Tosi harvoin valituilla varustuksilla W123 300TDT 1983
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 467
- Liittynyt: To 12.02.2004 20:35
- Paikkakunta: Tukholma
Tosi harvoin valituilla varustuksilla W123 300TDT 1983
Näillä lisävarustuksilla olevia W123:sia on tosi harvassa varsinkin samassa autossa.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
tai www.ramstoetter.de/TDT
Ei menis paljon veroja autosta ja ois hyvä harrasteauto.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
tai www.ramstoetter.de/TDT
Ei menis paljon veroja autosta ja ois hyvä harrasteauto.
A170cdi-00 1999-
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 467
- Liittynyt: To 12.02.2004 20:35
- Paikkakunta: Tukholma
Minä itse pidän väristä. Sattumalta sama väri kuin oli itsellä 240D-85:ssa.
Haikailen välillä niitä kauniita värejä jota sai W123:een kuten kirkkaan keltainen ja oranssin värisiä autoja.
"Kuvaa" sitä aika kautta niin hienosti ja erottuu kaikkien "yks väristen" joukosta ihanasti.
Välillä kun sattuu näkemään hienon enimmäisen sukupolven W123 vaikka keltaisena, vau
Haikailen välillä niitä kauniita värejä jota sai W123:een kuten kirkkaan keltainen ja oranssin värisiä autoja.
"Kuvaa" sitä aika kautta niin hienosti ja erottuu kaikkien "yks väristen" joukosta ihanasti.
Välillä kun sattuu näkemään hienon enimmäisen sukupolven W123 vaikka keltaisena, vau
A170cdi-00 1999-
Kyynärnojahan tuossa oli edessä kuiteskin... taaksehan ei edes tainnut saada... jos edes vähän sytyttelis.Vielä kun olis sähkökattoluukku, automaatti-ilmastointi, tempomaatti, sähkölasit joka nurkassa, keskikyynärnoja, sammutin, pähkinäpuut niin olis ehkä ruvennu enemmänkin sytkyttämään....
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Niin on, kuten myös mittarikuvassa näkyy tempon viiksi.unski kirjoitti:Kyynärnojahan tuossa oli edessä kuiteskin... taaksehan ei edes tainnut saada... jos edes vähän sytyttelis.Mesedesi kirjoitti:Vielä kun olis sähkökattoluukku, automaatti-ilmastointi, tempomaatti, sähkölasit joka nurkassa, keskikyynärnoja, sammutin, pähkinäpuut niin olis ehkä ruvennu enemmänkin sytkyttämään....
Myös sammutin on mutta jonkin sortin tarviketelineellä ja säännönvastaisesti apparin penkin eteen viritettynä
Ja kuten muistamme sähkökattoluukkua ei tehtaan toimesta farkkuun saanut.
1.sarjan coupejen etuoikeutena olleet pähkinäpuut eivät mielestäni millään asteella sopisi TDT:hen
Loppujen lopuksi tämä ei Saksaan tilatuksi turboksi ole edes mitenkään tosi poikkeuksellisesti varusteltu.
Mutta harvinainen kylläkin, kun TDT:tä taitaa ylipäätään olla Saksassa rekisterissä enää muutama sata
tai www.ramstoetter.de/TDT
On muuten harvinaisen hyvin kuvattu kaikki mahdollinen, kaveri on todella tajunnut kuinka autoa myydään netissä, joo että tuollainen mielipide, kippis.
On muuten harvinaisen hyvin kuvattu kaikki mahdollinen, kaveri on todella tajunnut kuinka autoa myydään netissä, joo että tuollainen mielipide, kippis.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-