Tore kirjoitti:Veskola esiin!
Koneesta ei saa tarpeeksi hönkää esiin ja jos saa niin sitten hajoaa automaattilaatikko.
No ei kait kyllä tuommonen kannattaa ostaa, hoitaa nuo CDI koneen (sama kuin 200 cdi kone) suutinongelmat pois, laittaa lastun, laittaa vaikka nuo vetarit kuntoon. Käsittääkseni nuo automaatin vetarit kestävät paremmin eli ei niistä huolta.
Ruostemurheita tottakai, mutta niinhän sitä suomessa kuuluukin olla. Hieno auto ajaa talvella lujaa, kestää ajaa sohjossa vaikka 160 km/h, mutta en suosittele, itse sain justiinsa aamulla sakkoa kun meni lähes tyhjäkäynnillä liian lujaa
Kaikki jarrulevyt pitää vaihtaa 200 tkm välein, ei mikään iso juttu.
Onko muuten oikeasti moniurahihnan kiristinrullan laakerin kiinnieikkaamisvaara vielä cdi koneessa olemassa. Luulisi että se on tajuttu korjata kun se on 110D:n ongelma.