Tosiaan...tehoja on, mutta kannattaako ulkonäön pilaamisen uhalla niitä tehoja lisätä, varsinkaan kun niillä ei normaali-liikenteessä tee yhtään mitään... ei suomessa eikä varsinkaan ruotsissa. Eiköhän se 560:nen liikahda ihan hyvin jo vakiona
Tommonne bloweri sopii jenkkeihin, ei luxusmersuihin.piste. Tosin jos konepeltiä ei olisi leikattu, vaan pidetty ennallaan ilman tota bloweria, niin olisi paljon maukkaamman oloinen. Pisteet kuitenkin yrityksestä auton omistajalle
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
No voi perse, kun pitää olla lomalla. Kun olisi edes työt tekosyynä jättää tuo hakematta. Täytyy äkkiä keksiä muita syitä. Ai, löytyhän niitä, lompakko ja pankkitili.
en tiiä onko nää jo ollu, mutta ei olis paha rasti jos o tarve 126 7x15 barokeille. Voin käydä noutamassa pientä palkkiota ja kuluja vastaan!! toimitus savoon onnistuisi ensiviikolla.
Sergey kirjoitti:en tiiä onko nää jo ollu, mutta ei olis paha rasti jos o tarve 126 7x15 barokeille. Voin käydä noutamassa pientä palkkiota ja kuluja vastaan!! toimitus savoon onnistuisi ensiviikolla.
Nyt pieni kysymys... kun esim tuolla mobilessa on kaksi hintaa, gross ja net. Kumpi on se hinta jolla auto myydään Suomeen? Ilmeisesti ovat verollinen ja veroton, mutta se on epäselvää itselle kumpi on ns vienti-hinta.
Tomp kirjoitti:Nyt pieni kysymys... kun esim tuolla mobilessa on kaksi hintaa, gross ja net. Kumpi on se hinta jolla auto myydään Suomeen? Ilmeisesti ovat verollinen ja veroton, mutta se on epäselvää itselle kumpi on ns vienti-hinta.
Gross hinta on se minkä joudut maksamaan jos ei sulla ole Suomessa mitään firmaa vaan ostat sen ns.yksityisenä sitten jos sulla on firma niin kaupparekisteriote mukaan niin auto myydään sulle taxfreenä eli tuo net hinta.
Omasta mielestäni Koenigin toteutus C126:sta on paljon tyylikkäämpi.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Omasta mielestäni Koenigin toteutus C126:sta on paljon tyylikkäämpi.
Jep, ei sovi sitten millään 107 koppaan. Olisi kuitenkin kiva tietää millä hinnalla lähtee, onhans se ajettu vain 12000km ja on oman aikakauden "upeinta" tyyning muotia
paikallinen katsastusmies sanoi, kun se olisi ensirekisteröinti, siitä tulisi vm. 2010 ja eihä se läpäise päivän saastenormeja.
Toisaalta kyllä sen varmaan saa kilpiin kun vain teettää asianmukaiset testit uudelleen. Tohon hintaan ei lie ole kustannuskysymys sekään... Mutta siis tällänen tavan tallaaja ei saa