Ässä W126 380 SE -81 laatikko ongelmaan apuja kaivataan...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
Jankku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 398
Liittynyt: Pe 27.01.2006 22:04

Viesti Kirjoittaja Jankku »

Heh, en oo unhottanu toki kerron kun alkaa homma selviämään. Muutto haittasi pahasti harrastusta mut nyt alkais olee aikaa keskittymään oleelliseen :) Kertoilen kyl rojektin edetessä...
Jani Salomaa

Etuveto?? Joku veikkauksen uusi pelikö?
S211 320CDI Avantgarde -04
Ex W220 400L CDI
W210 290DT Avantgarde -97
Ex W210 200CDI Classic - 02
W202 200 Elegance - 98
Ex S211 320 CDI V6 Avantgarde -06
Ex W168 A160 Classic - 02
Ex W211 200CDI Classic -04
ex W210 200CDI Classic -02 (tuulennopea :-) )
ex C124 300CE -24 -91
ex W124 200E -88
ex C126 500 SEC -87
ex W124 230E -85
ex W124 250D -86
ex W126 380SE -81
ex W124 200D -88
ex w123 300D -84
ex W123 200 -82
ex W124 260E -87
ex W123 230E -84
ex W123 300D -81
ja vaikka mitä muita riuskoja... Mm yksi ja ainut jossa ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli...
Avatar
Jankku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 398
Liittynyt: Pe 27.01.2006 22:04

Viesti Kirjoittaja Jankku »

Näyttää pahasti siltä ettei toi aika vaan ikinä riitä tuohon vehkeeseen pureutumiseen, koko ajan kädet täynnä muuta joten alkaa tulemaan mieleen luovuttaa ja myydä vex tuo projekti...
Taih nii, mieluiten kylläki vaihtoa bensa merssuun...
Jani Salomaa

Etuveto?? Joku veikkauksen uusi pelikö?
S211 320CDI Avantgarde -04
Ex W220 400L CDI
W210 290DT Avantgarde -97
Ex W210 200CDI Classic - 02
W202 200 Elegance - 98
Ex S211 320 CDI V6 Avantgarde -06
Ex W168 A160 Classic - 02
Ex W211 200CDI Classic -04
ex W210 200CDI Classic -02 (tuulennopea :-) )
ex C124 300CE -24 -91
ex W124 200E -88
ex C126 500 SEC -87
ex W124 230E -85
ex W124 250D -86
ex W126 380SE -81
ex W124 200D -88
ex w123 300D -84
ex W123 200 -82
ex W124 260E -87
ex W123 230E -84
ex W123 300D -81
ja vaikka mitä muita riuskoja... Mm yksi ja ainut jossa ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli...
LiQQe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Su 03.10.2010 23:27

Re: Ässä W126 380 SE -81 laatikko ongelmaan apuja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja LiQQe »

380 koneeseen ei käy muu kuin 380:n oma laatikko. Ei edes 420 tai 500 mallien laatikko sovi. :cry:
S 350
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ässä W126 380 SE -81 laatikko ongelmaan apuja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

LiQQe kirjoitti:380 koneeseen ei käy muu kuin 380:n oma laatikko. Ei edes 420 tai 500 mallien laatikko sovi. :cry:
No mites se nyt muka noin on? :shock:
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5743
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Re: Ässä W126 380 SE -81 laatikko ongelmaan apuja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Mesedesi kirjoitti:
LiQQe kirjoitti:380 koneeseen ei käy muu kuin 380:n oma laatikko. Ei edes 420 tai 500 mallien laatikko sovi. :cry:
No mites se nyt muka noin on? :shock:
en nyt ole varma, mutta luulisin että lootan kiinnitys moottoriin ei oikein passaa kohilleen :roll:
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Ässä W126 380 SE -81 laatikko ongelmaan apuja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Tässä lukemista:
http://w126.pp.ru/akp722.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ässä W126 380 SE -81 laatikko ongelmaan apuja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Tuossa linkissä oleva manuska näyttäs enemmänkin kertovan 722.5:sesta ja vuoden 1991 jälkeisistä laatikoista. Niistä puuttuu mm. toisiopumppu, joten pientä osviittaa tuo pumaska kyllä antaa, mutta ei käsittele "tarpeeksi" vanhaa tekniikkaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Jankku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 398
Liittynyt: Pe 27.01.2006 22:04

Re: Ässä W126 380 SE -81 laatikko ongelmaan apuja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Jankku »

Mitäköhän eroa w126:sten ässien 380 ja 420:sten laatikoiden kiinnityksissä on korjatkaa jos väärässä mut eix 420:ses ole vain suurempi poraus sylintereissä? Lohko ja lodjuhan on sama... Ei kauheesti oo merkitystä ton manuskan vm 96 etc laatikoiden tiedoilla niinku toi toisiopumppu jo tulikin mainittua mut ulkoisista eroista nyt ekana öljypohja, alipainehässäkät ei näytä olevan edes samalla puolella etc etc...
Jani Salomaa

Etuveto?? Joku veikkauksen uusi pelikö?
S211 320CDI Avantgarde -04
Ex W220 400L CDI
W210 290DT Avantgarde -97
Ex W210 200CDI Classic - 02
W202 200 Elegance - 98
Ex S211 320 CDI V6 Avantgarde -06
Ex W168 A160 Classic - 02
Ex W211 200CDI Classic -04
ex W210 200CDI Classic -02 (tuulennopea :-) )
ex C124 300CE -24 -91
ex W124 200E -88
ex C126 500 SEC -87
ex W124 230E -85
ex W124 250D -86
ex W126 380SE -81
ex W124 200D -88
ex w123 300D -84
ex W123 200 -82
ex W124 260E -87
ex W123 230E -84
ex W123 300D -81
ja vaikka mitä muita riuskoja... Mm yksi ja ainut jossa ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli...
Vastaa Viestiin