Onkos kukaan väkertäny semmosia itte paikalleen? Kuulemma on meinaan aikasen karmiva homma?! Ja liikkeet pyytää vaihdosta hunajaa..
Mitä merkkejä porukat on laittanu alle? Onko kukaan koskaan laittanu sitä 70/80 madaltavaa sarjaa...tuntuu et se on aikasen epäkäytännöllinen ja vaatii iskarien vaihdon.
Madallusjouset 190
Jousten asennus ei ole kovin kallis homma kun katselet korjaamon jossa on jousipuristin mallia MB.
Itse olen asentanut Eibach jousia eniten Mersuihin, madallus jotain 35/35 josta sitten voi pelata jonkun sentin eri aluskumeilla.
Menee org iskareilla ja on hyvä ajaa. Asennustyö 48 €.
Nelipyöräsuuntaus erikseen.
Jos madaltaa paljon,ajettavuus huononee,takacamberit menevät niin pieleen ettei renkaat kestä, pitäisi asentaa säätötangot ja ne taas maksavat...
Itse olen asentanut Eibach jousia eniten Mersuihin, madallus jotain 35/35 josta sitten voi pelata jonkun sentin eri aluskumeilla.
Menee org iskareilla ja on hyvä ajaa. Asennustyö 48 €.
Nelipyöräsuuntaus erikseen.
Jos madaltaa paljon,ajettavuus huononee,takacamberit menevät niin pieleen ettei renkaat kestä, pitäisi asentaa säätötangot ja ne taas maksavat...
oulaistenliikenne.fi
Täällä noi pyytää pelkästä asennuksesta noin 300€...kait ne sitte jollain omilla viritelmillä niitä asentelee..ärh.dealer kirjoitti: Menee org iskareilla ja on hyvä ajaa. Asennustyö 48 €.
Tarttee kysellä porukalta enemmin sitte tota hommaa jos joku teksi halvalla.
Ku iteltä ei juuri mitään tommosia spessu kamoja löydy..
Joo, korjaamot yrittää vedättää, täälläkin yksi nimeltä mainitsematon paikka pyysi jotain 100 € etujousista, ja kun mainitsin että itse olen MB:n työkalulla vaihtanut etujouset 20 minuuttiin, niin onhan teillä liksat. Selitettiin sitten että " en oo hetkeen vaihtanut enkä muista kauaa menee, eli tuntiliksan mukaan vaan". Niin varmaan, parempi katsoa ite vierestä ettei ukot tuhnaa turhaa siinä vaihdossa.
Puristin paikalleen, paineilmaräikällä jousi kasaan, pois paikaltaan ja auki, uusi jousi puristimeen ja kasaan, paikalleen ja auki, ei mene kauaa.
Puristin paikalleen, paineilmaräikällä jousi kasaan, pois paikaltaan ja auki, uusi jousi puristimeen ja kasaan, paikalleen ja auki, ei mene kauaa.
Viimeksi muokannut Mauri H., To 29.01.2004 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin, takajouset kyllä saa itsekin vaihdettua, tai siinä ei tarvi ainakaan minkäänlaista puristinta, auto koholle pukkien varaan ja alatukivarsi sisäpäästä irti ,tunkin varassa - lasket alas, jousi pois, uusi tilalle ja tunkilla takaisin ylös.
Ainut hankaluus on että tunkki tahtoo lipsahtaa.
Jousessa ei kyllä ole sillälailla voimaa että jos ei nyt ihan pää ole alatukivarren ja lattian välissä niin ei suurempaa haittaa vaikka sattuu lipsahtamaankin.
Mutta joo, ei 300 € kannata asennuksesta maksaa kenellekään, meiltä taitaa saada sillä rahalla suunnilleen jousisarjan, asennuksen ja nelipyöräsuuntauksen...
(Säätötyöhän on sitten tuntityötä)
Ainut hankaluus on että tunkki tahtoo lipsahtaa.
Jousessa ei kyllä ole sillälailla voimaa että jos ei nyt ihan pää ole alatukivarren ja lattian välissä niin ei suurempaa haittaa vaikka sattuu lipsahtamaankin.
Mutta joo, ei 300 € kannata asennuksesta maksaa kenellekään, meiltä taitaa saada sillä rahalla suunnilleen jousisarjan, asennuksen ja nelipyöräsuuntauksen...
(Säätötyöhän on sitten tuntityötä)
oulaistenliikenne.fi
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Guula, ai onkoo ;D kellä lie? hmm... Onhan se ihan jeesh...ja ei tod oo semmonen homma että tarviis korjaamolle kiikuttaa, ei oo paha vaihtaa eteen, eikä taaksekkaan
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi