124 lämmönsäädöstä taasen
124 lämmönsäädöstä taasen
Multa puutui tosta -89 mallisesta tuo lämpöanturin imuri. Eikä säätö toimi oikeestaan ollenkaan. No purin -86 mallisesta hanskalokeron, eikä sielläkään ollut sähköistä imuria. Siellä oli semmonen mokkula siinä lämppärinpuhaltimen kyljessä, johon tulee kaksi letkua. Tohon sähköimurimalliseenhan tulee kaiketi yksi? Sain sen"mokkulan liitettyä tohon -89 malliseen, koska siinäkin oli "paikka" mokkulalle, joka oli vaan peitetty peitelevyllä. Ilmeisesti siis toimii niin, että puhallus päällä sama puhallin imee mokkulan kautta katosta ilmaa. Sen letkun tarkoitus onkin ihan selvää, mutta mikä on se toinen paksumpi letku, joka tulee mokkulaan? Ja mikähän sen tarkoitus on? Menee jonnekin lokarin sisään. Puhaltelin letkuun, ja lokarin ja oven välistä auton ulkopuolelta tuli henkäys. Se ei siis oikeestaan mene minnekään, mutta mikähän sen tarkoitus on? Voinko jättää pois koko letkun?
Vastaampa ittelleni. Hyvin toimii tuollakin systeemillä.Paperilappu pysyy lämpöanturin ritilässä kiinni. Sen toisen letkun jätin irtonaiseksi hanskalokeron alle piiloon. Tuntuu paljon paremmalta systeemiltä, kuin tuo sähköimuri. Yksi rikki menevä osa vähemmän. Tosin, ei toimi, jos puhallin ei ole päällä, ja imun voimakkuus riippuu puhaltimen nopeudesta.