Avaimet tai niiden toimimattomuus
Avaimet tai niiden toimimattomuus
Ongelmana on C-sarjalaisen 1995 mallisen avainkaukosäätimen toiminta. Toimii ainoastaan auton vierestä 10cm ja välillä joutuu painelemaan useita(kymmeniä) kertoja ennenkuin saa lukot auki. Asiaa ei auta se että patterit on vaihdettu. Kellään vinkkiä mistä voisi löytää ratkaisua ongelmaan. Molemmilla avaimilla tilanne on sama.
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Avaimessa on melkovarmasti napin katkaisimessa jokin juotos huono. Omassa meni 2 avainta samana päivänä ko "vian" takia.
Itse korjattuna korjaus maksoin alle 1€ ja vei aikaa 10 min/avain
Itse korjattuna korjaus maksoin alle 1€ ja vei aikaa 10 min/avain
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Mulla ihan samat oireet omassa vm.94 w124:ssa joutuu painaa nappia monta kertää välillä ja takaluukun silmästä aukee monesti peremmin. Autossa on kuskin ovessa ja takakontin luukussa infrapunan silmät ja apparin ovessa ja takaluukussa on sitten avainlukot. jos avaan oven avaimella niin mikään muu lukko ei aukea ja sitten huutaakin hälyt. ois kiva tietää miksi avaimet kiukuttelee?
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
korvaa jäykkä infrapunasysteemi radio-ohjatulla ( vai mikä lie
oikea nimitys )
esiintynyt tälläkin forumilla
kustannukset alle satkun ja melkein mies kun mies asentaa sen itse.
kaupanpäälle tulee muitakin ominaisuuksia ja voit sulkea tai avata
ovet olohuonesta käsin ( ainakin näin ok-talossa )
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Niinno vaihtoehtohan sekin on löytyyköhän tollasta alkuperäisen tapaista stiletti avainta radio ohjaus mallina? kun en millään haluis teettää uusia avaimia tai kantaa kahta kaukosäädintä mukana
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Ebayssä on ainakin ollut monenlaisia myynnissä.Eicca_ kirjoitti:Niinno vaihtoehtohan sekin on löytyyköhän tollasta alkuperäisen tapaista stiletti avainta radio ohjaus mallina? kun en millään haluis teettää uusia avaimia tai kantaa kahta kaukosäädintä mukana
tuossa esim yksi:
http://cgi.ebay.de/FUNK-FERNBEDIENUNG-M ... dZViewItem
- turpomersu
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: To 08.06.2006 11:27
- Paikkakunta: Espoo
Samaa vikaa oli W210:ssa Eessä. Ilmeni niin että sai vaikutelman että
kaukosäädin toimi vain aivan läheltä ja kun auto seisoi useamman päivän niin ei auennut muuta kuin oikealla avaimella. Vian syyksi osoittautui
takapenkin alla olevan keskuslukituksen alipainesäiliöön menevän liitoksen vuotaminen plus jokin sähköliittimen huono liitos. Alipainekompura käynnistyi vain satunnaisesti. Korjaantui roplaamalla liitoksia. Kustannukset 0 €!
kaukosäädin toimi vain aivan läheltä ja kun auto seisoi useamman päivän niin ei auennut muuta kuin oikealla avaimella. Vian syyksi osoittautui
takapenkin alla olevan keskuslukituksen alipainesäiliöön menevän liitoksen vuotaminen plus jokin sähköliittimen huono liitos. Alipainekompura käynnistyi vain satunnaisesti. Korjaantui roplaamalla liitoksia. Kustannukset 0 €!
Kyllä maalla on mukavaa!
W210 E 290 TD
W210 E 290 TD