W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
Elikkä ongelmana on se, että kun bensamittari on puolessavälissä niin auto sammuu eikä lähde enään käyntiin vaikka siellä on se puolitankkia vielä bensaa... joten mikä neuvoksi?
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
Onko varmaa ettei mittari huijaa?
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
on koska sinne ei mee kun parikymmentä litraa bensaa kun tankkaa taas täyteen
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
Oletko koittanut, että avaa korkkia ja koettaa sitten käynnistää?
Jos se kehittää alipaineen sinne ja ei siksi saa sitä ainetta sieltä. Huohotin siis tukossa...?
Jos se kehittää alipaineen sinne ja ei siksi saa sitä ainetta sieltä. Huohotin siis tukossa...?
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
on kokeiltu.. se hörähtää mutta ei lähe käyntiin... voisiko vika olla bensapumpussa?
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
tankki lommolla, paineilmalla oikasee sen.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
bensapumppua voisi epäillä seuraavaksi ettei se jaksa luoda riittävää painetta järjestelmään. kun bensanpinta tankissa laskee puolilleen ja nesteen oma työntövoima vähenee niin pumppu ei enää jaksa iskeä
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
eikös tuossa c280:ssä ole kaksi pumppua? tankissa toinen ja toinen on bensansuodattimen vieressä pohjassa?
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
se tankissa oleva on käsittääkseni siirtopumppu joka siirtää sen polttoaineen sille pääpumpulle, en varma ole mutta luulisin näin jos siellä kerran kaksi pumppua on.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
Jos toimii normaalisti sen 20L niin melko varmasti tasaus pumppu ei hoida hommaansa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
Tankin uimurikammiot... w203 noita ainakin on vaihdettu ja saakelin kalliita purkkeja. Ettei vaan olis ollu liki 600e./auto tai jopa ylikin. Tilalle saa sitten täysin päivitetyt osat, eli uudet kilkkeet ei sovi hyvällä tahdollakaan vanhoihin ristiin. Täytyy ostaa molemmat uudet purkit, vaikka vain toisessa olis vikaa. Näiden uusien pitäisikin sitten jo kestää...
Re: W202 bensan saaminen loppuu kun tankki on puolillaan!?
Heips! Kevyt nosto tähän väliin, kun en löytänyt oikein yhtäkään threadia missä vastaava vika olisi loppuunkäsitelty, ainakaan kuusnollavitosen kohdalla..
Olis vm. -94 w202 250D. Elikkäs om605 sähköpumpulla..
Pitäisikö siellä tankissa tämän "tasauspumpun" lähteä surisemaan, kun tyrkkää virrat päälle?
Vai onko sielläkin noita Villyn mainitsemia prkleen kalliita uimuripurkkeja, jotka nimestään nopeasti päätellen kertovat tuolle pumpulle koska surista ja koska ei?
Vai mitä siellä nyt tapahtuu? "Kaksjakonen" tankki kun tässäkin on. Oireet alkaa 300km siitä, kun on tankattu täyteen. Silloin alkaa pikkuhiljaa näkyä ilmakuplia suodattimen luona menevissä läpinäkyvissä löpöputkissa.
Hetkisen siitä pärjää vielä ihan ok, mutta 350km kohdilla jos yrittää esim. motarilla päästellä, niin alkaa ajoittainen puutuminen. Hiljaa kun jatkaa hissuttelua, niin tähän asti on ainakin päässyt seuraavalle mittarille..
Löpöviisari näyttää hieman omiaan, joten siihen ei ole luottoa. Ihan kilometreistä laskeskelin, että viittaisi tuohon CDI203:sen mainitsemaan about 20 litraan. Automaatti & semiraskas kaasujalka.
Käyntiinlähdössä ei muuten ikinä ongelmaa ole, muutakuin tuon tapahtuman jälkeen, joten ilmaa se ei pääse hörppimään minkään tiivisteen kautta.
Edit; Muutaman tunnin kun ihmetteli intternetsiä, niin selvis että ihan "mekaanisesti" se löpö siellä liikkuu. Tankin pohja tuossa on vähän kasassa, eli varmaankin tuo prkleen kohohässäkkä on ottanut itteensä..
Olis vm. -94 w202 250D. Elikkäs om605 sähköpumpulla..
Pitäisikö siellä tankissa tämän "tasauspumpun" lähteä surisemaan, kun tyrkkää virrat päälle?
Vai onko sielläkin noita Villyn mainitsemia prkleen kalliita uimuripurkkeja, jotka nimestään nopeasti päätellen kertovat tuolle pumpulle koska surista ja koska ei?
Vai mitä siellä nyt tapahtuu? "Kaksjakonen" tankki kun tässäkin on. Oireet alkaa 300km siitä, kun on tankattu täyteen. Silloin alkaa pikkuhiljaa näkyä ilmakuplia suodattimen luona menevissä läpinäkyvissä löpöputkissa.
Hetkisen siitä pärjää vielä ihan ok, mutta 350km kohdilla jos yrittää esim. motarilla päästellä, niin alkaa ajoittainen puutuminen. Hiljaa kun jatkaa hissuttelua, niin tähän asti on ainakin päässyt seuraavalle mittarille..
Löpöviisari näyttää hieman omiaan, joten siihen ei ole luottoa. Ihan kilometreistä laskeskelin, että viittaisi tuohon CDI203:sen mainitsemaan about 20 litraan. Automaatti & semiraskas kaasujalka.
Käyntiinlähdössä ei muuten ikinä ongelmaa ole, muutakuin tuon tapahtuman jälkeen, joten ilmaa se ei pääse hörppimään minkään tiivisteen kautta.
Edit; Muutaman tunnin kun ihmetteli intternetsiä, niin selvis että ihan "mekaanisesti" se löpö siellä liikkuu. Tankin pohja tuossa on vähän kasassa, eli varmaankin tuo prkleen kohohässäkkä on ottanut itteensä..