Aina välillä kun vilkaisee noita myynnissä olevia "myrskylyhtyjä" ,niin tämä Kangasalalla liikkeessä myynnissä oleva ei ole kellekkään kelvannut. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/115/2944486" onclick="window.open(this.href);return false;
Pensapumpussako vain vikaa vai miksi ei ole kukaan hakenut tätä pois...Itellä alkaa pystärikuume kohota kun muistelee millasta oli mukulana istua W115 220D Automaatin kyydissä...Tällä pääsis ainakin fiiiliksiin, vaikkei oikee aine tankissa ole.
Ei kukaan ole käynyt vilkasemassa tätä yksilöä, että onko paha vai tosipaha projekti liikenteeseen?
Toi Kangasalan pystäri oli mulla pari vuotta sitten, ostin juuri leimattuna tonnilla ja ajoin leiman loppuu ja möin 750 eurolla.
Uudella omistajalla ei montaa päivää auto ollut vaan ilmestyi nettiautoon ton autoiikkeen kautta. Eikä ole siis kukaan jaksanu enää leimata vaikka ajamalla se tosta pihasta aikanaan lähti.
Yleisilmeeltään melkoinen romu ja pehmeetä joka puolella. Ovien tiivisteet laitoin uudet kun niitä siinä ei ollut. Ja kaasarit purettu, pesty ja kasattu.
En satasta enempää maksais.
76, viimeistä vuosikertaa.
Ovet, helmat, lokarit paremmassa kunnossa kuin 2006 vuoden taksimersuissa
Itse poistin rekisteristä, ei verovelkoja
Toiseen etujarruun uusittava tiivisteet, vuotaapi nesteet pois
Auto ollut tallissa muutaman vuoden, ei kuusen alla
Tuulilasi alareunastaan halki, ehjä mukaan lisähinnasta
Ainoat hitsattavat kohdat takakontissa, en ole tutkinut sen tarkemmin. Helppo museokohde. Renkaat sekarengastus ja lisähinnasta saa uudet gislavedit (185/80 R14) mukaan.
1600 e on tiukkaakin tiukempi hinta, jos tuo mätä paskakasa maksaa sen 1500 e.
Annapa osoite niin laitan kuvia
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
tuo 1500e huonosta 230.6:sta on todellakin liikaa, kun ehjiäkin löytyy halvemmalla. Ei niitä toki liian paljon tyrkyllä ole. Mutta kun kysyjä on dieseliä haaveillut.. jos olisin ostamassa niin valinta olisi aika selvä.
Kyllä kieltämättä houkuttelee toi tarjous...Ja vielä kun olisi mahdollisuus museoida. Laitampa mailin sulle YV:llä niin voit laittaa kuvia, jos ei tässä vielä ole niitä kaikkia tullut...
Onkos 200D:ssa ollut alunperin rattivaihde? Mun mielestä moinen on plussaa joskin tässä tapauksessa pitäisi nähdä vähän vaivaa ja heivata lattiakeppi mäkeen.
Hubimersu kirjoitti:Aina välillä kun vilkaisee noita myynnissä olevia "myrskylyhtyjä" ,niin tämä Kangasalalla liikkeessä myynnissä oleva ei ole kellekkään kelvannut..Ei kukaan ole käynyt vilkasemassa tätä yksilöä, että onko paha vai tosipaha projekti liikenteeseen?
KATSASTAMATON EIKÄ KÄYNTIKUNTOINEN, BENSAPUMPPU? EI TINGATA TÄSTÄ HINNASTA!!
Että korpeaa tuo teksti. Jos ihan bensapumpusta kiikastaa käyntikuntoon saattaminen ja katsastaminen niin hoh.
Tulee vähän hometalon myyminen mieleen, en minä tiedä mistään mitään mitä myyn, kunhan vaan saan rahat.. Mersuista pitäisi käydä kauppaa herrasmiestyyliin. Ei tulis musta autokauppiasta, kun laitan pikkuviatkin kuntoon ennen myyntiä..
Hetken mielijohteesta saattas olla myynnissä 220D -73 kuuspaikkanen vanha taksi ja rattikarahkalla, ei mitään vikaa, ainiin leimata täytys tänä vuonna, mutta se on läpi huuto juttu, MA statuksen jo omaava, sekä viellä ei oo puoltamilliä ajettu, barokit alla, pari sarjaa peltsareita kapseleineen, jotain krääsä mukaan mitä on tehtaalta antaneet mukaan, kun taksirallista haettu keväällä -73, muistaakseni lentolaukku, linkkari ja muki, niin onhan ne alkuperäiset esitteetkin jossain, esite savoks ja tehtaasta saksaks.
ei halapa, tosin ei tarttee kyllä mitään tehhäkkään, kuin ajaa ja vain poutapäivinä ajeltu viimeiset 30v.
väri vaalean sininen sinisellä sisustalla. ja tosiaan voitte ne tonnin tarjoukset jättää noinin enemmän laittoa vaativiin yksilöihin.
Eikös noi 68 ja 69 ole yleensä lahonneet ja paalattu - siis paljon harvinaisempia kuin uudemmat? Kyllähän se nostaa toisen tonnin Vai minkähän verran alkupään 1-sarjalaisia on vielä liikenteessä..