MB 420 S

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
vahlsten
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ma 17.01.2005 20:40
Paikkakunta: Tampere

MB 420 S

Viesti Kirjoittaja vahlsten »

Hei! olen katsellut ja miettynyt MB 420 S -1996 ,140 W mallin ostoa.Onko autossa mitään,mitä kannattaisi erityisesti ottaa huomioon ja onko kyseisessä mallissa mitään,niin sanottuja "lapsenvikoja" / perusvikoja.
Kiitos vastauksistanne :oops:
Viimeksi muokannut vahlsten, Ti 06.04.2010 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

W220 vai W212 kori?
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13805
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Mesedesi kirjoitti:W220 vai W212 kori?
220 vai 221 kori? :) Eiköhän sen täydy olla 221 kun se tuli syyskuussa 2005. Eikä taida 220:stä S420 mallia ollakaan.
Avatar
vahlsten
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ma 17.01.2005 20:40
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja vahlsten »

hups!!! kirjoitus virhe auto on 1996 mallinen ja 140 W korinen.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

DBFI kirjoitti:
Mesedesi kirjoitti:W220 vai W212 kori?
220 vai 221 kori? :) Eiköhän sen täydy olla 221 kun se tuli syyskuussa 2005. Eikä taida 220:stä S420 mallia ollakaan.
Meikäläisen sormet oli taas jumissa...221 piti kirjoittaa, mutta mänöö sormet solmuun. Ja toinen missä sekosin oli S430 eikä 420...

No tää on niiin tätä. :oops:
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13805
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Mesedesi kirjoitti: Meikäläisen sormet oli taas jumissa...221 piti kirjoittaa, mutta mänöö sormet solmuun. Ja toinen missä sekosin oli S430 eikä 420...

No tää on niiin tätä. :oops:
Minulla taas sormet toimii täydellisesti, vika on ihan varmasti näppäimistössä kun vääriä merkkejä ilmaantuu kirjoitettuun tekstiin yhtenään. :) Kyllä tuosta kommentista kirjoitusvirheestä huolimatta asia selvisi 100%:sti mikä oleellista.

No, toivottavasti nyt alkuperäiseen kysymykseen tulee kohta asiavastauksiakin eikä tätä höpöttelyä pelkästään.
Avatar
mwessman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 247
Liittynyt: Ke 14.03.2007 13:46

Viesti Kirjoittaja mwessman »

Pari asiaa tulee mieleen:

1. Katso että joka ikinen sähkönippeli toimii.
2. Koneen tyhjäkäynti oltava tasaista, muussa tapauksessa saat ostaa joko ilmamassamittarin ja/tai kaasuläppäkotelon.
3. Takaluukun alareuna haluaa ruostua, tarkasta.
4. Alustasta ei saa kuulua mitään ylimääräisiä ääniä. Se on täynnä kaiken maailman niveltä ja tukitankoa.
5. Vaihteiston pitää vaihtaa nätisti ylös- ja alaspäin.
6. Etuiskarit saattaa vuotaa, vilkaise. Uudet iskarit eteen ei ole päättömän kalliit. Taakse ne maksaa ihan paperirahaa.
7. Vikakoodin luku ois hyvä suorittaa. Minulla ois laite jos koeajolenkkis sattuu näille nurkille.
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

mwessman kirjoitti:Pari asiaa tulee mieleen:

1. Katso että joka ikinen sähkönippeli toimii.
2. Koneen tyhjäkäynti oltava tasaista, muussa tapauksessa saat ostaa joko ilmamassamittarin ja/tai kaasuläppäkotelon.
3. Takaluukun alareuna haluaa ruostua, tarkasta.
4. Alustasta ei saa kuulua mitään ylimääräisiä ääniä. Se on täynnä kaiken maailman niveltä ja tukitankoa.
5. Vaihteiston pitää vaihtaa nätisti ylös- ja alaspäin.
6. Etuiskarit saattaa vuotaa, vilkaise. Uudet iskarit eteen ei ole päättömän kalliit. Taakse ne maksaa ihan paperirahaa.
7. Vikakoodin luku ois hyvä suorittaa. Minulla ois laite jos koeajolenkkis sattuu näille nurkille.


moro. ohi keskustelun.....mistähän löytyisi tuon ilmamassamittarin ja/tai kaasuläppäkotelon fiksuja ostopaikkoja....omassa 420 eemelissä kun tuppaa olemaan tyhjäkäynnissä vajaan 100rpm heittoa...tietyllä ilmanalalla.

???
auto siis E420 -96.
kiittäen jo tiedosta etukäteen.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
mwessman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 247
Liittynyt: Ke 14.03.2007 13:46

Viesti Kirjoittaja mwessman »

Oman massamittarin saalistin ebaysta. Vehon tiskillä olis 700 € tarvinnut maksaa. Nyt tulleineen kaikkineen puolet siitä. Kaasuläppäkotelo kustantaa Veholla noin 1300 € että otas netti apuun jos sellaista tarviit.
Vastaa Viestiin