1. Ajelin tänään tuolla velipojan Saksan pommilla

ja RS-valo alkoi vilkuttelemaan ajossa. Syttyi, paloi pari sekuntia ja sen jälkeen sammui. Liikennevaloissakin alkoi palamaan, mutta sammui kun jarrua hieman helläsi ja päästi ryömimään hieman eteenpäin. Auton sammutuksen jälkeen ei enää palanut, kosketusvika(ko), mutta missä? Varmaan pakkasten aikaansaannoksia, baggi on tarkastettu/uusittu? vuonna -98. Kuuluuko airbag ylipäätään tuohon RS-systeemiin vai onko siinä pelkästään ne turvavöiden räjähdyspanokset vai jotain muutakin?
2. Lasinlämmittimessä on jotain häikkää. Keskivaiheilta toimii noin 15 sentin alue ja ylälaidasta noin viiden sentin pätkä (juuri Mersuforum.net -tarran kohdalta

). Alareunassa ei ole mitään henkeä. Olisko ne langat sitten kertakaikkiaan poikki vai mitä? Saattaapi olla että lasi on maalausvaiheessa irroitettu koslasta, jolloin ne kenties olisivat menneet poikki. Tuskin se sakemanni niitä ainakaan krapaamalla on katkaissut.
3. 17 astetta pakkasta, eikä kone lähtenyt tulille edes 10 sekunnin jauhatuksella. Mutta seuraavalla yrityksellä kun painoi kaasua, lähti ihan normaalisti. 260 lähtee ilman isompia pumppauksia käyntiin mistä tahansa lämpötilasta. Mikä sitten on normaalia?
Ukko oli laittanut Masinolia 260:sen tankkiin, kun oli kuulemma käynyt jotenkin epätasaisesti. Ei kai se mikään ihmekään ole, kun tankki on aina lähes tyhjä. Tarvis talvella varmaan ajella vaan täydellä tankilla, niin ei kosteutta tiivistyisi polttoainejärjestelmään.
4. Kuluttaa varmaan 20 litraa näillä keleillä. Saa viileänä polkea ihan tosissaan, että ylipäätään liikkuu mihinkään. Mutta sehän on ihan normaalia, joten se siitä. Parikymmentä kilometriä kaupunkipyöritystä ja viisari laski ainakin yhden viivanvälin.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]