w202 200d alko huurruttamaan apukuskin puoleista lasia. Tuulilasi ja kuskinpuoli pysyy puhtaana. Olisko lämppärin kenno menny vai huurruttasko se kaikki lasit sitte? Nesteen hajua en ole huomannut auton sisällä.
Ei taida tuossa 93-94-mallissa olla vielä raitisilmasuodatinta. Nyt alko huurruttaa tuulilasiakin. Tasan keskellä kulkee raja. Voisko kenno vuotaa silleen että huurtuu vaan toinen puoli?
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen, kyllä.
Jos siellä kenno vuotaa, se huurruttaa vain toisen puolen sivulasit ja toisen puolen tuulilasista. Kun siellä on kaksi kennoa, yksi kummallekin puolelle.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
No niin aukasin lämppärin kotelon. Ei siellä mitään raitisilmasuodatinta ollu mutta lehtiä, neulasia ja jäätä oli. Ja sitte semmonen reilu 3cm koppakuoriainen. Kuollu raukka oli Muisteleisin että raitisilmasuodatin on vain niissä missä on sisäilmankierto tai ilmastointi. Ei tässä ollu edes paikkaa semmoselle. Huomenna selviää huurtaako vielä lasia. Purin siinä samalla pois tuulilasin alta ne ritilät ja putsasin sieltä kosteudet ja roskat.
Nuo raitisilmasuodattimet on kyllä jänniä keksintöjä. Itsellä oli entisessä autossa sellainen vika että vaikka puhaltimen tehot oli täysillä niin joka räppänästä tuli vaan pieni lehmänhenki. Viaksi paljastui likainen raitisilmasuodatin jonka kävin ilmanpaineella läpi ja lehmänhenki häipyi.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91