Eli autona -88 2,3 bensa
Eli kuka tietää em.anturille oikeat vastusarvot Itse mittailin ja arvot pani epäilemään anturin kuntoa Eli kylmänä 11,79 ja 60astetta 1,09 ja 80 ast.
0,56 kOhmia Aivan kuin olisin jostain lukenut että arvot olisi kylmänä 6
20 ast.2,5 ja 80 asteisena n.300 kOhmia Joten oman anturin luvut heittää
kyllä melkoisesti Eli olikohan anturi sökö Anturina vanhempi malli johon tulee kaksi johtoa
Ruiskun lämpötila-anturin vastus arvot?
Re: Ruiskun lämpötila-anturin vastus arvot?
Miten mittasit?jonex kirjoitti:Eli autona -88 2,3 bensa
Eli kuka tietää em.anturille oikeat vastusarvot Itse mittailin ja arvot pani epäilemään anturin kuntoa Eli kylmänä 11,79 ja 60astetta 1,09 ja 80 ast.
0,56 kOhmia Aivan kuin olisin jostain lukenut että arvot olisi kylmänä 6
20 ast.2,5 ja 80 asteisena n.300 kOhmia Joten oman anturin luvut heittää
kyllä melkoisesti Eli olikohan anturi sökö Anturina vanhempi malli johon tulee kaksi johtoa
Kummastakin nastasta pitäisi tulla samat arvot.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
olisko tästä mitään apua



W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."