Clk230 w208 Tekniset tiedot kadoksissa

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Vieras

Clk230 w208 Tekniset tiedot kadoksissa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Siis totuushan on että minulla ei ole mitään hajua tämän auton teknisistä tiedoista olen yrittänyt etsiä internetistä tietoja mutta ei oikein satu osumaan silmiin.

eli millaiset kiihtyvyydet, väännöt, kulutukset, yms autoni omaa

Tämä on myös minun ensimmäinen mersuni mutta ehkäpä ei viimeinen joten olen vähän vielä hakusessa kaiken tiedon kanssa onneksi tämä forumi on antanut moneen kysymykseen vastauksen.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Re: Clk230 w208 Tekniset tiedot kadoksissa

Viesti Kirjoittaja jva »

Peetz kirjoitti:Siis totuushan on että minulla ei ole mitään hajua tämän auton teknisistä tiedoista olen yrittänyt etsiä internetistä tietoja mutta ei oikein satu osumaan silmiin.

eli millaiset kiihtyvyydet, väännöt, kulutukset, yms autoni omaa

Tämä on myös minun ensimmäinen mersuni mutta ehkäpä ei viimeinen joten olen vähän vielä hakusessa kaiken tiedon kanssa onneksi tämä forumi on antanut moneen kysymykseen vastauksen.
Eikö auton mukana tullut huolto-/ ohjekirjaa??
Sieltähän ne kaikki tekniset tiedot nimittäin löytää helpoiten..
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: Clk230 w208 Tekniset tiedot kadoksissa

Viesti Kirjoittaja eerola »

Peetz kirjoitti:...eli millaiset kiihtyvyydet, väännöt, kulutukset, yms...
Katsopa täältäkin. Kulutuksista olisi lisäksi juttua pari viikkoa sitten jossain toisessa threadissa. Ruodin siellä kokemuksia CLK:n kulutuksista hiukan tarkemminkin.


-T
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Tuota kuvaa tuolta "eerolan" laittaman linkin takaa katselin..kyllä se vaan sittenkin tuo vanhempi CLK on uutta paremman näköinen.. 8)

Se uudempi CLK on jotenkin liian "hoikka"..tai jotain.. :?
Vastaa Viestiin