Toivottavasti tästä saan jotain irti.

eiköhän jokainen saa laittaa millaisen maskin haluaa, vaikka sitten ladan maskin...vk00 kirjoitti:Älä nyt ainakaa mitään tähtimaskeja laita ja pilaa täysin! :d avari maski, auto tonttiin ja 17-18 vanteet
Koivistonkylän Eka -marketin vai mikä Prisma se nykyään on.mesemaza kirjoitti:Kiitti kaikille vinkeistä.. Eli tilaukseen menee joko avantgarde tms. maski tai sport maski (iso tähti) Ja kone pysyy muuten sellaisenaan paitsi pakosarjaa koetan etsiä.. on toi alkuperänen pahassa kunnossa..
Madallussarja tossa jo onkin ja hyvä on ajaa..
Auto ei ole muuten Lahdesta vaan jostain Münchenin läheltä![]()
Missäs päin mut muuten on bongattu.. Jos marketin pihasta kerran..
Ja mitä tossa tutulla mersumekaanikolla oon näyttäny nii sano vaan ettei kannata aikoihin vaihtaa.. Eli kaikki toimii..
Ja ei mulla ole tarkoitus mitään honda kivikki kopioo tehdä, mutta sillei omaan silmään hyvä. Mitäs mä muiden mielipiteistä, muut ei tällä aja..
ei, kyllä se on tuo tehtaan malli, mikä on ruminta... en minäkään tuota sec keulaa ihan tuollaisenaan ole suunnittelemassa, mutta enemmän kuitenkin sitä muotoa, kuin tuota tehtaan mallia...Aapo.T kirjoitti:Sec keula on varmasti ruminta mitä voi 124 ja 201:seen asentaa