vito Bussi 112 CDI AUT

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tore kirjoitti:Veskola esiin! 8)
Koneesta ei saa tarpeeksi hönkää esiin ja jos saa niin sitten hajoaa automaattilaatikko.

No ei kait kyllä tuommonen kannattaa ostaa, hoitaa nuo CDI koneen (sama kuin 200 cdi kone) suutinongelmat pois, laittaa lastun, laittaa vaikka nuo vetarit kuntoon. Käsittääkseni nuo automaatin vetarit kestävät paremmin eli ei niistä huolta.

Ruostemurheita tottakai, mutta niinhän sitä suomessa kuuluukin olla. Hieno auto ajaa talvella lujaa, kestää ajaa sohjossa vaikka 160 km/h, mutta en suosittele, itse sain justiinsa aamulla sakkoa kun meni lähes tyhjäkäynnillä liian lujaa :oops:

Kaikki jarrulevyt pitää vaihtaa 200 tkm välein, ei mikään iso juttu.

Onko muuten oikeasti moniurahihnan kiristinrullan laakerin kiinnieikkaamisvaara vielä cdi koneessa olemassa. Luulisi että se on tajuttu korjata kun se on 110D:n ongelma.
Lisää tietoa: www.skg.fi
korjaamo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja korjaamo »

No ei se mikään varsinainen tyyppivika ole, mutta kyllä niitä on hajonnut. Kun autolla on ajettu 150 tkm tai enempi niin kyllä siellä jokainen laakeri on pyörinyt jo niin kauan että voipi laueta...Ja kun se on vielä niin v-mäinen vaihtaa, ainakin jos nuljaa pultin kannat siitä, siksi laitoin sen tuohon "vikalistaan"
mnkki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja mnkki »

mulla mittarissa rapeat 350 000 km. joista minun ajamana viimeiset 85 000 km Elokuusta 2004 lähtien ja kohtuu hyvin on pelannut (suuttimien tiivisteet vaihdettu,vetoakselinkumi,takaluukun pumput,laturin rele,jarrupalat eteen,coolerin ilmaletku+normaali öljyhuollot ja suodattimet..itse tehtynä vaimon veljen autokorjaamolla.

Edelliseen autoon (Voyager)verrattuna kuitenkin on paljon helpommalla päässyt,tietenkin riippuu edellisen/edellisien omistajien huolenpidosta,minun autoni on vanha koulutaksi täydellisellä huoltokirjalla,jolloin on hiukan helpompi tehdä päätös..ostaakko vaiko ei
MB Vito L 112 cdi 2001 nykyään Latviassa

Vw Caravelle TDI

Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
Vastaa Viestiin