CLk 200 -98 kiihdytys laiskaa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Ana
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 124
Liittynyt: Ma 07.06.2004 00:13
Paikkakunta: Turku
Viesti:

CLk 200 -98 kiihdytys laiskaa

Viesti Kirjoittaja Ana »

Eli nyt tuli tommonen vika että ku lähtee kunnolla kiihdyttämään, niin pörisee oudosti mutta Mihinkään ei mee sitten körötellään pikkuhiljaa ja hetken päästä taas menee kun päästää kaasusta kokonaan, mutta sitten taas samajuttu.Asia koskee nimen omaan kovempaa kiihdytystä.

Tämä tapahtuu ajossa. Mutta paikoillaan kun kaasuttelee niin ei mitään ropleemaa. Vika on joskus pari kertaa välähdelly mutta nyt se tekee sitä koko ajan.
Välillä tapahtui myös pientä nykimistä.

Tänään oli auto testerissä kiinni
tuli koodi 58
"Rakenneosassa T1/2 (sytytyspuola sylinteri 2) katkoo sylinteri 2"

Se vois viitata tohon välillä pätkimiseen.
Mutta mikä tohon vois olla syynä kun auto pörisee ja tehot katoo täysin?

Lambdan olin ite mitannut yleismittarilla , näytti 1,0-1,6v
Mutta testerissä ku se oli kiinni niin arvot oli ihan ok 0,2-0,8v

Hienoa palvelua pitäjänmäen veholla ku kattos testerillä ihan ilmaseks.
Kävin jututtaa suoraan asentajia enkä työjohdon runkkareita.
Viimeksi muokannut Ana, Ke 19.07.2006 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB C 180 kompressor -07
EX-MB CLK 200 kompressor sport coupe -98
EX-MB 190 1.8i AUT -90
Rassaaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 28.04.2004 12:25
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Rassaaja »

No veikataan taas ilmamassamittaria. Onko nimenomaan niin, että kiihtyy pintakaasulla paremmin kuin luta pohjassa?
Avatar
Ana
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 124
Liittynyt: Ma 07.06.2004 00:13
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Jep

Viesti Kirjoittaja Ana »

Nimen omaan, juuri niin.
Eikös se oo se mötikkä ilmanputsarin ja imusarjan välillä,mihin menee anturi?
Miten mä voin testata sen? MIten se toimii.
MB C 180 kompressor -07
EX-MB CLK 200 kompressor sport coupe -98
EX-MB 190 1.8i AUT -90
Rassaaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 467
Liittynyt: Ke 28.04.2004 12:25
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Rassaaja »

Ana kirjoitti:Eikös se oo se mötikkä ilmanputsarin ja imusarjan välillä,mihin menee anturi?
Miten mä voin testata sen? MIten se toimii.
Sama mokkula joo. Haku löytää paljon juttua ilmamassamittarista, mutta voisit tarkistaa, ettei se ole yhtään likainen. Jos on niin elektroniikan puhdistusspray tai muu hyvin haihtuva aine voisi auttaa. Ja tarkista, ettei ilmanputsarikotelo vuoda, koska seurauksena on sen ilmamassamittarin tuho.
Testaus onnistuu helpoiten testerillä, josta näkee mittarin näyttämän. Toki yleismittarillakin voi mittailla antojännitettä, jos saa jostakin oikeat arvot, mihin verrata.
Avatar
Ana
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 124
Liittynyt: Ma 07.06.2004 00:13
Paikkakunta: Turku
Viesti:

jep

Viesti Kirjoittaja Ana »

Oli kyllä ihme juttu, auto nyki kun sika 5 min ennen ku meni testeriin. Ei mitään.
auto takasin parkkiin ja seuraavana päivänä ei mitään. eikä sen jälkeen oo ollu ongelmia. Voi paska näitä nykyajan vehkeitä ku on tommosia haamu vikoja. No saa luvan odottaa että koska tekee seuraavaksi.
MB C 180 kompressor -07
EX-MB CLK 200 kompressor sport coupe -98
EX-MB 190 1.8i AUT -90
Vastaa Viestiin