250d-91..ei sammu:))
250d-91..ei sammu:))
moi,auto ei sammu vaikka kääntää virrat pois,olisko virtalukon pohja kulunut?
Alipainekello rikki, joka sammuttaa auton. Dieseli miehet kertokoon tarkemmin 

MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Tarina kertoo jonkun aikoinaan asentaneen steroita hattuhyllylle.Porasi kiinnitysreiät läpi,tämän jälkeen auto ei suostunut sammumaan.
Tässä mallissa oli alipainesäiliö hattuhyllyn alla..
Tässä mallissa oli alipainesäiliö hattuhyllyn alla..
ex.MB 200D -82. MB 180C-02
ex.MB 190E -88.
ex.MB 230E -87.
ex.MB C280 -95.
exMB E230 -96.
ex.MB E200T -93.
exMB C240T -98.
ex.MB 190E -88.
ex.MB 230E -87.
ex.MB C280 -95.
exMB E230 -96.
ex.MB E200T -93.
exMB C240T -98.
Joo alipainekello todennäköisesti menny paskaksi,löytyy öljynsuodattimen läheisyydestä,helppo löytää kun sinne menee 1 alipaineletku
Sitte jos ei siinä toimi mikään muukaan alipainelaite niin alipainepumppu paskana ja se löytyy koneen etupäästä,se onki kalliimpi palikka 


M-B V 250 cdi 2014
M-B S213 E220d 4matic 2017
M-B S213 E220d 4matic 2017
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 231
- Liittynyt: Su 07.12.2003 19:59