jackie kirjoitti:Jussi L. kirjoitti:Tuolla olisi kuva mun porukoiden 240Deestä.. Parempiakin kuvia laittaisin, muttei ole tässä nyt käsillä.
Onpas ryhdikkään oloinen. Kerros nyt vähän speksejä, vaikkapa VIN -koodin muodossa.
Nuo lattiamatot näyttää aika uusilta. Onko 124:n sarja? Tuhkakuppi ja vaihdekepin kehys on ilmeisesti haalittu jostain coupesta?
Lattiamatot lähtee noin hyväksi kun pesee painepesurilla, enkä tiedä ovatko 124:n vai mistä ovat.
Verhoilut pestiin oikein ammatipesulassa ja auto maalautettiin 2006 kesällä. Etulokasuojat meni vaihtoon ennen maalausta, yllättävän pienillä ruostekorjauksilla selvisi kuulemma.
Tuhkakuppi ja se kehys on yhdestä paremmin varustellusta 300Deestä napattu sen paremmin en siitä tiedä.
VIN-koodin suhteen ei ole mitään maata mullistavaa
Näin jälkeenpäin on kromia lisätty vähän, mm takavalon kromit ja sitten ne tuulilasin edessä olevat ilmanottoritilät, etuvilkut vaihettu kirkkaiksi (harkinnassa oranssit takaisin?), takaniskatuet laitettu, jalopuurattiki<- (myynnissä) ja jtn pientä..
Niin ja kaikki tekniikka on alkuperäistä, mutta isäukko oli tässä taannoin vaihdattanut ihan tiiviin 300Deen perän alkuperäisen tilalle
jota itsekin ihmettelin, mutta hyvähän tuo, vanhassakaan mitään muuta, mutta aiwan hitunen välystä oli tuntuvinaan. Eroa vanhaan sen verran, että 4 vaihteella on hieman laiskempi.
Erikoisinta on uutena asennettu Webasto, mutta siinä on jokin pieni vika, toimii mutta ei toimi oikein.
Tällä hetkellä samppanja mersu odottelee että löytyy varaosatekniikan luovuttaja, kävi niin että viime syksynä (2008) kesken kaiken tässä keskustassa ajaessani tippui öljynpaineet ja alkoi kilkattamaan, ilman mitään varoitusta tämä laatumasiina päätti lopettaa tarinansa alle 500tkm ajettuna, öljypumpun ylähela petti ilmeisesti ja siitä se sitte lähti
Mutta auto elvytellään vielä takaisin, nyt se on pestynä puunattuna pressun alla seisonnassa katoksessa odottellemassa että kesä tulisi pian ja moottorikin löytyisi, tulee ilmeisen kalliiksi tämän vanhan koneen kunnostus, joten autoon joudutaan laittamaan toinen tekniikka, mutta museoonhan tätä ei tehty, vaan itselle ajo-/harrasteautoksi.