Mistä ostan etulokarit?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Leiska22
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ti 02.01.2007 12:50
Paikkakunta: Laitila

Mistä ostan etulokarit?

Viesti Kirjoittaja Leiska22 »

Elikkä olisin ostamassa w123 etulokasuojia. Olen kuullut että jotkut (varmaankin tarvikeosat) ovat niin kieroja, että työtä on paljon ennen kuin ne saa sopimaan. Kertokaa kokemuksia, mistä saa kunnon osia ja hinnan tietysti ei tarvitse olla mikään kaikkein korkein :)
MB w123
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14017
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mistäköhän mie tilasin aikoinaan... olikohan KL-Varaosat tai Motonet... KL kaiketi. Joka tapauksessa suojat ovat suht OK, mutta silmiinpistävää useissa tarvikesuojissa on, että ylempi koristelista menee "liian suoraan". Eli kun sitä vertaa oven listaan, se menee etuvilkkua kohti eri kulmassa. Talvemmalla kun auto (toivottavasti) menee perusteellisempaan kunnostukseen, aion hankkia siihen käytetyt mutta alkuperäiset suojat.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Re: Mistä ostan etulokarit?

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Leiska22 kirjoitti:Elikkä olisin ostamassa w123 etulokasuojia. Olen kuullut että jotkut (varmaankin tarvikeosat) ovat niin kieroja, että työtä on paljon ennen kuin ne saa sopimaan. Kertokaa kokemuksia, mistä saa kunnon osia ja hinnan tietysti ei tarvitse olla mikään kaikkein korkein :)
Veholla maksaa lokasuoja 250€ kpl eli halpaa kuin saippua,itse ostin sieltä ja nyt tulevana syksynä pitäis laittaa suojat paikoilleen ja maalata auto uudelleen.
auto w123 200D/300DT vm, -81
esim
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: Ma 30.06.2008 19:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Mistä ostan etulokarit?

Viesti Kirjoittaja esim »

Leiska22 kirjoitti:Elikkä olisin ostamassa w123 etulokasuojia. Olen kuullut että jotkut (varmaankin tarvikeosat) ovat niin kieroja, että työtä on paljon ennen kuin ne saa sopimaan. Kertokaa kokemuksia, mistä saa kunnon osia ja hinnan tietysti ei tarvitse olla mikään kaikkein korkein :)
Kysy MB purkaamo E.Venetmäki Ky, Viiala, voi löytyä hyvät käytetyt
alkuperäiset.
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Jos tarvikkeita olet ostamassa, niin ehkä paras valmistaja on klockerholm(tjs.). Kannattaa kysyä liikkeestä lokasuojien valmistajan nimeä, ne vaihtelee ainakin motonetissä ja apt:lla vähänväliä. Omassa w201 korisessa oli ostaessa niin muotopuolet tarvikelokarit, että piti ostaa toiset tarvikkeet (klockerholmit). Istuvuudessa todella suuri ero. Toki näitäkin joutuu passaamaan aika reilusti.
Vastaa Viestiin