hehheh, kyllä dragracing on kännissä hauskempaa Ei ole se radan siivouksen odottelu niin pirun pitkävetistä.
Saapas nähdä pääseekö itte Kiikalaan ollenkaan, kun tuntuu olevan taas miljoona muutakin asiaa. Kuun viimeisenä viikonloppunakin pitäisi olla Viitasaarella
veskola kirjoitti:hehheh, kyllä dragracing on kännissä hauskempaa Ei ole se radan siivouksen odottelu niin pirun pitkävetistä.
Saapas nähdä pääseekö itte Kiikalaan ollenkaan, kun tuntuu olevan taas miljoona muutakin asiaa. Kuun viimeisenä viikonloppunakin pitäisi olla Viitasaarella
Kuun viiminen viikonloppu menee kännissä outlaw-tiimin teltassa Alastarossa. Ei noista pienistä selvistä hetkistä mitään tapaa sentään parane tehdä...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
joopa joo
merssu on suurin piirtein ajokunnossa, käyntiääni kylmänä aikas kalinaa
.....
, taitaa hukkaportti hiukan vuotaa ei kerkee enää fixata.......'
harmi ettei ole aikaisemmin radalla päässy kokeileen , voi mennä ihan säätämiseen Alastarolla
uudet renkaat alla notta kaip tuo kohta kunnossa...
Pistä edellisenä iltana tai seuraavana aamuna tietoa oletko menossa niin tulen kattomaan, ei sinne viitsi bensa-autoja turhanpäiten tulla ihmettelemään
minä vaan joo ollappa tosiaan tuollainen lappunen niin avot. ei muuten loppuusi henkselien paukutus aivan hetikää ja se kuuluis kyllä kauas
oli tuola kyllä kellojenki kans hiukan onkelmia. mun aivan ensimmäänen veto vakiorenkailla ei saatu aikaa laisinkaan ja mielestäni joku veto tuostakin jääny väliin ja loppunopeudetkin oli välillä hukassa jne.. no eipä tuo kallista huvia sillai oo ettei toisaalta ees keljuta. pääasia että tuo toiminta saa jatkua jne
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Jos pitää paikkansa niin alkaa olemaan 5 pyttysessä lyönti kohdallaan.
Noo, eikös tuo nyt ole ihan sellanen odotettavissa oleva veto joltain 1150kg painoiselta pikkulohkolta? Vaatii sellaset ~600hv, joten ei mikään mahdottomuus vitosesta ollenkaan...
Tollanen "kevyt" koppa terhakan isolohkon kanssa olisikin sitten hassu yhdistelmä.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Terho P kirjoitti:minä vaan joo ollappa tosiaan tuollainen lappunen niin avot. ei muuten loppuusi henkselien paukutus aivan hetikää ja se kuuluis kyllä kauas
oli tuola kyllä kellojenki kans hiukan onkelmia. mun aivan ensimmäänen veto vakiorenkailla ei saatu aikaa laisinkaan ja mielestäni joku veto tuostakin jääny väliin ja loppunopeudetkin oli välillä hukassa jne.. no eipä tuo kallista huvia sillai oo ettei toisaalta ees keljuta. pääasia että tuo toiminta saa jatkua jne
No eikös tuo lappu sitte kelpaa? Ei tartte enää ikinä mennä koittamaan, vielä kun olis ollu alle 10 aika tuos lapulla...