Iskarit
Sachs!
Kierrä Monroet yms kaukaa.
Kierrä Monroet yms kaukaa.
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: Iskarit
mulla on sachsin kaasu-iskarit takana, vain puoli vuotta vanhat. tänään huomasin ku hain tasoitteita n. 250 kg auton perään lastattuna niin roiskeläpät raapi maata paikoin. oisko ne akut sieltä sököt vai mistä johtuis moinen. iskarit oli niin kalliit että olis voinu oottaa vähän enemmän niiltä. auto samanlainen niin ku ketjun ekalla kysyjällä.
KETJU POIKKI!
Joo monroe ei oo kyllä kovinkaa hyvä. Bilstein olis varmaa hinta/laatusuhteeltaan paras?
Kyllä se 250kg kun lastaa, menee alas väkisinkin. ei se oo kuitenkaa tarkotettu sellasille kuormille. Oma vakioiskareil oli melkosen lytyssä ku oli 8kpl 40kg sementtisäkkei kontis. Kun ei oo kuraläppiä, ei myöskään raavi
Kyllä se 250kg kun lastaa, menee alas väkisinkin. ei se oo kuitenkaa tarkotettu sellasille kuormille. Oma vakioiskareil oli melkosen lytyssä ku oli 8kpl 40kg sementtisäkkei kontis. Kun ei oo kuraläppiä, ei myöskään raavi

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Iskarit
Varmaan hydrauli-iskarit jos on tasonsäätö takana. Veikkaan että säätämällä menee.slowride kirjoitti:mulla on sachsin kaasu-iskarit takana, vain puoli vuotta vanhat. tänään huomasin ku hain tasoitteita n. 250 kg auton perään lastattuna niin roiskeläpät raapi maata paikoin. oisko ne akut sieltä sököt vai mistä johtuis moinen. iskarit oli niin kalliit että olis voinu oottaa vähän enemmän niiltä. auto samanlainen niin ku ketjun ekalla kysyjällä.
Ryömi auton alle taakse ja katso onko miten säädetty se lyhyt tanko joka menee venttiilistä kallistuksen vakaajaan. Sen tangon voi vaikka ottaa irti ja kääntää käsin sitä venttiilissä olevaa vartta.
Näet sitten missä on keskikohta. Voit myös kokeilla että iskarit nostaa perän ylös. Auto täytyy olla siis käynnissä.
Tasonsäätö kantaa vaikka 500kg. Pallot taitaa vain tasata möykyissä.
Jos siellä on ihan normaalit kaasuiskarit niin sitten jouset vaihtoon.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)