w124 ortopedi penkit

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
dieselonpop
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w124 ortopedi penkit

Viesti Kirjoittaja dieselonpop »

Olen ajatellut hommata autooni (w124 200d vm:90) semmoiset ortobedi etuistuimet käytetyt tietenkin, joten kysymys kuuluu kun autossani ei ole vakiona sellaisia, millaiset penkit ovat jos niitä alipaineella toimivia "säätöjä" ei kytke lainkaan toimimaan.
Kun kyselin miten ky. penkit saa toimimaan pitäisi hommata uusi alipainepummu ja ohjainlaite penkeille joten en taida niitä hommata. Tarvitsisi vain uusia kuskin penkki kun on niin huonossa kunnossa ja ky. penkit ovat ihan siistin näköiset ja ehjät mutta minkälainen penkki on kun
alipaine ei ole kytkettynä !!??

kiitos
jopi62
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jopi62 »

moi. eihän se ymmäärtääkseni silloin vastaa sitä alkuperäistä. tai.. sitten luin väärin.
Partanen.net
japperi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: w124 ortopedi penkit

Viesti Kirjoittaja japperi »

dieselonpop kirjoitti:Olen ajatellut hommata autooni (w124 200d vm:90) semmoiset ortobedi etuistuimet käytetyt tietenkin, joten kysymys kuuluu kun autossani ei ole vakiona sellaisia, millaiset penkit ovat jos niitä alipaineella toimivia "säätöjä" ei kytke lainkaan toimimaan.
Kun kyselin miten ky. penkit saa toimimaan pitäisi hommata uusi alipainepummu ja ohjainlaite penkeille joten en taida niitä hommata. Tarvitsisi vain uusia kuskin penkki kun on niin huonossa kunnossa ja ky. penkit ovat ihan siistin näköiset ja ehjät mutta minkälainen penkki on kun
alipaine ei ole kytkettynä !!??

kiitos

Minulla on tuossa C280:ssä molemmat etuistuimet ortobedi mallia ja aika harvoin tulee käytettyä muita säätöjä kuin selkänojan sivuittaistukityynyjä,lisäksi penkeistä löytyy ristiselän,keskiselän ja yläselän säädöt,jokaisessa noissa viisi säätöasentoa.
istuimet ovat lisäksi sähkösäätöiset ja tietysti nahkapenkit.
Minusta erittäin hyvä ja tanakka istuin asento vaikka kaikki säädöt olisivat nolla asennossa. Suosittelen kyllä,ei se tavan jakkaraa huonompi ole varmasti.
j.s.lehti.
Mersumies
Mersumies

Penkistä

Viesti Kirjoittaja j.s.lehti. »

Kyllä tavallisestakin penkistä sopivan saa mutta se vaati joko verhoilijan tai
omatoimisuutta että lisää tavaraa vähä sinne sun tänne ja kokeilemalla
tekee siitä itselleen sopivan niin minä olen tehnyt joka autoon mutta minun on helppo puhua kun olen tämän alan jonkinlainen ammattilainen

Eivät nämä ortoperi penkitkään kaikille sovi mutta kyllä ne ne kaikenkaikkiaan hyvät penkit ovat Ei mersun penkki niin huono ole kuin
tassäkin foorumilla on saanut ymmärtää jos viitsii sitä vähän huoltaa mutta kun se päästetään oikein huonoksi se on sitä minusta tuntuu että monta kertaa syyn on tuolla korvien välissä kun se ajatus rupee siellä naputtamaan
että tämä penkki on huono vaikka ei se niin olisikaan Mutta sitää vikaa onkin
sitten jo vaikeampi korjata muulla kuin ostaa toiset penkit vaikkeine olisi
yhtään paremmat mutta sillä saadaan vika korjattua korvien välistä.

Näitäkin vikoja on matkan varrella korjattu j.s.lehti

Huom.Tässä tapauksessa ei ehkä ole siitä kysymys.
Vastaa Viestiin