MB 420 S
MB 420 S
Hei! olen katsellut ja miettynyt MB 420 S -1996 ,140 W mallin ostoa.Onko autossa mitään,mitä kannattaisi erityisesti ottaa huomioon ja onko kyseisessä mallissa mitään,niin sanottuja "lapsenvikoja" / perusvikoja.
Kiitos vastauksistanne :oops:
Kiitos vastauksistanne :oops:
Viimeksi muokannut vahlsten, Ti 06.04.2010 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meikäläisen sormet oli taas jumissa...221 piti kirjoittaa, mutta mänöö sormet solmuun. Ja toinen missä sekosin oli S430 eikä 420...DBFI kirjoitti:220 vai 221 kori?Mesedesi kirjoitti:W220 vai W212 kori?Eiköhän sen täydy olla 221 kun se tuli syyskuussa 2005. Eikä taida 220:stä S420 mallia ollakaan.
No tää on niiin tätä.

Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Minulla taas sormet toimii täydellisesti, vika on ihan varmasti näppäimistössä kun vääriä merkkejä ilmaantuu kirjoitettuun tekstiin yhtenään.Mesedesi kirjoitti: Meikäläisen sormet oli taas jumissa...221 piti kirjoittaa, mutta mänöö sormet solmuun. Ja toinen missä sekosin oli S430 eikä 420...
No tää on niiin tätä.

No, toivottavasti nyt alkuperäiseen kysymykseen tulee kohta asiavastauksiakin eikä tätä höpöttelyä pelkästään.
Pari asiaa tulee mieleen:
1. Katso että joka ikinen sähkönippeli toimii.
2. Koneen tyhjäkäynti oltava tasaista, muussa tapauksessa saat ostaa joko ilmamassamittarin ja/tai kaasuläppäkotelon.
3. Takaluukun alareuna haluaa ruostua, tarkasta.
4. Alustasta ei saa kuulua mitään ylimääräisiä ääniä. Se on täynnä kaiken maailman niveltä ja tukitankoa.
5. Vaihteiston pitää vaihtaa nätisti ylös- ja alaspäin.
6. Etuiskarit saattaa vuotaa, vilkaise. Uudet iskarit eteen ei ole päättömän kalliit. Taakse ne maksaa ihan paperirahaa.
7. Vikakoodin luku ois hyvä suorittaa. Minulla ois laite jos koeajolenkkis sattuu näille nurkille.
2. Koneen tyhjäkäynti oltava tasaista, muussa tapauksessa saat ostaa joko ilmamassamittarin ja/tai kaasuläppäkotelon.
4. Alustasta ei saa kuulua mitään ylimääräisiä ääniä. Se on täynnä kaiken maailman niveltä ja tukitankoa.
6. Etuiskarit saattaa vuotaa, vilkaise. Uudet iskarit eteen ei ole päättömän kalliit. Taakse ne maksaa ihan paperirahaa.
7. Vikakoodin luku ois hyvä suorittaa. Minulla ois laite jos koeajolenkkis sattuu näille nurkille.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
mwessman kirjoitti:Pari asiaa tulee mieleen:
moro. ohi keskustelun.....mistähän löytyisi tuon ilmamassamittarin ja/tai kaasuläppäkotelon fiksuja ostopaikkoja....omassa 420 eemelissä kun tuppaa olemaan tyhjäkäynnissä vajaan 100rpm heittoa...tietyllä ilmanalalla.
???
auto siis E420 -96.
kiittäen jo tiedosta etukäteen.
Opel, "weird lieben autos"....