Mersun purkaminen on nyt päässyt vaihtiin ja tänään tulikin purettua kaikenlaista pientä:
http://www.sipponen.com/gallery/gallery ... s=1&sort=4
Jopa ilmastoinnissa oli vähäsen ainetta sisällä, eli ei ainakaan ihan seulana ollut... Se tuli tyhjättyä ympäristöystävällisesti.

Mutta edelleenkään ei voi kuin ihmetellä miten tämä vehje voi olla näin yltäpäältä ruosteessa... Siis ihan todellinen seula joka ikisestä paikasta. mikä vaan lähelläkään pohjapeltejä / lokarien kaaria.
Taisin löytää myös huonon käynnistyvyyden syyn... Siis sen lisäksi että hehkut ei pelaa. Vaikuttaa siltä että pumpun imuletku on vuotanut heti pumpun juuresta ja se siis tyhjentää aineet pumpusta, jolloin ei muuta voikkaan olettaa kuin että sahata saa ja pitkään... Ilman ensimmäisen pytyn ruiskuputken raottamista ei lähde käyntiin vaikka miten sahaisi. Mutta sitä kun raottaa, niin hörähtää aika helposti loppujen lopuksi. Mutta nyt siis auto jo siinä kunnossa ettei paljoa käynnistellä enää.

Ääntä pitävä apulaite paljastui ohjaustehostimen pumpuksi. Laakerit finaalissa. Huomasin myös että toinen lämppärin luukkua heilutteleva "pumppu" tai "sylinteri" puuttui eli sellainenkin tarttee saada. Puhaltimen ympäristön muovit on kokeneet väkivaltaa, mutta ne saanee vissiin liimailtua kokoon jos ei mistään ehjiä löydy.