Ruiskun lämpötila-anturin vastus arvot?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jonex
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: La 01.11.2008 13:28

Ruiskun lämpötila-anturin vastus arvot?

Viesti Kirjoittaja jonex »

Eli autona -88 2,3 bensa

Eli kuka tietää em.anturille oikeat vastusarvot Itse mittailin ja arvot pani epäilemään anturin kuntoa Eli kylmänä 11,79 ja 60astetta 1,09 ja 80 ast.
0,56 kOhmia Aivan kuin olisin jostain lukenut että arvot olisi kylmänä 6
20 ast.2,5 ja 80 asteisena n.300 kOhmia Joten oman anturin luvut heittää
kyllä melkoisesti Eli olikohan anturi sökö Anturina vanhempi malli johon tulee kaksi johtoa
Avatar
sanrai
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Ma 05.02.2007 20:21
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja sanrai »

jotain näin +-0= 5-6 +40=1-1.5 +80= 280-350 jotain noin viisammat antaa paremmat neuvot jos tarvii ?
Avatar
Harri126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2276
Liittynyt: Ke 16.05.2007 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruiskun lämpötila-anturin vastus arvot?

Viesti Kirjoittaja Harri126 »

jonex kirjoitti:Eli autona -88 2,3 bensa

Eli kuka tietää em.anturille oikeat vastusarvot Itse mittailin ja arvot pani epäilemään anturin kuntoa Eli kylmänä 11,79 ja 60astetta 1,09 ja 80 ast.
0,56 kOhmia Aivan kuin olisin jostain lukenut että arvot olisi kylmänä 6
20 ast.2,5 ja 80 asteisena n.300 kOhmia Joten oman anturin luvut heittää
kyllä melkoisesti Eli olikohan anturi sökö Anturina vanhempi malli johon tulee kaksi johtoa
Miten mittasit?
Kummastakin nastasta pitäisi tulla samat arvot.
-82 500 SEC

-92 SL500

-94 SL600

-97 SLK200

- 05 C5 2.0i 16 V Aut.

-63 VW Karmann Ghia

-97 Honda VF 750 C Magna
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

olisko tästä mitään apua :roll:

Kuva
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vastaa Viestiin