Viskoko mäsänä M103:ssa?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viskoko mäsänä M103:ssa?

Viesti Kirjoittaja PM »

Turhan kuumana käy - ei naiset vaan kone. Ruuhkassa kun seisoo parikytä minuuttia, on lämmöt satasen tienoilla, 2-3 varttia nostaa lämmöt liki 120 asteeseen. Eikä vaadi edes helteitä, 20 astetta riittää mainiosti. Normaalissa / maantieajossa toimii normaalisti, maksimilämmöt 85-90 astetta. Ilmastointia ei ole eikä sitämyöten sähköpropelleitakaan. Muistaakseni moista kukkoilua ei ollut ennenkun irrotin propellin ja putsasin samalla viskon 16 vuoden sonnasta. Tuskin vika termarissa tai vesipumpussa ainakaan on? Nesteetkin vaihdettu lähiaikoina. Uuttako tarvii taas ostaa vai voiko muuta, 150€ näyttäis olevan KL:ssä. 8)
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
kaasu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 206
Liittynyt: To 10.02.2005 19:02
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja kaasu »

Viskolta kuulostaa. Itsellä oli samoja oireita ja hain purkaamolta kuudella kympillä purkuviskon. Jo alkoi lämmöt pysyä kurissa. Ehkä siitä viskosta on öljy päässyt vuotamaan ulos. Minulla tuo ruuhkakuumeneminen oli tosin vielä nopeampaa, 10-15 minuuttia ja alkoi melkein keittämään. www.varaosahaku.fi
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mitä ilmeisimmin visko, TDT oireili kesällä samoin. Käytetty visko korjasi tilanteen. Samalla paljastui, että autossani oli vapaastihengittävän visko. Lieneekö sillä sitten ollut merkitystä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Ana
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 124
Liittynyt: Ma 07.06.2004 00:13
Paikkakunta: Turku
Viesti:

mitä tarkoittaa

Viesti Kirjoittaja Ana »

toi vapaasti hengittävä visko?
MB C 180 kompressor -07
EX-MB CLK 200 kompressor sport coupe -98
EX-MB 190 1.8i AUT -90
Avatar
Jani Haataja
Mersumies
Mersumies
Viestit: 588
Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani Haataja »

Urvanista meni visko niin tein pikaisen remontin lukittemalla sen 2 pultilla...
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986

Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85

http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
tyko h
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 478
Liittynyt: Ke 10.03.2004 13:02

Re: mitä tarkoittaa

Viesti Kirjoittaja tyko h »

Ana kirjoitti:toi vapaasti hengittävä visko?
siinä taisi olla vapaasti hengittävän.
Eli ilman turpoa olevan mosan visko...Kun Timpalla on kuitenni TDT.
W903
V126
W203
Avatar
Ana
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 124
Liittynyt: Ma 07.06.2004 00:13
Paikkakunta: Turku
Viesti:

he he

Viesti Kirjoittaja Ana »

:oops: Mä luulin et se liitty jotenkin itse viskoon.
MB C 180 kompressor -07
EX-MB CLK 200 kompressor sport coupe -98
EX-MB 190 1.8i AUT -90
Vastaa Viestiin